Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

en ik ben ook ingeschreven . Weet alleen nog niet welke kar ik ga gebruiken...Als de mini voldoende is ingereden is het zeker daarmee , anders zal de 535 er moeten aan geloven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
      en ik ben ook ingeschreven . Weet alleen nog niet welke kar ik ga gebruiken...Als de mini voldoende is ingereden is het zeker daarmee , anders zal de 535 er moeten aan geloven.
      Ook de 12e dan? Ik zal ook aanwezig zijn!

Comment

Zalig!Ik moet nu nog een mail krijgen ter bevestiging

Comment

leek me allemaal heel leuk tot ik de prijs zag ... 180 €. Neen danku

Comment

@ porker: ga je ook driften met je kar??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
              @ porker: ga je ook driften met je kar??
              Ik zou wel willen maar sadly, my drifting days are over

Mijn achterbanden zijn véél plakkeriger dan m'n voorste waardoor ik m'n kont niet meer naar buiten krijg..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                Ik zou wel willen maar sadly, my drifting days are over

Mijn achterbanden zijn véél plakkeriger dan m'n voorste waardoor ik m'n kont niet meer naar buiten krijg..
                ?????gij niet meer kunnen driften met u kar?Maak dat iemand anders wijs!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                  ?????gij niet meer kunnen driften met u kar?Maak dat iemand anders wijs!
                  Tis, van Mr. oversteer naar Mr. understeer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                    Tis, van Mr. oversteer naar Mr. understeer
                    FWD style

Comment

De 318 zal een zalig bakske zijn om rond Zolder te vliegen

Comment

Ik ga zeker es proberen te komen zien, foto's nemen en eventueel mee te rijden!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                          Ik ga zeker es proberen te komen zien, foto's nemen en eventueel mee te rijden!
                          In de dolf is een plaatske vrij

Comment

Heren,

Vergeet niet op voorhand de auto grondig na te kijken: Voldoende remblokken, banden in goede staat, olie en water in orde, geen lekken etc...
                            Circuit is zwaarder voor je auto dan je denkt

Have fun, en hou 't heel
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
                              Heren,

Vergeet niet op voorhand de auto grondig na te kijken: Voldoende remblokken, banden in goede staat, olie en water in orde, geen lekken etc...
                              Circuit is zwaarder voor je auto dan je denkt

Have fun, en hou 't heel
                              Als hij de ring overleefd zal hij zolder ook wel overleven zeker

Comment

Doemme, ik zou ik dit ook zeker eens willen doen. Is altijd goed meegenomen om wat circuitervaring op te doen.
                                Maar voor mij zal het op een latere datum zijn, want mijn auto gaat tegen dan nog niet volledig klaar zijn.

Maar ik kom den 12de zeker eens kijken om te supporteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                  Als hij de ring overleefd zal hij zolder ook wel overleven zeker
                                  Ja das waar, maar denk dat je op Zolder toch sneller gaat rijden als op de ring, en het dus meer belastend zal zijn voor u auto.

Comment

Mja, het is sowieso belangrijk om alles eens goed te checken alvorens je op eender welk circuit gaat rijden.
                                    Als ik naar de ring ga kijk ik de dag ervoor alles ook eens grondig na.

Zoals Scooby al zei: banden in orde, bouten van velgen eens aandraaien, olie, water, remmen,...

Comment

Ik kom wel 'ns kijken

Comment

Ik ga niet naar een circuit om als een aapje door de hekkens te kijken, mij zien ze niet in Zolder. Maar veel chance

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Ik denk mijn 118d met 225 banden ook niet gemakkelijk...

Zouden ze in de paddock de baan niet nat maken?

ze maken inderdaad de baan nat

ben er ook al enkele malen geweest met de golf op de ERan Racing days

een echte aanrader

hopelijk gaat volgende jaar de prijs weer niet omhoog

want stijgt gewoon elk jaar

Comment

Working...
                                          X