Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet super geweest zijn. Was het zijn geld waard? Anders zou ik de volgende keer wel eens durven meegaan.

Rijden die intructoren ook mee met jullie? Of rijden ze gewoon voor/achter u en zeggen ze adh daarvan hoe je u lijnen moet verbeteren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      Moet super geweest zijn. Was het zijn geld waard? Anders zou ik de volgende keer wel eens durven meegaan.

Rijden die intructoren ook mee met jullie? Of rijden ze gewoon voor/achter u en zeggen ze adh daarvan hoe je u lijnen moet verbeteren?
      Tis veel geld voor wat het is Ze rijden wel mee,maar echt veel zeggen ze ni.En ze zeggen u ook ALLEEN maar welke lijnen ge moet volgen,meer ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
        Och !!!!

Nog een Parklane Cooper S !!! Zalig !!! Ook een JCW of niet ?
        Ja zeg , niet te geloven hé...2 keer een PL JCW S en die vent was zo zot als een deur...zoals diene met die mini beulde... full pull ! Het was trouwens ook diene van zijn vrouw...nog iets waarin we overeen kwamen De mini is gewoon zalig om mee te racen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
          Ja zeg , niet te geloven hé...2 keer een PL JCW S en die vent was zo zot als een deur...zoals diene met die mini beulde... full pull ! Het was trouwens ook diene van zijn vrouw...nog iets waarin we overeen kwamen De mini is gewoon zalig om mee te racen.
          ID,die kerel ging snel zotjes

Comment

• ik zal maandag de geile sticker meebrengen

Comment

• En had de lelijkste tanden ooit gezien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                Tis veel geld voor wat het is Ze rijden wel mee,maar echt veel zeggen ze ni.En ze zeggen u ook ALLEEN maar welke lijnen ge moet volgen,meer ni
                Hoeveel was het juist? 180€? Wat zit daar dan allemaal in? Enkele die cursus en het vrij rijden achteraf? En eens je die cursus gedaan hebt, hoeveel moet je dan betalen om een dagje te rijden op zolder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                  En had de lelijkste tanden ooit gezien!
                  ja he

Comment

ik zal maandag de geile sticker meebrengen
                    Is die mail al verstuurd? ik heb nog niks ontvangen..

Comment

Hoeveel was het juist? 180€? Wat zit daar dan allemaal in? Enkele die cursus en het vrij rijden achteraf? En eens je die cursus gedaan hebt, hoeveel moet je dan betalen om een dagje te rijden op zolder?
                      60 EUR/u
                      100 EUR/2u
                      ..

Comment

• Het ziet er schitterend uit, maar ook duur.

Vergelijk is met een rondje Nürburgring? (in de mate dat het te vergelijken valt)...
                        '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                        '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

Yep,cursus,als je het een cursus kan noemen,en 2u vrij rijden
                          .Achteraf is het 60€ voor 1 uur tot 150€ voor 4u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
                            Het ziet er schitterend uit, maar ook duur.

Vergelijk is met een rondje Nürburgring? (in de mate dat het te vergelijken valt)...
                            Zolder is veiliger en niet zo belastend voor u auto.Maar de ring heeft iets wat zolder niet heeft!Hij is veel veeeeeeeeeeeeel uitdagender.Kzou wel liever in Zolder van de baan gaan dan op de ring,op de ring is het direct pattat,op Zolder is er ruimte zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
                              Het ziet er schitterend uit, maar ook duur.

Als ik moet vergelijken 22km Zolderen of 1 rondje Nordschleife, dan ga ik voor dat Zolderen, gewoon omwille van de massa's speelruimte met als gevolgd dat je veel harder durft gaan.
                              De NS moet je echt als je broekzak kennen wil je daar aan hetzelfde tempo doorjagen.

Qua spektakel en entertainment is de Nürburgring natuurlijk top!

Comment

• @ porker: is gelijk met dat van de turboman gedaan , en hij heeft het wel....dus ... je hebt uw rekening niet betaald.

Comment

• edit1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                    Als ik moet vergelijken 22km Zolderen of 1 rondje Nordschleife, dan ga ik voor dat Zolderen, gewoon omwille van de massa's speelruimte met als gevolgd dat je veel harder durft gaan.
                                    De NS moet je echt als je broekzak kennen wil je daar aan hetzelfde tempo doorjagen.

Qua spektakel en entertainment is de Nürburgring natuurlijk top!
                                    Ik heb mij erop betrapt dat ik op de ring veel harder ga dan op Zolder raar

Comment

@ porker: is gelijk met dat van de turboman gedaan , en hij heeft het wel....dus ... je hebt uw rekening niet betaald.
                                      frankduplessis@hotmail.com ?

Comment

• zolder is een biljart...de ring is nog van in den tijd van Hitler. Ik hoop dat mijn tanden er niet gaan uitrammelen de maandag

Comment

zolder is een biljart...de ring is nog van in den tijd van Hitler. Ik hoop dat mijn tanden er niet gaan uitrammelen de maandag
                                          de ring toch ook???? De ring heeft gewoon meer hoogteverschil

Comment

Working...
                                          X