Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Skylimit sprintrace 1 onboard op het circuit van Zolder.Verslag en foto's op http://www.fjracingteam.beRACE 2: http://www.youtube.com/watch?v=i-D39qd11PA
Ook juist het verslag gelezen op uw site, knap gereden en proficiat met de goede prestaties. Zoals ge zei, die Mini vloog rond het circuit
Thanks! 'k ga toch proberen de volgende races een beetje dichter te komen bij hem. Met nieuwe(re) banden, durf (en mss wat afstelwerk als ik tijd heb) moet dat lukken. hum...
btw, 'k wil je foto's op mijn 'site' zetten. Laat maar weten als je dat liever niet hebt.
Thanks! 'k ga toch proberen de volgende races een beetje dichter te komen bij hem. Met nieuwe(re) banden, durf (en mss wat afstelwerk als ik tijd heb) moet dat lukken. hum...
btw, 'k wil je foto's op mijn 'site' zetten. Laat maar weten als je dat liever niet hebt.
Absoluut geen probleem mee.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Is dit de uwe? Edith: aan hierboven te zien wel
Meer foto's volgen nog.
YES, thats me. Steeds leuk te zien als er een wiel van de grond komt
Alvast bedankt voor alle foto's
btw, Denniske, 'k heb uwen link op mijnen 'site' gezet. Zéér mooie foto's! Chapeau!
Ja, kwart voor 8 is voldoende. Ik herinner me dat ik de dag dat ik de cursus toen deed, ook gigantisch hard gereden heb om er kort na 7 te zijn, en daar zit je dan.
Have fun!! 't Ziet er naar uit dat jullie in de voormiddag zeker nog een vochtig Zolder zullen krijgen (koud en nat, nog regen de dag ervoor), it adds to the excitement. Pas op van het brugje over de ingang, voor krachtige RWD en zeker 911 kan dat een plaats zijn waar je, als je er vol gas over gaat, een losse kont cadeau kan krijgen. Voor de rest : van de kerbs afblijven als 't vochtig/nat ligt, tenzij misschien in de Villeneuve.
Villeneuve mag je de eerste 2 bochten altijd voluit over de curbs. 3de bocht is wel te mijden in 't nat.
Maar 't is niet altijd sneller. Auto's met ESP ingeschakeld hebben daar nogal last van "wooow, effe power cutten"! Als je echt goed snijdt en zorgt dat je zo rechtdoor mogelijk de bochten snijdt gaat 't nog redelijk, en dan nog. Ik ben daar op natte ondergrond sneller door zonder ESP dan met. Oké, je bent zo goed als overal sneller zonder ESP dan met, maar op natte ondergrond zijn we allemaal wat voorzichtiger en laten we dat geregeld 'es op staan, en dan hoef je Villeneuve niet (hard) te snijden eigenlijk, om er vlotter door te geraken. 't Lijkt bij mijn auto met ESP aan ook veel gladder dan het is, in Villeneuve gaat 'ie dan trekken en duwen omdat 'ie op korte tijd (een seconde of 3-4) zoveel verschillende signalen krijgt om tussenbeide te komen, dat het lijkt dat je alle kanten opzwalpt. Gelukkig gaat 't daar traag genoeg om, met ESP uit, de auto zonder problemen te kunnen controleren. Ik glijd dan liever over de curbs, 't is zo kort en traag genoeg dat je 't niet in problemen brengt (vind ik).
Als 't nat ligt neem ik de derde (de rechtse, dus richting Terlaemen) ook op de curbs, gewoon afhankelijk van de grip daar effe halfgas gaan. En ook de curb in de Réa neem ik bij nat weer, net zoals die in de Jacky Ickx.
Als 't droog is neem ik de curbs in de kleine chicane (de eerste vooral, maar niet té hard, de tweede probeer ik zo weinig mogelijk te pakken), de Villeneuve (hard, net niet op de gele worstjes), de Réa en de Ickx. Vooral in de Bianchi en Terlaemen ben ik bang van de binnsnste (rechtse) curb. M.a.w. niet zoveel verschil eigenlijk tussen nat en droog weer. Al is 't bij regenweer uiteraard goed oppassen.
Klinkt allemaal heel ingewikkeld (omdat ik al die bochten - laat staan de namen ervan - nog niet ken), ik zal het morgen wel zien en "al doende leren".
Is er eigenlijk al veel file aan de Brusselse ring rond 6u45 ? Allicht wel, rekenen op een kwartier vertraging of meer ?
Klinkt allemaal heel ingewikkeld (omdat ik al die bochten - laat staan de namen ervan - nog niet ken), ik zal het morgen wel zien en "al doende leren".
Dan zal ik hier vanuit Leuven, maar best vertrekken rond 6u a 6U30?s
Zijn er daar ook files te verwachten richting Hasselt misschien ? Ik houd rekening met files op de Brusselse Ring, maar rond Leuven zou dat toch vlot moeten gaan in die richting...
Zijn er daar ook files te verwachten richting Hasselt misschien ? Ik houd rekening met files op de Brusselse Ring, maar rond Leuven zou dat toch vlot moeten gaan in die richting...
Soit, ik ga vertrekken rond 5u30, 't is 195km
Rij je niet beter over antwerpen ?
Daar zal er geen file zijn zo vroeg denk ik ...
Comment