Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ikke ga ook met de TBC Alfa

Ben vorige week vrijdag ook ff mogen meegaan op het circuit. Eigenlijk is Zolder toch maar een käkcircuit naar mijn bescheiden mening

En kwa snelheid viel da ook maar tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
      Ikke ga ook met de TBC Alfa

Ben vorige week vrijdag ook ff mogen meegaan op het circuit. Eigenlijk is Zolder toch maar een käkcircuit naar mijn bescheiden mening

mja ge kunt u daar wel beter uitleven dan op de weg, of wachten op spa-francorchamps trackdays

Comment

• Mja, misschien komt het ook wel omdat je zo gigantisch zit ingegordeld. 'k Denk dat ik in die Alfa wat meer zal rondvliegen dan anders

Comment

• We zijn al met twee, zwembandje en ik. Nog mensen ?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          22 juli is 't mijnen toer

Nog iemand die gaat, dan ?

Comment

• ik kom zeker af , maar wel met de poeper.... vanaf nu ga ik met de 535 niet meer raggen...
            nog juist eens op de ring een paar toerekes tegen toeristen tempo misschien , maar niks gruwelijks meer....
            De laatste keer op zolder waren moordend voor mijn mechaniek...heb andere remmen en banden laten steken...
            de 535 is gemaakt om rond de wereld te rijden tegen supersonische snelheden , zonder moe te worden , maar het scherpe bochtenwerk en de ankerstops zijn niet aan hem besteed.
            Zeker nu met mijn nieuwe 172m velgjes...

Comment

• Remblokken en banden kosten mij geen eurocent.

Maar ik ga toch spaarzaam blijven voor de mechaniek en pneumatiek. Okay, de voorbandjes zullen 't wel erg warm krijgen, en ook de remblokken (net nieuwe, dus geen probleem), maar de koppeling blijft gespaard van zwaar geweld. En voor geen geld ter wereld dat ik m'n kar om het hoekje ga smijten met één doorspinnend achterwiel zoals jullie daar deden op de parking.

Comment

Ikke ga ook met de TBC Alfa

een kakcircuit??? de dag dat je zelf met de auto gaat rijden zal je er wel anders over denken....
                En de snelheden die je er kan halen , zijn zwaar afhankelijk van de manier waarop je uw bochten neemt...

Comment

• normaal gezien kom ik ook af, als toeschouwer vermoedelijk met vrienden.

Ik heb pas mijn motobandjes opgesoepeerd op zolder

En zolder is geen kakcircuit.

Comment

• Lap, 'k had weer beter m'n bek gehouden

Was dat gij met die Amerikaanse vriend?

Comment

Lap, 'k had weer beter m'n bek gehouden

Was dat gij met die Amerikaanse vriend?

inderdaad

Comment

• Zeg gTa, mag ik dan ook eens met je bimmer mee? Kwestie van eens te kunnen vergelijken tussen italiaanse passie en duitse degelijkheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          We zijn al met twee, zwembandje en ik. Nog mensen ?

Ik kom een filmpje maken van gTa @ stuur van stoof @ Zolder

Magda?
                          Last edited by Lotuzzz; 14/07/2006, 21:05.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zolder is vooral géén kakcircuit ja!!

Ik ben Zolder-fanaat, +200 rondjes op m'n actief

Op m'n passief eigenlijk, want nog nooit zelf aan't stuur, of 't moet ne fiets zijn geweest
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik kom ook wel eens afgezakt denk ik, is toch niet zo ver rijden...

Wat zijn de voorwaarden om op circuit te mogen rijden?

Comment

• Als je tijdens het vrijrijden van Eran Racing op circuit wilt rijden, moet je eerst de circuit experience hebben gevolgd en je auto mag niet meer dan 95 dB (?) produceren.
                                The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Zeg gTa, mag ik dan ook eens met je bimmer mee? Kwestie van eens te kunnen vergelijken tussen italiaanse passie en duitse degelijkheid
                                  veneiges

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                                    Ik kom een filmpje maken van gTa @ stuur van stoof @ Zolder

Magda?
                                    yep ook Magda is welkom, vooral op de achterbank

Comment

• Ik ga ook afkomen maar ga eerst zien dat er niet te veel volk is
                                      aangezien het op een zaterdag te doen is....verwacht ik zeer veel volk;
                                      in dat geval zal ik toeschouwer zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        We zijn al met twee, zwembandje en ik. Nog mensen ?
                                        Hoeveel kost dat?

Zou dat een beetje de moeite zijn met de 316i ?

Comment

• Eran Racing

Comment

Working...
                                          X