Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Ik heb gezien dat meerdere forumleden graag eens op een ander circuit dan de Nurburgring zouden gaan rijden. Er werd gewag gemaakt van Castle Combe, maar dat is redelijk ver, redelijk duur, en hoe zit het daar met faciliteiten en begeleiding????

Dus ik dacht: Kunnen jullie niet beter op een Eran-dag in Zolder es gaan rijden?
    Rijden gebeurt met je eigen wagen, die maximaal 95 dB produceert, en helm is verplicht!!

Je moet eerst wel de cursus 'Circuit Experience' gaan volgen, voor €180. Hiervoor krijg je een theoretische les, rijden met ervaren instructeur en vervolgens rijden achter de pace-car.
    Nadien is er dan anderhalf uur free driving voorzien voor de cursisten.

Even het tijdschema van 12 april erbij nemen, dat is overzichtelijker:

Cursus Circuit Experience:

07h00: Administratie in themacafé Wheels

08h00: Briefing & Theorie

09h00: Rondjes met instructeur

09h45: Rondjes achter pace-car

10h30: Free driving 'cursisten'

12h00: PAUZE

Dit is meteen ook het einde van de cursus. Naar believen kan er in de namiddag bijgeboekt worden, en de volgende keer dat je komt na de cursus gevolgd te hebben is voorgaande niet meer geldig, en begint de dag hier:

13h00: Free Driving 'iedereen'

17h00: Einde Free Driving

Waar het circuit in de voormiddag dus voorbehouden is voor 'rookies' die de cursus volgen, mag in de namiddag iedereen die de cursus ooit gevolgd heeft of ervaring heeft op het circuit (met een racelicentie, bijvoorbeeld) tracktime boeken.

€60 voor 1 uur
    €100 voor 2 uur
    €130 voor 3 uur
    €150 voor 4 uur

Eerstvolgende Erandagen op Zolder zijn op 12/04, 31/05, 28/06...

Meer info op www.skylimitevents.be

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Ik heb me reeds ingeschreven voor Circuit Experience in april, mocht er een Eran meeting komen dan verplaats ik graag die afspraak om gezamenlijk met AW die Circuit Experience te beleven, ik ben dus VOOR!

Mooi initiatief Lotuzzz

Comment

Ik heb mij verlof gevraagd 12 april.Moet je u daarvoor op voorhand inschrijven.Of moet je gewoon naar daar gaan om 7u?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
        Ik heb mij verlof gevraagd 12 april.Moet je u daarvoor op voorhand inschrijven.Of moet je gewoon naar daar gaan om 7u?
        Op bovenvermelde site staat hoe je je kan inschrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Works
          Op bovenvermelde site staat hoe je je kan inschrijven
          Ah,ok.Thanks

Comment

Zolder is ver, maar ken er veel die er vaak rijden op ERAN dagen.

Dus misschien kom ik af als zij ook gaan.

Comment

Nu hangt er een stickertje van zolder op de dolf.En hij is er nog nooit geweest!Dat kan eigenlijk niet he

Comment

moeha

Comment

Voor diegen die het nog een stap verder willen wagen heb ik de volgende aanbieding binnen gekregen via Geert Grooten:

Paul Allaerts autosport richt op 31 maart een laatste Bitburg training in .Voor deze oefensessie zijn nog enkele plaatsen vrij .De trainingen zijn van 9 tot 12 en van 13 tot 17 u op 2 verschillende parcoursen .Er is geen licentie ,geen keuring nodig al is de helm dragen een verplichting ! Er mag met het om het even welk voertuig worden deelgenomen .Voor verdere inlichtingen en inschrijvingen mail of bel
                  geert.grooten@pandora.be - 0477-684-689

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Ik had me dus al ingeschreven voor 12/04, als jullie die datum ook zien zitten stel ik voor dat we met z'n allen de twaalfde gaan..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                      Ik had me dus al ingeschreven voor 12/04, als jullie die datum ook zien zitten stel ik voor dat we met z'n allen de twaalfde gaan..
                      ja,als ik ga ga ik den 12de!hopen dat ik verlof krijg!

Comment

Voor diegenen die een wagen met achterwielaandrijving hebben, kunnen die dag ook leren driften. Eerst krijg je les in de paddock. Na 17.00 uur kan je ook nog driften op het volledige circuit...

Ook wel interessant...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Geven ze ook tijdelijk pk's extra ? Want Babs drift niet, zeker niet op 'r 255-rubber.

Comment

Ik denk mijn 118d met 225 banden ook niet gemakkelijk...

Zouden ze in de paddock de baan niet nat maken?
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dit lijkt mij nog wel iets voor later. Oude E30 kopen, en gassen maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Geven ze ook tijdelijk pk's extra ? Want Babs drift niet, zeker niet op 'r 255-rubber.
                                Tijdelijk 135/70R15 leggen ofzo.
                                A Twist of the Wrist

Comment

Ik ben op Zolder ingeschreven voor 03/07, echter met 2 wielen .
                                  Met 4 wielen wil ik wel ne keer komen kijken.
                                  K' moet wel mijn agenda ne keer checken op't werk

Comment

Voor dat driften: Ja, bij het paddock-driften is de baan natgemakt
                                    Zie filmpjes op www.skylimitevents.be
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Seg gaat dit eigenlijk nog door ? Anders zie ik dat ik tegen dan een fatsoenlijke kar heb voor namiddag wat te rijden...

Comment

Kheb verlof gekregen!Dus count me in op 12 april

Comment

Working...
                                        X