Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@ Porker (en de anderen): Oliver Wegen trekt massa's foto's, ook in Zolder. Waarschijnlijk ook nu weer, en zal dan ook een linkje posten zodra ze online zijn...
@ Porker (en de anderen): Oliver Wegen trekt massa's foto's, ook in Zolder. Waarschijnlijk ook nu weer, en zal dan ook een linkje posten zodra ze online zijn...
Schoon filmpje turbo, zalig geluidje van de golf, alleen wat minder als ge op 4 minuten en.. in uwe neus begint te boren
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Moeilijk op te antwoorden, ik voel niks specifieks, maar ik voel dat hij "moe" is, snap je wat ik bedoel?
Ergens voel je wel aan de mechaniek dat ze zwaar belast zijn en liefst even zouden uitblazen, m'n remmekes zijn bv ook nog niet 100%, maar ik heb me dan ook 200% gegeven volgens Wannes .
Moeilijk op te antwoorden, ik voel niks specifieks, maar ik voel dat hij "moe" is, snap je wat ik bedoel?
Ergens voel je wel aan de mechaniek dat ze zwaar belast zijn en liefst even zouden uitblazen, m'n remmekes zijn bv ook nog niet 100%, maar ik heb me dan ook 200% gegeven volgens Wannes .
Porker mag fier zijn op de BMW. Met eigen ogen gezien en meegemaakt. Strakke kar voor haar leeftijd
ik zal morgen proberen van een paar pics te posten , ik ga nu slapen....ben doodmoe...vorige nacht ook al maar 4 uur geslapen , en de dagen daarvoor waren al niet veel beter....
@ Turboman: Ik reserveer een ticketje voor 22 juli, mocht je dan gaan
Trouwens, kunnen jullie je voorstellen dat ik met een 340R ooit met 180 per uur beneden aan het bergje aankwam om daar de Villeneuve met 60 te nemen? Enfin, ikzelf niet aan het stuur he
Comment