Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa! De video's zijn van m'n geheugenkaarten naar de HD gekopieerd. 'k ga 'es beginnen kijken
Edit : hmm, fuk, had de frontviewcam aan de hoofdsteun op de achterbank vastgemaakt, en lichtjes ingezoomd om een mooier beeld te hebben (zonder teveel autointerieur) -> dat inzoomen neemt nog meer snelheidsgevoel weg fak, volgende keer niet meer doen dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHad jij geen headrest mount ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenThx 4 the pics, dédé!! Zalig, ik zou dat niet kunnen met mijn brolcamera's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa. Ook op de achterbank zijn er headrests hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk ben hard aan het twijfelen tussen headrest en suction mount ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee, ging goed mee. Ik denk zelfs dat met superstrak rijden, je me moet kunnen lossen, hoor. Very impressive, écht.
Was wel zot toevallig, ik begon een uitlooprondje, traag rijden, en ik zie toevallig in m'n achteruitkijkspiegel een witte MINI met zwarte bonnet stripes ergens 2-3 bochten achter me. Heb effe gewacht en ja, 't waarde gullie.
dus jij vindt dat ik niet "strak" genoeg gereden heb?
je moet weten dat ik met iemand anders auto onderweg was..en dat die persoon dan ook nog eens naast me zat... dan neem je wel wat marge...ik had hem beloofd van niet over de curbs te vliegen , en dan doe ik dat ook niet
zijn kar gaat echt wel goed.... die hancoock bandjes zijn zalig... de mijne reed echt op bubbelgum vandaag...ik wou nog effe met de mijne op de film ...maar mijn achterste ging een eigen leven leiden..en dan ben ik wijselijk gestopt..
had misschien wel liever met de vette gekomen .. maar tussen al de racegeweld zou dat nooit goed gekomen zijn vrees ik...want dan ga ik iets willen bewijzen , en met de remmen die er nu ondersteken kan dat alleen maar mislukken...
naar spa hoop ik wel met de vette te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenToffe pee ook, sprak 'm aan omdat 'ie zo hard van me wegreed, wou weten welke motor in die kar lag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendus jij vindt dat ik niet "strak" genoeg gereden heb?
Toen ik dat schreef dacht ik aan iemand die echt supergoed rijdt, vandaar "superstrak", iemand die met mijn kar bijna de 2 minuten zou kraken b.v. Had niemand specifiek in m'n hoofd en 'k zou 'm ook niet snel uitlenen m'n kar.
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenje moet weten dat ik met iemand anders auto onderweg was..en dat die persoon dan ook nog eens naast me zat... dan neem je wel wat marge...ik had hem beloofd van niet over de curbs te vliegen , en dan doe ik dat ook niet
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenzijn kar gaat echt wel goed.... die hancoock bandjes zijn zalig... de mijne reed echt op bubbelgum vandaag...ik wou nog effe met de mijne op de film ...maar mijn achterste ging een eigen leven leiden..en dan ben ik wijselijk gestopt.
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhad misschien wel liever met de vette gekomen .. maar tussen al de racegeweld zou dat nooit goed gekomen zijn vrees ik...want dan ga ik iets willen bewijzen , en met de remmen die er nu ondersteken kan dat alleen maar mislukken...
naar spa hoop ik wel met de vette te gaan.
Comment
Comment