Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• voila dat waren ze dan

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ja! De video's zijn van m'n geheugenkaarten naar de HD gekopieerd. 'k ga 'es beginnen kijken

Edit : hmm, fuk, had de frontviewcam aan de hoofdsteun op de achterbank vastgemaakt, en lichtjes ingezoomd om een mooier beeld te hebben (zonder teveel autointerieur) -> dat inzoomen neemt nog meer snelheidsgevoel weg fak, volgende keer niet meer doen dus.
            Had jij geen headrest mount ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Had jij geen headrest mount ?
              Ja. Ook op de achterbank zijn er headrests hé.

Comment

• Thx 4 the pics, dédé!! Zalig, ik zou dat niet kunnen met mijn brolcamera's.

Comment

Thx 4 the pics, dédé!! Zalig, ik zou dat niet kunnen met mijn brolcamera's.
                  moest ik het dubbel van de capaciteiten van mijn camera gebruiken dat ik nu doe zouden ze nog een pak beter zijn. Alleen het ventje er achter snapt het nog niet allemaal zo goed

Antwerpen is't Stad

Comment

Ja. Ook op de achterbank zijn er headrests hé.
                    Ik ben hard aan het twijfelen tussen headrest en suction mount ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      Ik ben hard aan het twijfelen tussen headrest en suction mount ...
                      Heb beide. De headrest mount is voor de frontview cam, "clipst" rond de spijltjes van de hoofdsteun. De suction mount gebruik ik voor dat kleine camera'ke aan de achterruit te hangen (rearview cam), ondersteboven.

Comment

• Mooie foto's hierzo!

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        LED achterlichten...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Nee, ging goed mee. Ik denk zelfs dat met superstrak rijden, je me moet kunnen lossen, hoor. Very impressive, écht.

Was wel zot toevallig, ik begon een uitlooprondje, traag rijden, en ik zie toevallig in m'n achteruitkijkspiegel een witte MINI met zwarte bonnet stripes ergens 2-3 bochten achter me. Heb effe gewacht en ja, 't waarde gullie.

dus jij vindt dat ik niet "strak" genoeg gereden heb?

je moet weten dat ik met iemand anders auto onderweg was..en dat die persoon dan ook nog eens naast me zat... dan neem je wel wat marge...ik had hem beloofd van niet over de curbs te vliegen , en dan doe ik dat ook niet

zijn kar gaat echt wel goed.... die hancoock bandjes zijn zalig... de mijne reed echt op bubbelgum vandaag...ik wou nog effe met de mijne op de film ...maar mijn achterste ging een eigen leven leiden..en dan ben ik wijselijk gestopt..

had misschien wel liever met de vette gekomen .. maar tussen al de racegeweld zou dat nooit goed gekomen zijn vrees ik...want dan ga ik iets willen bewijzen , en met de remmen die er nu ondersteken kan dat alleen maar mislukken...

naar spa hoop ik wel met de vette te gaan.

Comment

Toffe pee ook, sprak 'm aan omdat 'ie zo hard van me wegreed, wou weten welke motor in die kar lag.
                            Aha, de Jerre van Kempsprint tegengekomen. Was 'vroeger' zeer berucht in het sprinten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                              dus jij vindt dat ik niet "strak" genoeg gereden heb?
                              Ow, dat heb ik toch ni gezegd? Gij rijdt wel strak, en 'k heb het gevoel dat het wilde er wat uit is (geleidelijker sturen en remmen e.d.) waardoor de auto minder in onbalans wordt gebracht.

Toen ik dat schreef dacht ik aan iemand die echt supergoed rijdt, vandaar "superstrak", iemand die met mijn kar bijna de 2 minuten zou kraken b.v. Had niemand specifiek in m'n hoofd en 'k zou 'm ook niet snel uitlenen m'n kar.

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                              je moet weten dat ik met iemand anders auto onderweg was..en dat die persoon dan ook nog eens naast me zat... dan neem je wel wat marge...ik had hem beloofd van niet over de curbs te vliegen , en dan doe ik dat ook niet
                              Zééér begrijpelijk.

zijn kar gaat echt wel goed.... die hancoock bandjes zijn zalig... de mijne reed echt op bubbelgum vandaag...ik wou nog effe met de mijne op de film ...maar mijn achterste ging een eigen leven leiden..en dan ben ik wijselijk gestopt.
                              'k Zag het verschil overduidelijk. Met de witte volgde je op de voet, met de rode kon ik meteen een gat slaan van 20 meter bij elke bocht... Winterbandjes kunnen echt niet goed tegen hoge temperaturen...

had misschien wel liever met de vette gekomen .. maar tussen al de racegeweld zou dat nooit goed gekomen zijn vrees ik...want dan ga ik iets willen bewijzen , en met de remmen die er nu ondersteken kan dat alleen maar mislukken...

naar spa hoop ik wel met de vette te gaan.
                              Zeker doen, Spa leent zich daar veel beter voor. Zolder is een beetje mossel noch vis, en zeker vandaag was 't soms een zottekeskot met al die raceteams die setupritten deden voor morgen...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 22/02/2009, 04:51.

Comment

• Comment

Working...
                                          X