Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier mijn filmpjes van de 2 sprintraces op 22/02/2009

Skylimit sprintrace 1 onboard op het circuit van Zolder.Verslag en foto's op http://www.fjracingteam.beRACE 2: http://www.youtube.com/watch?v=i-D39qd11PA

2e Skylimit sprintrace te Zolder op 22 feb 2009. Verslag en foto's staan op http://www.fjracingteam.be

Heeft er iemand nog foto's van mijnen blauwen Clio ?
    Last edited by ; 08/03/2009, 15:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ook juist het verslag gelezen op uw site, knap gereden en proficiat met de goede prestaties. Zoals ge zei, die Mini vloog rond het circuit
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Ook juist het verslag gelezen op uw site, knap gereden en proficiat met de goede prestaties. Zoals ge zei, die Mini vloog rond het circuit
          Thanks! 'k ga toch proberen de volgende races een beetje dichter te komen bij hem. Met nieuwe(re) banden, durf (en mss wat afstelwerk als ik tijd heb) moet dat lukken. hum...
          btw, 'k wil je foto's op mijn 'site' zetten. Laat maar weten als je dat liever niet hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filip Bekijk Berichten
            Thanks! 'k ga toch proberen de volgende races een beetje dichter te komen bij hem. Met nieuwe(re) banden, durf (en mss wat afstelwerk als ik tijd heb) moet dat lukken. hum...
            btw, 'k wil je foto's op mijn 'site' zetten. Laat maar weten als je dat liever niet hebt.
            Absoluut geen probleem mee.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filip Bekijk Berichten

Is dit de uwe?

Edith: aan hierboven te zien wel

Meer foto's volgen nog.
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Is dit de uwe? Edith: aan hierboven te zien wel
                Meer foto's volgen nog.
                YES, thats me. Steeds leuk te zien als er een wiel van de grond komt
                Alvast bedankt voor alle foto's
                btw, Denniske, 'k heb uwen link op mijnen 'site' gezet. Zéér mooie foto's! Chapeau!
                Last edited by ; 08/03/2009, 19:32.

Comment

• Is het echt nodig om al om 7u in Zolder te zijn voor de circuit experience (aangezien de cursus begint om 8u) ?

7u30 à 7u45 zal ook wel gaan zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Is het echt nodig om al om 7u in Zolder te zijn voor de circuit experience (aangezien de cursus begint om 8u) ?

Bajaat Dirk, ik herinner me dat je enkel voor acht uur je moest inschrijven in de Wheels... en dan om acht uur begint den preek bij een potje koffie

Ik ga ook al in de voormiddag proberen komen om jullie aan het werk te zien en wa foto'kes te schieten Zelf rij ik 3 uurkes in de namiddag...

Tot woensdag !!

Comment

Is het echt nodig om al om 7u in Zolder te zijn voor de circuit experience (aangezien de cursus begint om 8u) ?

Kom jij ook nu woensdag de Cursus doen?

Comment

• Ja

Tot mijn genoegen ziet de weersvoorspelling er prima uit !

Allez tot dan hé...

Comment

• Ja, kwart voor 8 is voldoende. Ik herinner me dat ik de dag dat ik de cursus toen deed, ook gigantisch hard gereden heb om er kort na 7 te zijn, en daar zit je dan.

Have fun!! 't Ziet er naar uit dat jullie in de voormiddag zeker nog een vochtig Zolder zullen krijgen (koud en nat, nog regen de dag ervoor), it adds to the excitement. Pas op van het brugje over de ingang, voor krachtige RWD en zeker 911 kan dat een plaats zijn waar je, als je er vol gas over gaat, een losse kont cadeau kan krijgen. Voor de rest : van de kerbs afblijven als 't vochtig/nat ligt, tenzij misschien in de Villeneuve.
                          Last edited by ; 09/03/2009, 14:08.

Comment

• Villeneuve mag je de eerste 2 bochten altijd voluit over de curbs. 3de bocht is wel te mijden in 't nat.

