Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rond 12u stond ik te babbelen op de parking achter paddock 15 ongeveer, denk ik, met Tulpje & Co. Rond 13u15 ben ik dan naar de Pits gegaan om een mondje te eten.
Hmz, dan heb ik naast u heen gekeken! Volgende keer beter
Waar ziet ge dat aan, de raamomlijsting? Hebt ge dan shadowline chromeline en gewoon?
Ge hebt de gewone Chrome Line (chroom raamomlijsting en matzwarte spiegelvoet en afdekking van de B-zuil (en C-zuil bij de tourings)). Dan hebt ge Shadow Line, alles matzwart (ook standaard b.v. op de 4-cylinder 3-reeksen vaak). Ge hebt ook Shadow Line hoogglans, dan is alles (raamomlijsting, spiegelvoeten, dakzuilbekledingen) in hoogglans uni zwart. En dan hebt ge op bepaalde modellen Chrome Line hoogglans (chroom raamomlijsting maar al de rest glanzend zwart), b.v. als gratis optie op de M5 (ook op de E39 M5), standaard op de E65ev 760(L)i, zat ook standaard op de facelift E39 5-reeks met V8 (530i en 540i) en ook op de E39 5-reeks Edition Exclusive b.v. enzovoort.
Comment