Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zolder is in elk geval een leuker circuit dan Croix, ik heb me goed kunnen uitleven. Gelukkig droogde het vrij snel op want in mijn eerste rondes had ik niets anders dan ABS bij 't remmen.
Nog eens bedankt aan Steven voor de ritjes in de CSL : heel indrukwekkend vooral qua grip en vermogen (en sneller dan ik ) !
Ook Daggie (bezig) gezien, maar Fastastic : was jij daar eigenlijk ?
Neen, ik was er niet. Ben dinsdag echt zwaar ziek geworden (griep wsl) en ik kon woensdag echt niet meer... Ik vond het zwaar klote, aangezien alles perfect viel.... timing, weer én er was is plaats ach ja... volgende keer zeker.
Ben nog altijd niet 100% dus, goed dat ik niet geweest ben of ik zou gewoon in slaap zijn gevallen terplekke.
amai 60 euro vo een uurke te rijden
ha op de nurburgring zijde gvd goeikoper en daar hedde geen rijlesse en al diene shit nodig...
tis ma triestig ier in belgie zene
de dees is weg nor de nurburgring dan hoor
amai 60 euro vo een uurke te rijden
ha op de nurburgring zijde gvd goeikoper en daar hedde geen rijlesse en al diene shit nodig...
tis ma triestig ier in belgie zene
de dees is weg nor de nurburgring dan hoor
Hoe traag rij jij over de nordschleife?
1 rondje = 21 euro.
4 rondjes op 1 uur = 84 euro. (in't beste geval zelfs 5 = 105 euro)
Nu gaat 't tof worden om progressie te maken. Op 't einde eens een paar keer manueel getimed met Sport Chrono en 'k zat telkens (op enkele tienden na) op 2'02. Timing van remmen en insturen kan nog véééél beter, in elke ronde maakte ik fouten/foutjes.
Ik had ook het gevoel dat mijn versnellingsbak nukkiger was dan op Croix, raakte soms moeilijk terug naar 2e.
Nu gaat 't tof worden om progressie te maken. Op 't einde eens een paar keer manueel getimed met Sport Chrono en 'k zat telkens (op enkele tienden na) op 2'02. Timing van remmen en insturen kan nog véééél beter, in elke ronde maakte ik fouten/foutjes.
Not bad at all voor je eerste rondjes op Zolder hé Wij gaan nog treintje knn rijden volgende keer
Comment