Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
    Is die Cursus Circuit Experience eigenlijk de moeite?
    Hangt ervan af of je al circuit-ervaring hebt of niet. Normaal moet je bij Skylimits altijd de experience gevolgd hebben tenzij je je circuit-ervaring kan aantonen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
      Hangt ervan af of je al circuit-ervaring hebt of niet. Normaal moet je bij Skylimits altijd de experience gevolgd hebben tenzij je je circuit-ervaring kan aantonen.
      Ik heb enkel ervaring als "co-piloot".. Dus moet als bestuurder de nodige ervaring nog krijgen..
      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• vandaag nog eens op Zolder gereden,
        2x20minuutjes,
        zat slecht in mijn zetel: helemaal kreupel!!!!!
        maar wel leute gehad!!!!

Comment

• Doeme, had ik dat geweten!
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            vandaag nog eens op Zolder gereden,
            2x20minuutjes,
            zat slecht in mijn zetel: helemaal kreupel!!!!!
            maar wel leute gehad!!!!
            Ik wou ook eerst nog eens komen rijden, maar toch niet geweest omdat ik morgen en zaterdag al in Zolder zit..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
              ik heb NFS en destruction derby 2 ervaring telt dat ook mee ?
              of moet ik dan een keyboard in mijn auto laten installeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Doeme, had ik dat geweten!
                't was niet echt gepland, maar gisteren kon ik de roadster ophalen na de ecu-upgrade, en wou dat dus deftig uittesten en voor zaterdag geven ze regen (ecuyers)

't schijnt dat de Morgan best knap is om op 't circuit te zien rijden,
                nekeer ne vrijwilliger zoeken, dan zie'k 't ook is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  't schijnt dat de Morgan best knap is om op 't circuit te zien rijden,
                  Idd, vandaag u ook zien rondbollen op Zolder, zeer prachtige verschijning!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
                    Idd, vandaag u ook zien rondbollen op Zolder, zeer prachtige verschijning!
                    merciekes

Comment

• Hey allemaal, mn eerste post hier op het forum.

Ik heb me ingeschreven voor de Skylimit cursus van 5dec. Na het lezen van de reacties hier kijk ik nog harder uit naar volgende week
                      Maar dan kijk ik naar jullie 150-200 pk wagens ... Ik ga de cursus maar volgen met een Audi A6 (2002) - 110pk diesel.

Ik vroeg me af of er nog deelnemers zijn (of die jullie ooit gezien hebben) die met een tragere auto afkomen.
                      En hoe snel zijn de huurwagens eigenlijk die Skylimit zelf aanbiedt?
                      Last edited by ; 26/11/2009, 12:53.

Comment

• Een Audi A6 1.9 diesel lijkt me nou niet de meest aangewezen auto om mee op circuit te gaan rijden ? Wat ga je daar aan hebben ? Zorg in elk geval voor aangepaste remolie en nieuwe remblokken, of je mag stoppen na een rondje of 3

Ik zou er eentje huren, zo'n 325i ofzo !

Comment

• Toen ik ging waren er twee brakke Citroën Visa's op de baan, maar dat leken mij dan ook meer een groep vrienden die wat leute kwamen maken dan echte racers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                            Een Audi A6 1.9 diesel lijkt me nou niet de meest aangewezen auto om mee op circuit te gaan rijden ? Wat ga je daar aan hebben ? Zorg in elk geval voor aangepaste remolie en nieuwe remblokken, of je mag stoppen na een rondje of 3

Ik zou er eentje huren, zo'n 325i ofzo !
                            Iets aan hebben, tuurlijk wel denk ik, eerste keer op circuit is toch altijd een mooie ervaring, en kzal wel iets gaan bijleren veronderstel ik.

Suggesties voor autoverhuurders?

Comment

• skylimitevents en Quick Service Ninove

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                Zorg in elk geval voor aangepaste remolie en nieuwe remblokken, of je mag stoppen na een rondje of 3
                                Klopt, zorg zeker voor aangepaste remolie... tijdens mijn examen (VAS) was het na 15-20 minuten met mijn break echt wel pompen!
                                Nieuwe remblokken zijn niet echt nodig, tenzij ze bijna weg zijn natuurlijk..

Veel succes, Mathias!

Comment

• Fantastische dag!

Het had een tijdje geregend, maar dat was blijkbaar positief aangezien de andere "snellere" wagens dan niet voluit konden gaan.
                                  Auto kon verbazend goed mee. Ook geen technische problemen gehad, ondanks dat ik de remolie niet had aangepast. Wel om de 4-5 rondjes vijf minuutjes gepauzeerd.
                                  Mn audi was zowat de enige 'normale wagen' tussen alle sport BMW's en dergerlijke, maar toch nog 4 man voorbij weten te steken.
                                  Een oudere BMW M5, een circuit BMW van JJ Motorsport, Peugeot van testdriver.be en een honda S2000 cabrio.
                                  Kwas dus best trots op mn diesel.

Organisatie was redelijk goed, alhoewel we wel heel lang hadden moeten wachten op de instructeurs, zeker 40 min. Daardoor uiteindelijk een half uur minder vrij rijden gehad.
                                  Maar het plezier was daardoor niet minder. Khad nog een co-piloot die voor gezelschap zorgde.
                                  Last edited by ; 07/12/2009, 02:30.

Comment

• Iemand die zondag gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                      Iemand die zondag gaat?
                                      Aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Aanwezig
                                        Enig idee van de reeds ingeschreven deelnemers, met name de wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                          Enig idee van de reeds ingeschreven deelnemers, met name de wagens?
                                          Had iets vernomen van rond de 50 wagens. Wat voor wagens weet ik niet.

Comment

Working...
                                          X