Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 180 EUR

Ik vermoed dat je je zal mogen haasten om nog in te schrijven, als 't al niet volgeboekt is...

Helm verplicht, trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
      Hoeveel kost dat?

Zou dat een beetje de moeite zijn met de 316i ?
      Awel... Ik vrees ervoor, op het droge heb ik niet genoeg power om me daar echt uit te leven, je gaat praktisch heel de tijd voluit en dat is ook niet de bedoeling.
      Daarbij komt nog eens dat je echt voelt hoeveel het van onze oude bakjes vergt (zeker op warme zomerdagen zoals de laatste keer).
      In het nat daarentegen is het pure fun, toen heb ik me echt kunnen uitleven, de gripgrens ligt zoveel lager waardoor je lang niet overal voluit kan gaan, dan wordt het echt een technische uitdaging... Wachten tot de hemelsluizen zich openen dus!

Comment

• Ik had eens graag in augustus gegaan met de BMW 118d...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Hoeveel kost dat?

Zou dat een beetje de moeite zijn met de 316i ?
          Wel, het is zeker de moeite ... ik zou het zeker niet afraden, maar je moet wel beseffen waarmee je bezig bent. Ten eerste, een 316i is geen racebom. Het mag dan wel een leuk en reactief wagentje zijn, maar je zal snel voelen dat je je op het circuit minder zeker voelt dan dat je zou willen, niet omdat je uw wagen niet onder controle hebt, maar wel omdat er constant wagens u zullen voorbijsteken, wagens die 2 of 3 keer zoveel PK hebben.

Ten tweede, en dat weet je van op "de ring", een ongeval gebeurt niet zelden. Er zullen niet snel doden vallen, op het circuit van Zolder, maar blikschade, en ego-schade, des te meer.

Ik wil u zeker geen schrik aanjagen, of de les spellen, maar let een beetje op aub. De personen die daar rijden zijn niet allemaal even ervaren (ik laat u en mezelf hier bewust buiten beschouwing), en dan weet je wel dat je bepaalde risico's neemt.

Dus, ivm uw vraag ... dergelijke wagen is volgens mij niet echt geschikt om u grenzeloos mee te amuseren - op een circuit - maar het is wel een goede wagen om zowel het circuit, het circuitracen (groot woord), en alles errond, eens mee te beleven ...

My 2 cents

Comment

• 'k ga naar de gentse feesten gaan ipv zolder

bij nader inzien is't geen goed idee om met een 316i op het droge en de hitte te zitten 'racen'

aan

Comment

'k ga naar de gentse feesten gaan ipv zolder

bij nader inzien is't geen goed idee om met een 316i op het droge en de hitte te zitten 'racen'

aan
              Indeed, dit weer is geen goed weer ... om veel redenen ... zoek u eens een koude, licht regenachtige november-namiddag ofzo ...

Comment

• wat is dit een zalig topic
                ik word gewoon gek van het gedacht om mijn e30 320 als hij af is te komen wijden op zolder da filmpje van porker en turboman
                ik hoop dat jullie binnen enkele jaren nog naar zolder gaan
                want dan ga ik ook mee, en hebben jullie mij aan jullie been met een pisnijdige e30 320
                BMW E10 1600ti 1967
                BMW E10 2002tii 1973
                BMW E30 325i sedan 1986
                BMW E36 318is cabrio 1995
                BMW E36 320i cabrio 1994
                BMW E91 318d touring 2006
                MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Als het zaterdag goei weer is ben ik wss ook op zolder met de ouwe M.
                  wel als toeschouwer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                    In het nat daarentegen is het pure fun, toen heb ik me echt kunnen uitleven, de gripgrens ligt zoveel lager waardoor je lang niet overal voluit kan gaan, dan wordt het echt een technische uitdaging... Wachten tot de hemelsluizen zich openen dus!
                    Zaterdag.

Yes yes yes yes.

Comment

• Ik kan misschien toch nie gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        Zaterdag.

Yes yes yes yes.

Als het regent ben ik aanwezig!

Comment

• Als het goed weer is laat ik zaterdag de dolf ook nog eens los

Comment

• Kans is groot dat ik aanwezig ben.
                            Al dan niet met passagier

Comment

• Hoe laat gaan jullie ter plaatse? Ik ga proberen ook af te komen.

Comment

• ik ben daar rond 1345u , kwestie van tijdig klaar te staan om de sessie van 14u te starten. Jullie weten toch dat ze telkens maar 1 uur rijden , en dan iedereen binnen roepen?... dus heb je er alle voordeel bij om op het uur te beginnen.

Comment

• gTa, gade gij van Zolder dan direct rechtstreeks door naar de ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SR Man
                                    Als het zaterdag goei weer is ben ik wss ook op zolder met de ouwe M.
                                    wel als toeschouwer
                                    Fotoshoot? kom ik met EM

Comment

• Ik zie dat er hier een hele delegatie precies gaat naar zolder...
                                      Kans zit er dik in dat ik een kijkje kom nemen

Comment

• Ik ga de zaterdag ook 'es proberen af te komen...
                                        Free driving 13h-17h ? dan is 't het beste moment zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                          Fotoshoot? kom ik met EM
                                          zou wel leuk zijn

Comment

Working...
                                          X