Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik dit hier allemaal lees dan verkies ik liever het geld te spenderen op de Ring.
    Okee, Zolder zal ook wel plezant zijn om te rijden maar is niet zo een grote uitdaging als de Ring.
    Het hoogte verschil op de ring is 300m dat voel je goed aan je eigen lichaam, alles is er gewoon anders, and I love it

Comment

• Tot enkele jaren geleden had Zolder nog 'n beetje het Ring-karakter (smalle baan en weinig uitloopzone), zie DIT filmpje waarin je meegaat met een Lancia Stratos replica (ALFA V6-alarm!!!! )

Nu is het veel veiliger, maar de omloop is nu FIA-goedgekeurd voor álles, behalve F1 en MOTO GP-wedstrijden...
      Hoe je het ook draait of keert: een goede evolutie
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
        Tot enkele jaren geleden had Zolder nog 'n beetje het Ring-karakter (smalle baan en weinig uitloopzone), zie DIT filmpje waarin je meegaat met een Lancia Stratos replica (ALFA V6-alarm!!!! )

Nu is het veel veiliger, maar de omloop is nu FIA-goedgekeurd voor álles, behalve F1 en MOTO GP-wedstrijden...
        Hoe je het ook draait of keert: een goede evolutie
        Dat vind ik ook, toen ik in Le Castellet reed (zowat het veiligste circuit ter wereld) heb ik op geen enkel moment schrik gehad, moest ik zo op de ring rijden zou het wel anders zijn denk ik...

MAAR dat is dan ook weer een van de charme's van de ring hé, quasi geen marge voor foutjes.

Comment

• had gehoopt op die uitloop ronde het nieuwe circuit te zien, jammer..
          heb je geen full lap?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo
            had gehoopt op die uitloop ronde het nieuwe circuit te zien, jammer..
            heb je geen full lap?
            http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...&postcount=122

Comment

• @neuspeuteraar: Kan je die mail van Wannes nog eens naar mij doorsturen want ik heb dat niet ontvangen.

frankduplessis@hotmail.com
              frank.duplessis@student.kuleuven.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                Stoer! (mijne: mampaey.jelle@student.ha.be )
                Kvind het dan wel veel geld trouwens om enkel wat bochtentechniek, en dan specifiek over zolder, te krijgen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JelleM
                  Stoer! (mijne: mampaey.jelle@student.ha.be )
                  Kvind het dan wel veel geld trouwens om enkel wat bochtentechniek, en dan specifiek over zolder, te krijgen ..
                  Ze leggen natuurlijk wel de techniek in Zolder uit, maar die is min of meer overal toepasbaar.
                  Voor kwam het er kort samengevat op neer: De apex van een bocht is vééél later dan je zou denken! Voila, je hebt meteen ook een cursus gehad!

Comment

Voila, je hebt meteen ook een cursus gehad!
                    Merci hè!
                    Nu ik had gewoon gedacht zoals er ook al werd geinsinueerd, dat er echt een heel uitgebreide theorie werd uitgelegd aangaande bochtentechniek, remdosering, wat-te-doen-bij-uitbreken, en al die zaken en dat dan gecombineerd met het rijden leek mij het bedrag nog aanvaardbaar ..

Comment

• @ porker : ik heb het ondertussen al een tweede keer gemaild...waar blijft dat hangen dan?? Vond het bedrag nu ook wel wat veel voor wat het was , maar ja , je hebt het nodig om de andere dagen vrij te kunnen gaan racen....en ik heb al de dagen al in mijn agenda gezet is gewoon kicken...ik ga er toch ook nog eens met de 535 naartoe , kwestie van eens te zien wat hem kan op zolder. Denk dat het eigenlijk wat gaat tegenvallen...op de rechte stukken na.

Comment

• en je kan er lekkere videekes met frietjes eten ook

Comment

• ik heb al de hele dag een beetje last van diaMI dat is nog ne slag hoger de de RE...ik weet niet wat diene rosse in mijne videe gedaan heeft , maar het zal niks gezond geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                            @ porker : ik heb het ondertussen al een tweede keer gemaild...waar blijft dat hangen dan?? Vond het bedrag nu ook wel wat veel voor wat het was , maar ja , je hebt het nodig om de andere dagen vrij te kunnen gaan racen....en ik heb al de dagen al in mijn agenda gezet is gewoon kicken...ik ga er toch ook nog eens met de 535 naartoe , kwestie van eens te zien wat hem kan op zolder. Denk dat het eigenlijk wat gaat tegenvallen...op de rechte stukken na.
                            Kga zeker ook nog terug gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                              @ porker : ik heb het ondertussen al een tweede keer gemaild...waar blijft dat hangen dan?? Vond het bedrag nu ook wel wat veel voor wat het was , maar ja , je hebt het nodig om de andere dagen vrij te kunnen gaan racen....en ik heb al de dagen al in mijn agenda gezet is gewoon kicken...ik ga er toch ook nog eens met de 535 naartoe , kwestie van eens te zien wat hem kan op zolder. Denk dat het eigenlijk wat gaat tegenvallen...op de rechte stukken na.

BVBA_luna?
                              Ik had dat idd al ontvangen maar ik dacht dat het Spam was

Bedankt Wannes!

Comment

• Vollen bak filmkes

Credits go to Mr Proper

Comment

• Hier zie je ons materiaal in correcte volgorde van circuitwaardigheid

Last edited by ; 13/04/2006, 21:17.

Comment

Hier zie je ons materiaal in correcte volgorde van circuitwaardigheid

kruisje???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                      kruisje???
                                      veel vuilbakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                                        veel vuilbakken
                                        Kwil de foto zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                          Kwil de foto zien
                                          De filmpjes niet?

We zitten hier heel de avond te uploaden en hij wil ze niet zien

Comment

Working...
                                          X