Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenIk zal het waarschijnlijk miszien, maar waarom is daar maar één opening voor een mistlamp?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenDat is om bij te tanken onderweg zoals de straaljagers doen
Fak ik dacht dat dat ding uit elkaar ging knallen, zo tikken man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFak ik dacht dat dat ding uit elkaar ging knallen, zo tikken man.
De BBK (monoblocs met 6 pistons voor en 4 achter, floating discs, pagid RS26) is trouwens besteld, als ie dan niet gaat stoppen, weet ik et ook niet meer zunne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenTjah, ze staan erom gekend en zeker met die versleten blokken die erop zaten... savonds nog bij de Frits yellow stuff gaan steken... heb ze vandaag wat ingereden en morgen gans den dag op Franco gaan scheuren, benieuwd als da nu wa beter zal zijn !
De BBK (monoblocs met 6 pistons voor en 4 achter, floating discs, pagid RS26) is trouwens besteld, als ie dan niet gaat stoppen, weet ik et ook niet meer zunne
Nice goin'!! Goei mod.
Is 't met JL dat ge op Spa gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichteneen tuningteef of wa
errmm tssk, verkeerde woordkeuze, sorry
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenWie gaat er aanwezig zijn 8 april?
't Kan zijn dat ik wel eens kom kijken, 't is toch vakantie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenLaat me dan iets weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDeed ik toch???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIemand die morgen gaat rijden in Zolder tijdens skylimit. Je kan rijden van 15:30 tot 18:00 voor 100 euro...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenIs die Cursus Circuit Experience eigenlijk de moeite?
incl. lekker eten in "de pits"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenmet 2 chauffeurs in 1 auto en de kosten delen: dan is het gewoonweg CHEAP te noemen,
incl. lekker eten in "de pits"
Comment
Comment