Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    wat rammelt er daar zo als hij linkse bochten neemt?

Comment

• Voila! Inschrijving voor 11 maart is verstuurd. Hopelijk is er plaats

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        wat rammelt er daar zo als hij linkse bochten neemt?
        Weet 'ie zelf nog niet goed, wordt eerstdaags onderzocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Net terug van Zolder, baan was de hele tijd goed nat.
          Qua forummers heb ik alleen CSL_love gezien met de E30 en Stevenvdw met de Porsche. Wel niet gepraat met ze (csl was nergens te vinden en bij Steven was het moment niet echt gepast vermoedde ik)

Ik ben niet naar Zolder geweest hoor dit weekend Was me te nat zondag...

Die met de steengrijze 964 was een kennis van me en heeft inderdaad een naar voorvalletje gehad na de laatste chicane... jammer ! Mijne P is schieffergrijs, beke donkerder.

Volgende keer dan maar hé... 11 Maart

Comment

• Foto van de snuit van Raf z'n P staat al in 't Porsche Lovers topic...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
              Ik ben niet naar Zolder geweest hoor dit weekend Was me te nat zondag...

Die met de steengrijze 964 was een kennis van me en heeft inderdaad een naar voorvalletje gehad na de laatste chicane... jammer ! Mijne P is schieffergrijs, beke donkerder.

Volgende keer dan maar hé... 11 Maart
              Had het ondertussen ook al gemerkt. Wat is er eigenlijk exact gebeurd met hem?
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik heb die GTA nog zaterdag zien rijden, kan dat? Grandioos zalige kar.

Comment

• 11 maart ben ik daar ook voor 't eerst. Wel f*cking vroeg opstaan voor die cursus

Jullie zijn daar 's namiddags zeker ?

Comment

• Yep !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

In die kar z'n betere tijden heb ik in dat exemplaar nog enkele rondjes meegereden, herken dat gele kunststoffen passagierszitje

Al meer dan tien jaar geleden zelfs.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        11 maart ben ik daar ook voor 't eerst. Wel f*cking vroeg opstaan voor die cursus

Jullie zijn daar 's namiddags zeker ?
                        Ja, ik herinner me ook nog die dag, opgestaan om 5u en dan nog vastgezeten in 't verkeer ook van de Ring rond Brussel tot voorbij Leuven. Hou daar dus rekening mee.

Ik denk niet dat ik de ganse dag kom rijden, maar ik ga waarschijnlijk wel voor 't laatste uurtje speciaal nog tot daar bollen. Een "proevertje" zeg maar.

Comment

Hé, cool, heb je een link naar de website van de fotograaf? Als ik erop klik kom ik op Facebook terecht.

Gij zijt ne goeie gij

doen alsof ge me ni kent

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Rond 1:15 is één van de alfa van een kennis met een andere piloot
                            Even zijn gat zetten

Comment

• Die GT3's klinke toch goe ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk Berichten
                                Gij zijt ne goeie gij

doen alsof ge me ni kent
                                Had dat dus echt ni door. Je foto's zijn zalig. Piccie gezien van wij twee die aan 't keuvelen zijn toen ik toekwam?

Comment

• Ik heb eens een vraagje. Ik ben ook geïnteresseerd om zo'n Eran-cursus te gaan volgen. Nu wil ik eens weten hoeveel pk's je auto minimaal moet hebben(0-100 is misschien beter, omdat je dan de factor gewicht reeds deels kunt uitschakelen) om toch nog op een veilige manier te Erannen. Ik wil maar zeggen: met mijn peugeot met 90 pk en 0-100 van 12,5 s ga ik zelf niets aan die dag hebben, veronderstel ik, want het enige wat ik dan kan doen is aan de kant gaan voor snellere auto's...

Wat is volgens dus zowat het minimum om toch plezier te hebben(je moet niet veel pk's hebben om plezier te maken) maar toch niet "constant" aan de kant moet gaan voor snellere auto's?

Comment

Had dat dus echt ni door. Je foto's zijn zalig. Piccie gezien van wij twee die aan 't keuvelen zijn toen ik toekwam?

Kdacht het wel kheb die foto ni gezien , staat die hier ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                      Ik heb eens een vraagje. Ik ben ook geïnteresseerd om zo'n Eran-cursus te gaan volgen. Nu wil ik eens weten hoeveel pk's je auto minimaal moet hebben(0-100 is misschien beter, omdat je dan de factor gewicht reeds deels kunt uitschakelen) om toch nog op een veilige manier te Erannen. Ik wil maar zeggen: met mijn peugeot met 90 pk en 0-100 van 12,5 s ga ik zelf niets aan die dag hebben, veronderstel ik, want het enige wat ik dan kan doen is aan de kant gaan voor snellere auto's...

Wat is volgens dus zowat het minimum om toch plezier te hebben(je moet niet veel pk's hebben om plezier te maken) maar toch niet "constant" aan de kant moet gaan voor snellere auto's?
                                      gewoon inschrijven en meedoen ....

Wat maakt het nu uit dat je even opzij gaat voor een snellere ... als je zelf maar fun hebt !

pk's is echt niet van belang!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk Berichten
                                        gewoon inschrijven en meedoen ....

Wat maakt het nu uit dat je even opzij gaat voor een snellere ... als je zelf maar fun hebt !

pk's is echt niet van belang!
                                        Wat je zegt klopt, pk's zijn niet superbelangrijk, maar als je echt constant, maar dan ook constant aan de kant moet gaan, dan kan je nooit eens een deftige ronde rijden. Dat zie ik dan ook niet echt zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                          Wat je zegt klopt, pk's zijn niet superbelangrijk, maar als je echt constant, maar dan ook constant aan de kant moet gaan, dan kan je nooit eens een deftige ronde rijden. Dat zie ik dan ook niet echt zitten...
                                          smorgends is dat zeker geen probleem .... dan is erg weinig volk op circuit en is iedereen aan het leren ...

Gewoon inschrijven zou k zeggen!

Comment

Working...
                                          X