Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Nu gaat 't tof worden om progressie te maken. Op 't einde eens een paar keer manueel getimed met Sport Chrono en 'k zat telkens (op enkele tienden na) op 2'02. Timing van remmen en insturen kan nog véééél beter, in elke ronde maakte ik fouten/foutjes.

Ik had ook het gevoel dat mijn versnellingsbak nukkiger was dan op Croix, raakte soms moeilijk terug naar 2e.
    Schitterend!!! Prorgressie komt er zeker, na een keer of 2-3 draait ge easy peasy 1:55 en sneller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
      Ik zal het waarschijnlijk miszien, maar waarom is daar maar één opening voor een mistlamp?
      Dat is om bij te tanken onderweg zoals de straaljagers doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
        Dat is om bij te tanken onderweg zoals de straaljagers doen
        Volgende keer de optie "ondertussen remmen koelen" erbij nemen.

Fak ik dacht dat dat ding uit elkaar ging knallen, zo tikken man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Fak ik dacht dat dat ding uit elkaar ging knallen, zo tikken man.
          Tjah, ze staan erom gekend en zeker met die versleten blokken die erop zaten... savonds nog bij de Frits yellow stuff gaan steken... heb ze vandaag wat ingereden en morgen gans den dag op Franco gaan scheuren, benieuwd als da nu wa beter zal zijn !

De BBK (monoblocs met 6 pistons voor en 4 achter, floating discs, pagid RS26) is trouwens besteld, als ie dan niet gaat stoppen, weet ik et ook niet meer zunne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
            Tjah, ze staan erom gekend en zeker met die versleten blokken die erop zaten... savonds nog bij de Frits yellow stuff gaan steken... heb ze vandaag wat ingereden en morgen gans den dag op Franco gaan scheuren, benieuwd als da nu wa beter zal zijn !

De BBK (monoblocs met 6 pistons voor en 4 achter, floating discs, pagid RS26) is trouwens besteld, als ie dan niet gaat stoppen, weet ik et ook niet meer zunne
            Bestel al maar een tienbeurtenkaart nieuwe voortanden.

Nice goin'!! Goei mod.

Is 't met JL dat ge op Spa gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Flow(s CSL) hè.
              Flow een CSL?

Sitrap!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Hij heeft zich met een CSL ingeschreven voor de trackday Croix, that's all I can say.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  een tuningteef of wa
                  VET!

errmm tssk, verkeerde woordkeuze, sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    een tuningteef of wa
                    Baf

Comment

• Wie gaat er aanwezig zijn 8 april?

't Kan zijn dat ik wel eens kom kijken, 't is toch vakantie!

Comment

• Mss dat ik afkom met Son, heeft ze dat ook es gezien

Ze zei laatst dat ik me later een wrak van 5000 euro ofzo moet gaan halen om op Zolder te gaan raggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Wie gaat er aanwezig zijn 8 april?

't Kan zijn dat ik wel eens kom kijken, 't is toch vakantie!
                          Laat me dan iets weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                            Laat me dan iets weten.
                            Deed ik toch???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                              Deed ik toch???
                              Echt eh, wat een gezeik.

Comment

• Iemand die morgen gaat rijden in Zolder tijdens skylimit. Je kan rijden van 15:30 tot 18:00 voor 100 euro...

Comment

• Ik kom morgen tot ginder, CET rijdt ook morgen namiddag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    Iemand die morgen gaat rijden in Zolder tijdens skylimit. Je kan rijden van 15:30 tot 18:00 voor 100 euro...
                                    Nee, volgende week woensdag Francorchamps, da gaat rapper...

Comment

• Is die Cursus Circuit Experience eigenlijk de moeite?
                                      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                                        Is die Cursus Circuit Experience eigenlijk de moeite?
                                        met 2 chauffeurs in 1 auto en de kosten delen: dan is het gewoonweg CHEAP te noemen,
                                        incl. lekker eten in "de pits"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          met 2 chauffeurs in 1 auto en de kosten delen: dan is het gewoonweg CHEAP te noemen,
                                          incl. lekker eten in "de pits"
                                          Met 2 allemaal goed en wel maar dan kan den instructeur er bij mij ni meer bij
                                          My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Working...
                                          X