Héhéhé... 't ziet er idd naar uit dat 't in de namiddag kompleet droog gaat zijn. Als 't zo is dan doe ik het laatste uurtje met de 993TT...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                              Villeneuve mag je de eerste 2 bochten altijd voluit over de curbs. 3de bocht is wel te mijden in 't nat.
                              Maar 't is niet altijd sneller. Auto's met ESP ingeschakeld hebben daar nogal last van "wooow, effe power cutten"! Als je echt goed snijdt en zorgt dat je zo rechtdoor mogelijk de bochten snijdt gaat 't nog redelijk, en dan nog. Ik ben daar op natte ondergrond sneller door zonder ESP dan met. Oké, je bent zo goed als overal sneller zonder ESP dan met, maar op natte ondergrond zijn we allemaal wat voorzichtiger en laten we dat geregeld 'es op staan, en dan hoef je Villeneuve niet (hard) te snijden eigenlijk, om er vlotter door te geraken. 't Lijkt bij mijn auto met ESP aan ook veel gladder dan het is, in Villeneuve gaat 'ie dan trekken en duwen omdat 'ie op korte tijd (een seconde of 3-4) zoveel verschillende signalen krijgt om tussenbeide te komen, dat het lijkt dat je alle kanten opzwalpt. Gelukkig gaat 't daar traag genoeg om, met ESP uit, de auto zonder problemen te kunnen controleren. Ik glijd dan liever over de curbs, 't is zo kort en traag genoeg dat je 't niet in problemen brengt (vind ik).
                              Als 't nat ligt neem ik de derde (de rechtse, dus richting Terlaemen) ook op de curbs, gewoon afhankelijk van de grip daar effe halfgas gaan. En ook de curb in de Réa neem ik bij nat weer, net zoals die in de Jacky Ickx.

Als 't droog is neem ik de curbs in de kleine chicane (de eerste vooral, maar niet té hard, de tweede probeer ik zo weinig mogelijk te pakken), de Villeneuve (hard, net niet op de gele worstjes), de Réa en de Ickx. Vooral in de Bianchi en Terlaemen ben ik bang van de binnsnste (rechtse) curb. M.a.w. niet zoveel verschil eigenlijk tussen nat en droog weer. Al is 't bij regenweer uiteraard goed oppassen.

Comment

• Klinkt allemaal heel ingewikkeld (omdat ik al die bochten - laat staan de namen ervan - nog niet ken), ik zal het morgen wel zien en "al doende leren".

Is er eigenlijk al veel file aan de Brusselse ring rond 6u45 ? Allicht wel, rekenen op een kwartier vertraging of meer ?
                                Last edited by ; 10/03/2009, 12:03.

Comment

• Reken maar op meer. Ik denk dat je daar best weg bent om 6u30 ...

(Ik heb er vandaag 1u45 gestaan ... En zeggen dat ik van in mijn nest mag werken ...)

Comment

Klinkt allemaal heel ingewikkeld (omdat ik al die bochten - laat staan de namen ervan - nog niet ken), ik zal het morgen wel zien en "al doende leren".
                                    http://www.tuning-utopia.be/gallery/...6_original.gif

Comment

• ow, fille.... juist.

Dan zal ik hier vanuit Leuven, maar best vertrekken rond 6u a 6U30?s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                        ow, fille.... juist.

Dan zal ik hier vanuit Leuven, maar best vertrekken rond 6u a 6U30?s
                                        Zijn er daar ook files te verwachten richting Hasselt misschien ? Ik houd rekening met files op de Brusselse Ring, maar rond Leuven zou dat toch vlot moeten gaan in die richting...

Soit, ik ga vertrekken rond 5u30, 't is 195km

Comment

Zijn er daar ook files te verwachten richting Hasselt misschien ? Ik houd rekening met files op de Brusselse Ring, maar rond Leuven zou dat toch vlot moeten gaan in die richting...

Soit, ik ga vertrekken rond 5u30, 't is 195km
                                          Rij je niet beter over antwerpen ?
                                          Daar zal er geen file zijn zo vroeg denk ik ...

Comment

Working...
                                          X