Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu gaat 't tof worden om progressie te maken. Op 't einde eens een paar keer manueel getimed met Sport Chrono en 'k zat telkens (op enkele tienden na) op 2'02. Timing van remmen en insturen kan nog véééél beter, in elke ronde maakte ik fouten/foutjes.
Ik had ook het gevoel dat mijn versnellingsbak nukkiger was dan op Croix, raakte soms moeilijk terug naar 2e.
Schitterend!!! Prorgressie komt er zeker, na een keer of 2-3 draait ge easy peasy 1:55 en sneller.
Fak ik dacht dat dat ding uit elkaar ging knallen, zo tikken man.
Tjah, ze staan erom gekend en zeker met die versleten blokken die erop zaten... savonds nog bij de Frits yellow stuff gaan steken... heb ze vandaag wat ingereden en morgen gans den dag op Franco gaan scheuren, benieuwd als da nu wa beter zal zijn !
De BBK (monoblocs met 6 pistons voor en 4 achter, floating discs, pagid RS26) is trouwens besteld, als ie dan niet gaat stoppen, weet ik et ook niet meer zunne
Tjah, ze staan erom gekend en zeker met die versleten blokken die erop zaten... savonds nog bij de Frits yellow stuff gaan steken... heb ze vandaag wat ingereden en morgen gans den dag op Franco gaan scheuren, benieuwd als da nu wa beter zal zijn !
De BBK (monoblocs met 6 pistons voor en 4 achter, floating discs, pagid RS26) is trouwens besteld, als ie dan niet gaat stoppen, weet ik et ook niet meer zunne
Bestel al maar een tienbeurtenkaart nieuwe voortanden.
Comment