Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Next time i'm in !!

Daar hou ik je aan, het was schitterend, volgende keer ben ik weer van de partij, we hebben met z'n allen nog een tegoedbon voor 1u Free Driving

Comment

• Laat me volgende keer écht wel voldoende op tijd iets weten, hè.

Comment

Laat me volgende keer écht wel voldoende op tijd iets weten, hè.
        Zoals je wilt!

Bij deze:

31/O5/2006 Verwacht ik gTa in Zolder!

Vergeet niet, wil je aan de Free Driving deelnemen, dan ben je verplicht de cursus Circuit Experience (twv. € 180) te volgen. (hetgeen wij 12/04 gedaan hebben.)
        Aber nicht getreürd, in die Experience zitten al 2u Free Driving ingebakken, + nog een waardebon voor 1u écht Free Driving.

Comment

• 31/05 da's een woensdag ? Geen verlofdag lijkt me...

Comment

• Grrrr, ik wil m'n circuitbakkie zsm !!

Comment

Grrrr, ik wil m'n circuitbakkie zsm !!
              ZIjn er plannen?

Comment

• *mompelt*

Mjoah, al langer dan vandaag. Ik begin echter m'n geduld te verliezen en zit zo af en toe te zoeken naar een goedkoper alternatief dat veel sneller dan over pakweg 3 jaar in m'n garage zal staan.

Comment

• http://www.allracecars.com/a_english/start.htm ?

Comment

• Alhoewel, van goedkope alternatieven is er op die site geen sprake.
                    Denk je dan in de richting van een straatwagen strippen en als tracktoy om te bouwen, of een ex-racewagen (genre Clio-cup, ..) te kopen.

Comment

• Dat laatste zéér zeker niet.

Doel is om de zowat énige échte OEM zo-uit-de-fabriek race-auto te kopen die ook volledig street legal is. Een Elise.

Maar ik heb zo effe zitten zien en een E36 328i berline met manuele bak (al de rest is overbodig) met niet téveel kilometers vind je al voor peanuts. Daar de inlaatcollector op van een M50B25, een goeie luchtfilter (K&N 57i met afscherming), een goeie ophanging (H&R instelbaar), veerpootbruggen voor en achter (H&R of Wiechers), stijvere torso's (H&R of Wiechers), remmetjes vooraan wat upgraden (setje Brembo Gran Turismo die in 17"-velgen passen), rolbeugel (Wiechers), strippen, twee kuipjes (Sparco) en 4-puntsgordels (Sparco), brandblussysteem erin (Sparco) en gaan. Twee sets velgen, beide 17". Eentje met Pilot Sport Cups, eentje met regenbanden.

Auto : max. 5.000 EUR
                      mods : max. 10.000 EUR

...

En dan vind ik die 15.000 EUR toch zot geld. Aan zo'n ding dat toch zowiezo geen waarde heeft... Vandaar m'n twijfel.

Comment

• Ken je deze al, Porkie ?

Sandtler bietet Ihnen alles, was Sie für Ihr nächstes Rennen brauchen. Sandtler Ihr zuverlässiger Partner für Motorsportbekleidung und Fahrzeugteile aller Art.

Comment

Ken je deze al, Porkie ?

http://www.sandtler.de/
                          Die site gaat me geld kosten!
                          Ik zou ook graag nog enkele mods plaatsen die m'n karretje wat meer circuit-proof maken, alleen... die autokeuring hier...
                          Een rolkooi, veerpootbrug, gesloten sportluchtfilter (of carbon airbox als zoiets bestaat voor mijn E30) zou ik allemaal wel zien zitten, maar of dat is toegelaten...

Maar terug naar uw geval:
                          Zoals je het daar stelt zou ik resoluut voor de Elise gaan, daarmee ben je nog iets buiten het circuit, en je geeft er niet zo gek veel meer geld aan uit!
                          Reken daarbij nog eens de restwaarde en ik zou niet twijfelen...

Anderzijds, als ik moest kiezen tussen een E30/E36 M3 (en daar niet teveel aan wijzigen, op ophanging na) of zo'n Elise, ik zou toch beginnen twijfelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                            Die site gaat me geld kosten!
                            Ik zou ook graag nog enkele mods plaatsen die m'n karretje wat meer circuit-proof maken, alleen... die autokeuring hier...
                            Een rolkooi, veerpootbrug, gesloten sportluchtfilter (of carbon airbox als zoiets bestaat voor mijn E30) zou ik allemaal wel zien zitten, maar of dat is toegelaten...
                            Rolkooi die vastzit met bouten (dus niet gelast) is toegelaten. Althans, geen kooi, wel een beugel met struts naar achter toe, zelfs een H- of crossbar mag ook. Moet je wel je achterzetels eruit halen + de gordelverankeringspunten eraf halen.

Veerpootbrug voor- en achteraan = toegelaten.

Sportluchtfilter zou ik niet doen, tenzij als je 'n geilere sound wil. Veel pk's zal dat niet brengen.

Comment

• Dat laatste is net besteld, K&N inlegfilter.

Waarom: kleine kost voor een wss. nog kleinere vermogenswinst en een ietsiepietsie luider!

Veerpootbrug ga ik me zsm. aanschaffen.

Comment

• je had je beter een volledige filter besteld ipv enkel de inlegfilter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                  je had je beter een volledige filter besteld ipv enkel de inlegfilter
                                  Schijnt zeer slecht te zijn voor de M42-motor, vandaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                    Schijnt zeer slecht te zijn voor de M42-motor, vandaar
                                    Waarom als ik vragen mag?
                                    Zie niet in wat daar slecht aan kan zijn ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JelleM
                                      Waarom als ik vragen mag?
                                      Zie niet in wat daar slecht aan kan zijn ..
                                      Zie het ook niet echt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                        He pipo

http://jupke.ringmeetings.be/movies

hier staan ze allemaal
                                        Zalig !

@ turbofacteur

Ge moet meer breedte nemen in je bochten. Ge snijdt te dicht tegen de binnenkant aan en laat u niet voldoende uitwaaieren. Okay, op de Ring is dat erg goed want erg veilig, maar op Zolder edde plek zat jong !

Comment

Zalig !

@ turbofacteur

Ge moet meer breedte nemen in je bochten. Ge snijdt te dicht tegen de binnenkant aan en laat u niet voldoende uitwaaieren. Okay, op de Ring is dat erg goed want erg veilig, maar op Zolder edde plek zat jong !
                                          Weet ik.Maar toch.beetje ruimte kan nooit kwaad.Zij mijn instructeur ook!Maar zoooo veel plaats laat ik ni hoor

Comment

Working...
                                          X