Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerAls ik moet vergelijken 22km Zolderen of 1 rondje Nordschleife, dan ga ik voor dat Zolderen, gewoon omwille van de massa's speelruimte met als gevolgd dat je veel harder durft gaan.
De NS moet je echt als je broekzak kennen wil je daar aan hetzelfde tempo doorjagen.
Qua spektakel en entertainment is de Nürburgring natuurlijk top!
Om de één of andere reden lijkt Zolder mij ook fantastisch ! Ik heb er nog nooit gereden, sterker nog, kben er nog nooit geweest, maar zoals je zegt ... je kan veel meer de grens opzoeken zonder echt 'levensgevaar' (voor uw auto dan )
bovendien heb ik uit de filmpjes de indruk dat het er veel rustiger rijden is, geen moto's die je voorbijvliegen aan alle kanten -nu ja, tegenover een 1.6 -
ik zou het ook wel eens willen doen, jammer genoeg ontbreekt me de auto, en met die van mijn vriendin ga ik zo'n stoten niet uithalen, der zou maar eens iets moeten gebeuren ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Ja collega-pipo, al voor ge ze bij u gezet had, had ik hier gezegd dat ik ze op google had gegooid...
Dat duurt echter een dagje want ze moeten eerst de 'content' goedkeuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjenvoor de alfaliefhebbers onder ons
Is geen Autodelta 3.7 hoor: http://www.geux.info/
Heeft wel een Novitec-uitlaat. De sound!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS
Comment
-
Miljaar had ik dat geweten ...
Ik moet meer het "meet 'n greet" topic volgen.
Vriendelijk verzoek aan Porker, turboman, Wannes en al de rest die regelmatig dergelijke dingen doet : de volgende keren (allemaal, graag) dat jullie iets doen, willen jullie me dan een PM sturen of 'n mailtje ? Er zijn weken dat ik het forum niet op geraak en dan mis je zoiets wel 'es.
Next time i'm in !!
Comment
Comment