Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand die foto's heeft gemaakt van de witte RS turbo die tussen 11 en 11.30 uur gereden heeft?

@gTa: Waar zat gij rond twaalf uur? Ik heb heel de paddock afgewandeld om even te komen groeten maar ge waart onvindbaar!

Comment

• Knappe foto's mannen!

Comment

• We waren er ook met de CET Corvette en we hebben fijne toertjes kunnen draaien op het Circuit van Zolder. Ik zie hier ook tussen de foto's dat we gespot zijn met een camera aan boord

Hier wat foto's. Spijtig genoeg me de 400mm in pan gevallen en zijn we met de 200mm moeten gaan verder, al een geluk dat een Nikon D300 een vlug toestel is.

Hier wat foto's:

Comment

• Meer foto's kan je zien op mijn site: http://www.carsthestars.be/events/er...event_2009.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
            Iemand die foto's heeft gemaakt van de witte RS turbo die tussen 11 en 11.30 uur gereden heeft?

@gTa: Waar zat gij rond twaalf uur? Ik heb heel de paddock afgewandeld om even te komen groeten maar ge waart onvindbaar!
            Rond 12u stond ik te babbelen op de parking achter paddock 15 ongeveer, denk ik, met Tulpje & Co. Rond 13u15 ben ik dan naar de Pits gegaan om een mondje te eten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
              Meer foto's kan je zien op mijn site: http://www.carsthestars.be/events/er...event_2009.htm
              Geen foto's van mijn BMW '1. Me volgende keer niet overslaan, hè, kar ziet er wel banaal uit maar ik rijd geenszins banaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Wa's dit voor iets?
                Leuke foto's!

Comment

• Slovaakse sportcar. "K1 Attack" heet dat.

Comment

• snel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      snel?
                      Trager dan mijn Z4 M . Is van een Duitser, Oliver Grams.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Slovaakse sportcar. "K1 Attack" heet dat.
                        Sloveens, niet Slovaaks

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          snel?
                          Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Trager dan mijn Z4 M . Is van een Duitser, Oliver Grams.

http://www.k1roadster.nl
                          Idd, ik heb 'm ook een paar keer ingehaald. Gaf goed ga waar 'ie kon, maar hield zich blijkbaar wat in in de bochten, remde vroeg en ging pas laat weer op 't gas.

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                          Sloveens, niet Slovaaks
                          Ah. Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Geen foto's van mijn BMW '1. Me volgende keer niet overslaan, hè, kar ziet er wel banaal uit maar ik rijd geenszins banaal.
                            Komende Eran racing dagen zijn we er ook terug bij met de CET Corvette en hopelijk is dan mijn lens gemaakt. Morgen binnen doen, er is nog garantie op.

Comment

• Foto's van die Mosler?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Foto's van die Mosler?

Waar ziet iedereen toch en Mosler?
                                gTa noemde die Marcos ook al zo gisteren

Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                  Waar ziet iedereen toch en Mosler?
                                  gTa noemde die Marcos ook al zo gisteren
                                  Ja, ik las hier gewoon dat er een Mosler was... Blijkbaar niet dan

Comment

• Net terug van Zolder, baan was de hele tijd goed nat.
                                    Qua forummers heb ik alleen CSL_love gezien met de E30 en Stevenvdw met de Porsche. Wel niet gepraat met ze (csl was nergens te vinden en bij Steven was het moment niet echt gepast vermoedde ik)
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Vandaag zwaar moeten tafelen, niet veel gemist blijkbaar. Het weer was ook allesinds niet ideaal. Next time!

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X