Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalig, 3 maart kan ik erbij zijn!

Comment

• Waar is dat te vinden op facebook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Waar is dat te vinden op facebook?
        Andy Jaenen zijn profiel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
          Wrslk weer 3 oude peekes die naast elkaar wonen en uit verveling iets moeten hebben om te kunnen klagen en hun bezig te houden. Daar gaat nog veel volk bijkomen me dunkt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Wrslk weer 3 oude peekes die naast elkaar wonen en uit verveling iets moeten hebben om te kunnen klagen en hun bezig te houden. Daar gaat nog veel volk bijkomen me dunkt!
            Het zijn 3 gezinnen die de klacht in hebben gediend. De meeste mensen die rond het circuit wonen zien het circuit meer als een pluspunt dan een minpunt.

Comment

• 2 vragen die bij me opkomen...

1. Hoelang wonen zij daar?
              2. Hoelang ligt het circuit daar al?

In de buurt van een circuit gaan wonen om vervolgens klacht in te dienen, onbegrijpelijk! Neem anders iedereen zijn plezier af door uw eigen dommigheid!

Comment

• Ook getekend!

Echt triestig hé zo'n dingen. Het bedrijf waar mijn pa werkt grenst ook deels aan een woonwijk (die er achteraf bijgekomen is), en de problemen en boetes die ze daar al gehad hebben voor geluidsoverlast door één buurtbewoner zijn ook echt niet normaal. En dat dan terwijl er in de achtertuin van die man elk halfuur een trein passeert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Het zijn 3 gezinnen die de klacht in hebben gediend. De meeste mensen die rond het circuit wonen zien het circuit meer als een pluspunt dan een minpunt.
                  En weet je ook wat hun precieze reden is? Ze wisten toch op voorhand dat het er lag? Ik zou het ook als een pluspunt zien iig

Zijn al aan 1300 personen. Sommige wel dubbel, redelijk dom dat dit mogelijk is...
                  Last edited by Jerain; 12/01/2010, 20:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                    http://www.bolderberg.be/circuit-petitie

Zo zou het moeten lukken!
                    Thx mate, 't werkt.

Comment

• Iemand die volgende zaterdag gaat?

Comment

• Ik kom zaterdag middag tot ginder. CET gaat het circuit ook terug op. Hopelijk blijft het droog en de sneeuw weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                          Ik kom zaterdag middag tot ginder. CET gaat het circuit ook terug op. Hopelijk blijft het droog en de sneeuw weg.
                          Ik ga vrijdag misschien ook al snel even langst voor het driften. Zaterdag ben ik er sowieso.

De temperatuur ging toch terug omhoog het schijnt vanaf dinsdag.

Comment

• Twijfels alhier, tis ook Boucles de Spa! Vrijdag ga'k misschien langstgaan, zaterdag waarschijnlijk niet dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                              Iemand die volgende zaterdag gaat?
                              Is 't dan niet de trackday van skylimit events?
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                Is 't dan niet de trackday van skylimit events?
                                Ja, daar gaat dit topic toch over, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                  Ja, daar gaat dit topic toch over, niet?
                                  Is ERAN = Skylimits?

In elk geval ... ik ga zaterdag namiddag misschien even rijden. Ik heb nog een bon van 1 uur voor Skylimits, zou een goeie opwarming/test zijn voor Ecuyers de week nadien.
                                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                    Is ERAN = Skylimits?

In elk geval ... ik ga zaterdag namiddag misschien even rijden. Ik heb nog een bon van 1 uur voor Skylimits, zou een goeie opwarming/test zijn voor Ecuyers de week nadien.
                                    Was eerst een samenwerking met Skylimtevents en ondertussen bestaan deze niet meer als ik me niet vergis.

Comment

• ERAN komt voort uit de namen Erik en Andy. Waren 2 maten die indertijd de koppen bij elkaar hadden gestoken om een trackday organisatie in elkaar te steken. Ze waren toen ook eigenaar (of uitbater) van The Wheels. Op een zeker moment boterde het helaas niet meer tussen hen en heeft Andy het trackday gedeelte overgenomen en herdoopt tot Skylimits. The Wheels is toen overgenomen door Marc Verheylen wiens zoon (Jan) een tijdje in de Indy cars heeft gereden. Ken ze nog van vroeger want ik heb er toen veel mee gaan karten in de VAS...

Zaterdag 20/02 is 't idd een trackday. Maar ik zal er voor moeten passen omdat m'n circuitbakske nog ni klaar zal zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                                        ERAN komt voort uit de namen Erik en Andy. Waren 2 maten die indertijd de koppen bij elkaar hadden gestoken om een trackday organisatie in elkaar te steken. Ze waren toen ook eigenaar (of uitbater) van The Wheels. Op een zeker moment boterde het helaas niet meer tussen hen en heeft Andy het trackday gedeelte overgenomen en herdoopt tot Skylimits. The Wheels is toen overgenomen door Marc Verheylen wiens zoon (Jan) een tijdje in de Indy cars heeft gereden. Ken ze nog van vroeger want ik heb er toen veel mee gaan karten in de VAS...

Zaterdag 20/02 is 't idd een trackday. Maar ik zal er voor moeten passen omdat m'n circuitbakske nog ni klaar zal zijn...
                                        1) Het is Heylen, niet verheylen
                                        2) Jan reed in de champcar, niet indycar

Comment

• Ah, ik dacht dat Marc als gerant in "The Wheels" stond, blijkbaar is dat niet zo. Kom er regelmatig.

Comment

Working...
                                          X