Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar zoek ik best naar foto's van vandaag op Zolder?
    Genre Ringbunny.nl sites maar dan van Zolder trackdays?

Comment

• de turboman in actie (77Mb)
      http://rapidshare.de/files/17834527/turboman.wmv.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
        Waar zoek ik best naar foto's van vandaag op Zolder?
        Genre Ringbunny.nl sites maar dan van Zolder trackdays?
        even geduld, ik denk dat je deze zal vinden op http://www.skylimitevents.be/

Comment

• Bedankt voor het filmje Jurgen!!!!Knappe foto's ook

Comment

• @ Porker (en de anderen): Oliver Wegen trekt massa's foto's, ook in Zolder. Waarschijnlijk ook nu weer, en zal dan ook een linkje posten zodra ze online zijn...
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
              @ Porker (en de anderen): Oliver Wegen trekt massa's foto's, ook in Zolder. Waarschijnlijk ook nu weer, en zal dan ook een linkje posten zodra ze online zijn...
              Thanks

Comment

• drifters (14Mb)
                http://rapidshare.de/files/17840756/MOV01751.MPG.html

Comment

• Voel je het aan de auto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                    één of andere lancer. voor details moet ge bij turboman zijn

das die van de nieuwe fast & furious.....

Comment

• Schoon filmpje turbo, zalig geluidje van de golf, alleen wat minder als ge op 4 minuten en.. in uwe neus begint te boren
                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                      2000 Bmw 320d
                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                        Voel je het aan de auto's?
                        Moeilijk op te antwoorden, ik voel niks specifieks, maar ik voel dat hij "moe" is, snap je wat ik bedoel?
                        Ergens voel je wel aan de mechaniek dat ze zwaar belast zijn en liefst even zouden uitblazen, m'n remmekes zijn bv ook nog niet 100%, maar ik heb me dan ook 200% gegeven volgens Wannes .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                          Moeilijk op te antwoorden, ik voel niks specifieks, maar ik voel dat hij "moe" is, snap je wat ik bedoel?
                          Ergens voel je wel aan de mechaniek dat ze zwaar belast zijn en liefst even zouden uitblazen, m'n remmekes zijn bv ook nog niet 100%, maar ik heb me dan ook 200% gegeven volgens Wannes .
                          Porker mag fier zijn op de BMW. Met eigen ogen gezien en meegemaakt. Strakke kar voor haar leeftijd

Comment

• Hoe gedraagt de JCW zich op circuit?

Er was toevallig geen S Challenge om het verschil te zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                              Hoe gedraagt de JCW zich op circuit?

Er was toevallig geen S Challenge om het verschil te zien?
                              Ssssst Wannesje slaapt nog

Comment

• rustig hé mannen....ik ben al hier se... de JCW is geboren op het circuit , en dat voel je...bangelijk strak en fun van de bovendste plank ben zo laat omdat ik net nog het poeperke helemaal terug proper heb gezet .Hij was niet meer om vast te pakken . En dan kon ik ook even de schade op meten. Op een gegeven moment reed ik dicht achter een golfke met slicks , en die gooide een heel pak kiezeltjes de lucht in....resultaat een goei kap in mijn voorruit Maar ja , dat is de tol van het close racen...Dienen bak van de Porker is niet normaal , ik krijg die er gewoon niet af gereden....het is net of hij hangt met zijn bretellen vast tussen mijn kofferdeksel ...ik was er ook getuige van hoe hij plotseling begon te tollen....ben stevig in de ankers moeten gaan om hem niet te rammen...geweldig hoe hij die kar onder contrloe weet te houden. Top!!

Comment

• *Turboman's rondje aan't downloaden*

Ben eens benieuwd! Ook naar de nieuwe lay-out van de chicane, en vooral wat de beste lijn daar precies is...

@ de mannen: Ik heb er +- 200 rondjes opzitten als passagier en ken Zolder dus nogal goed
                                  Wat is uw favoriete gedeelte van het circuit?
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• voor mij de lange bocht aan het kanaal....die kan je lekker in één ruk door scheuren! En ook de verniewde chicane kan nu veel sneller genomen worden , waarbij je een heel ander schakelpunt krijgt bij het beklimmen van de heuvel. ( sorry maar namen ken ik er niet van)

Comment

• ik zal morgen proberen van een paar pics te posten , ik ga nu slapen....ben doodmoe...vorige nacht ook al maar 4 uur geslapen , en de dagen daarvoor waren al niet veel beter....

Comment

• Mooi filmwerk van Tsmetjen, en mooie pilotage van Turboman!!

Dat van Porker zal voor een andere keer zijn, rapidshare zegt dat ik genoeg gedownd heb

De chicane voor de berg is echt veel braver geworden. En het asfalt is nog érg glad, aan de arme voorbandjes te horen
                                        Geluid van 't Golfje staat me erg aan, én, ik zou het verschil met een manuele bak niet horen bij schakelmanoeuvres!

@ Turboman: Ik reserveer een ticketje voor 22 juli, mocht je dan gaan

Trouwens, kunnen jullie je voorstellen dat ik met een 340R ooit met 180 per uur beneden aan het bergje aankwam om daar de Villeneuve met 60 te nemen? Enfin, ikzelf niet aan het stuur he
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                        X