Oorspronkelijk geplaatst door geesixty
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk ga er deze zomer eens werk van maken! Eens je die cursus gevolgd heb, mag je wel niet meer 's voormiddags rijden, zeker? Ik dacht dat 's voormiddags enkel was voor diegenen die de cursus die dag volgden...
Ik zou zeggen , ga er gewoon voor ... er zijn er wel meer die daar met 90pk rondrijden en plezier hebben!
Comment
-
Tijdens de cursus reden twee Citroen Visa's mee rond, en voormiddag en namiddag heb ik nog een Peugeot 207 gespot.
De cursus is:
7u: aanmelden
8u: theorie op de startgrid
9u: 3 rondes met instructeur aan matig tempo
10u: met 5 auto's achter een pacecar
10u40: vrij rijden voor de cursisten tot 12u.
+ 1 gratis uur vrij rijden
+ 1 middagmaal bij De Pits (waarde 8€)
Alle info vind je op www.skylimitevents.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk heb eens een vraagje. Ik ben ook geïnteresseerd om zo'n Eran-cursus te gaan volgen. Nu wil ik eens weten hoeveel pk's je auto minimaal moet hebben(0-100 is misschien beter, omdat je dan de factor gewicht reeds deels kunt uitschakelen) om toch nog op een veilige manier te Erannen. Ik wil maar zeggen: met mijn peugeot met 90 pk en 0-100 van 12,5 s ga ik zelf niets aan die dag hebben, veronderstel ik, want het enige wat ik dan kan doen is aan de kant gaan voor snellere auto's...
Wat is volgens dus zowat het minimum om toch plezier te hebben(je moet niet veel pk's hebben om plezier te maken) maar toch niet "constant" aan de kant moet gaan voor snellere auto's?
Om maar te zeggen : alle karren zijn goed om die cursus 'es te gaan doen. Leute verzekerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk BerichtenKdacht het wel kheb die foto ni gezien , staat die hier ergens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEr was ook een Toyota RAV4 (vorig model), dat zal ook wel 'n diesel geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDragon heeft 5 maand moeten wachten eer ik die filmpjes van Croix klaar had.
Jaja, ze zijn al gesynchroniseerd, nu enkel nog knippen en plakken. En renderen en uploaden natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkyLimit Bekijk BerichtenJe bent ingeschreven voor de cursus circuit experience 11/03.
Aanmelden kan om 7u 's morgens in pitbox 39.
Met vriendelijke groeten,
Gerlinde
Comment
-
net deze topic gevonden. Ik was er dus ook bij zat 21 feb. Was ongelooflijk plezant. ik verschoot wel dat ik met mijn civic redelijk veel auto's hebben kunnen pakken die ik eerst wat overschatte (zoals de R5 turbokes). Heb wel enkel in de voormiddag rondgereden.
foto's van die dag
en er zijn er nog meer te vinden hier, door de kempsprint fotograaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDeze dus.
Fuckin' sneller kar, en ziet er zo understated uit. Binnenin met kuipjes, met in 't midden caro-stof; echt zalig gedaan. Toffe pee ook, sprak 'm aan omdat 'ie zo hard van me wegreed, wou weten welke motor in die kar lag.
Hey GTA,
Ik ben dus die me de beige MKII
K'moet wel zeggen, kwas aardig verrast dat er een 120D in jou wagen lag Wagen gaat echt wel goed! Mooie tijden ook!
Ik denk dat mijn tijden ergens rond de 2.00min hangen. Heb enkele malen geklokt en kwam hier toch telkens op uit. Heb nog wel nooit alleen gereden en geklokt... weet niet of dit nog veel gaat schelen maar mss is het dan wel mogelijk onder de 2min te rijden
Was weer een geslaagd dagje. Bangelijk kunnen uitleven en kijk al uit naar de volgende keer.
Was een kort maar leuke babbel, tot de volgende
Comment
-
Nope. Ik ga volgende week woensdag 't uurtje van 17 tot 18 uur op Zolder, SkyLimit Spa 18/3 laat ik aan me voorbij gaan, want ik zit de 22e (zondag) al op Spa met BAT. En in april zitten er ook nog enkele aan te komen, meer dan gepland.
Dus 18/3 blijf ik mooi thuis.
Tenzij ik in de namiddag effe kom piepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNope. Ik ga volgende week woensdag 't uurtje van 17 tot 18 uur op Zolder, SkyLimit Spa 18/3 laat ik aan me voorbij gaan, want ik zit de 22e (zondag) al op Spa met BAT. En in april zitten er ook nog enkele aan te komen, meer dan gepland.
Dus 18/3 blijf ik mooi thuis.
Tenzij ik in de namiddag effe kom piepen.
Woensdag kom ik mss eens zien en de 22e ben in ik ook in Spa
Comment
-
'k Ga niet rijden, hoor, de 18e. Wil m'n R888 nog houden t.e.m. Croix, en dat gaat moeilijk beginnen worden want 'k heb ervoor ook nog een dagje gepland op Frans ruw asfalt, dat gaat slijten. En de 22e al Spa.
'k Ga m'n banden volgende woensdag laten draaien op de velgen, zodat ik dan door de linker wielen rechts te monteren en omgekeerd, de huidige binnenflank als buitenflank heb en omgekeerd, op die manier hoop ik het nog een beetje te kunnen rekken.
22/03 Spa -> ZALIG !!! Als ge pics kunt nemen van mijn kar op Eau Rouge (de Raidillon) ben ik je eeuwig dankbaar. Heb wel het fotopack besteld van BAT, dus ik ga zeker een redelijk aantal highres pics van m'n kar hebben, maar toch, elke foto extra is leuk meegenomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Ga niet rijden, hoor, de 18e. Wil m'n R888 nog houden t.e.m. Croix, en dat gaat moeilijk beginnen worden want 'k heb ervoor ook nog een dagje gepland op Frans ruw asfalt, dat gaat slijten. En de 22e al Spa.
'k Ga m'n banden volgende woensdag laten draaien op de velgen, zodat ik dan door de linker wielen rechts te monteren en omgekeerd, de huidige binnenflank als buitenflank heb en omgekeerd, op die manier hoop ik het nog een beetje te kunnen rekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtende 11de rijdt ge toch in zolder?
Comment
Comment