Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mjoah, al langer dan vandaag. Ik begin echter m'n geduld te verliezen en zit zo af en toe te zoeken naar een goedkoper alternatief dat veel sneller dan over pakweg 3 jaar in m'n garage zal staan.
Alhoewel, van goedkope alternatieven is er op die site geen sprake.
Denk je dan in de richting van een straatwagen strippen en als tracktoy om te bouwen, of een ex-racewagen (genre Clio-cup, ..) te kopen.
Sandtler bietet Ihnen alles, was Sie für Ihr nächstes Rennen brauchen. Sandtler Ihr zuverlässiger Partner für Motorsportbekleidung und Fahrzeugteile aller Art.
Die site gaat me geld kosten!
Ik zou ook graag nog enkele mods plaatsen die m'n karretje wat meer circuit-proof maken, alleen... die autokeuring hier...
Een rolkooi, veerpootbrug, gesloten sportluchtfilter (of carbon airbox als zoiets bestaat voor mijn E30) zou ik allemaal wel zien zitten, maar of dat is toegelaten...
Maar terug naar uw geval:
Zoals je het daar stelt zou ik resoluut voor de Elise gaan, daarmee ben je nog iets buiten het circuit, en je geeft er niet zo gek veel meer geld aan uit!
Reken daarbij nog eens de restwaarde en ik zou niet twijfelen...
Anderzijds, als ik moest kiezen tussen een E30/E36 M3 (en daar niet teveel aan wijzigen, op ophanging na) of zo'n Elise, ik zou toch beginnen twijfelen...
Die site gaat me geld kosten!
Ik zou ook graag nog enkele mods plaatsen die m'n karretje wat meer circuit-proof maken, alleen... die autokeuring hier...
Een rolkooi, veerpootbrug, gesloten sportluchtfilter (of carbon airbox als zoiets bestaat voor mijn E30) zou ik allemaal wel zien zitten, maar of dat is toegelaten...
Rolkooi die vastzit met bouten (dus niet gelast) is toegelaten. Althans, geen kooi, wel een beugel met struts naar achter toe, zelfs een H- of crossbar mag ook. Moet je wel je achterzetels eruit halen + de gordelverankeringspunten eraf halen.
Veerpootbrug voor- en achteraan = toegelaten.
Sportluchtfilter zou ik niet doen, tenzij als je 'n geilere sound wil. Veel pk's zal dat niet brengen.
Ge moet meer breedte nemen in je bochten. Ge snijdt te dicht tegen de binnenkant aan en laat u niet voldoende uitwaaieren. Okay, op de Ring is dat erg goed want erg veilig, maar op Zolder edde plek zat jong !
Ge moet meer breedte nemen in je bochten. Ge snijdt te dicht tegen de binnenkant aan en laat u niet voldoende uitwaaieren. Okay, op de Ring is dat erg goed want erg veilig, maar op Zolder edde plek zat jong !
Weet ik.Maar toch.beetje ruimte kan nooit kwaad.Zij mijn instructeur ook!Maar zoooo veel plaats laat ik ni hoor
Comment