Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CET team rijdt niet, met het weer dat ze voorspellen is het niet te doen om op het circuit te rijden.

Ik kom ook af rond de middag, nog eens naar die Abarth aangelegenheid gaan voor foto's.

Comment

• is het circuit sneeuw/ijs vrijgemaakt? had ooit eens gereserveerd voor spa, maar met de sneeuwval ging het niet door,...

volgende keer dat ik ga is 17jan.

Comment

• Volgens mij gaat het morgen gekkenwerk zijn om op zo'n baan te rijden, als ze ze al zouden openen. Ik kan me nl. niet voorstellen dat ze die 4 km baan deftig ijsvrij zouden hebben gemaakt. Ben dus benieuwd wat er gaat van komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
          Volgens mij gaat het morgen gekkenwerk zijn om op zo'n baan te rijden, als ze ze al zouden openen. Ik kan me nl. niet voorstellen dat ze die 4 km baan deftig ijsvrij zouden hebben gemaakt. Ben dus benieuwd wat er gaat van komen.
          De mensen van skylimit weten ook wel wat ze doen en zullen wel met alles rekening gehouden hebben zeker? Zelfde met de trackday in januari en februari, dan kan je in dezelfde weersomstandigheden zitten.

Comment

• Als de baan wordt open gedaan is het idd aan Andy en zijn collega's. Maar eerst moeten ze wel de baan open doen...

Comment

• De serious race cursus is afgeschaft, sneeuw tot en met in Zolder volgens mensen terplaatsen.

Ik ga niet tot daar komen, veel te glad hier.

Comment

• Hier ligt redelijk wat cm sneeuw, thx vr de verwittiging Jonny!

Comment

• Graag gedaan!

Comment

• Dan zal het 2010 worden hé.

Comment

• Denk het ook, met dit is het niet verantwoord om nog te rijden en het valt er goed uit.

De mensen van de Abarth Trofeo 500 hebben ook al meer dan 3 uur achterstand met de Eurostar.

Denk dat velen gaat thuis blijven.

Comment

• Ik ben ook thuis gebleven, met zo'n weer haalt het niet uit!

Comment

• Deze morgen mijnen Clio nog afgeladen, er lag toen geen sneeuw, op een paar verdwaalde vlokjes in de hoekjes, maar toen de zon op kwam, kwam ook de sneeuw. We kregen dus geen toestemming van de veiligheid, toen het meer en meer begon te sneeuwen, en we konden terug inpakken. (Op de nieuwe datum 17 januari 2010 kan ik niet wegens autosalon.)
                          En dus terug naar huis door de sneeuw. ’t begon al goed toen ik de brug in Zolder over de E314 (bijna) niet over geraakte. Met een voortrekker motorhome en Clio daar achter had ik te weinig gewicht op de vooras. ’t was slippen en cm per cm van voor naar links en rechts, maar oef, ik geraakte er over. De snelweg vol sneeuw en af en toe het zelfde probleem bij een helling. Vrachtwagens reden mij vlot voorbij toen ik al moeite had. Ik denk dat we daar vertrokken om 9u50 en om 14u40 was ik thuis (in Oudenaarde). twas niet voor herhaling vatbaar

Comment

• Net 'n mailtje gehad: Hardcore raceschool verplaatst naar 17 januari.

Comment

• Petitie voor het circuit
                              Er loopt momenteel, voor de zoveelste maal, een procedure van enkele inwoners tegen het circuit van Zolder. Deze personen menen met hun 3 het recht te hebben om het circuit lam te leggen. Persoonlijk ben ik er echter van overtuigd dat er veel meer mensen zijn die voor het circuit zijn. Democratisch gezien moeten deze 3 egoisten dan inbinden en eindelijk het circuit gerust laten zodat de mensen van het circuit hun energie kunnen steken in het verder uitbouwen en bekend maken van het circuit. Want hoeveel mensen zijn er niet die rechtstreeks of onrechtstreeks werk hebben door het circuit. We denken hierbij aan het toerisme waar niet alleen de horeca en de zelfstandigen van profiteren. Maar, hoeveel jongeren zijn er niet die een centje kunnen bijverdienen op het circuit. Het circuit is voor Heusden-Zolder en omgeving de uitstraling, niet alleen in België, maar ook internationaal. Laten we dit niet weggooien en deze petitie ondertekenen tegen de heilige drievuldigheid.

Daarom zouden we een oproep willen doen aan al de mensen, vooral inwoners van Bolderberg en Viversel, die het circuit een warm hart toedragen om deze petitie te ondertekenen Deze petitie zullen we aan het circuit geven als steun vanuit de buurt.
                              tekenen aub!
                              Last edited by ; 12/01/2010, 09:46. Reden: link aangepast

Comment

• Zal terug kantje boordje zijn voor zondag? De dooi is ingezet, maar zal alle sneeuw verdwenen zijn tegen zondag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door delou Bekijk Berichten
                                  Zal terug kantje boordje zijn voor zondag? De dooi is ingezet, maar zal alle sneeuw verdwenen zijn tegen zondag?
                                  SKYLIMIT: Omwille van de grote hoeveelheid sneeuw op het circuit en de verwachte temperaturen de komende dagen wordt 17 januari afgelast. De Hardcore Raceschool zal op 3 maart plaatsvinden. Volgende trackday zaterdag 20 februari

(Facebook)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                                    SKYLIMIT: Omwille van de grote hoeveelheid sneeuw op het circuit en de verwachte temperaturen de komende dagen wordt 17 januari afgelast. De Hardcore Raceschool zal op 3 maart plaatsvinden. Volgende trackday zaterdag 20 februari

(Facebook)
                                    Positief Want men camera is nog in herstelling!

Comment

Kan niet tekenen, als'k op ondertekenen klik krijg'k een serverfout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                        Kan niet tekenen, als'k op ondertekenen klik krijg'k een serverfout.

Zo zou het moeten lukken!

Comment

(Facebook)
                                          damn, maar alé dan kan ik me uitleven in kluisbergen voor een héél mooie mtb tocht.

Comment

Working...
                                          X