Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben er al van 's morgens 7u30. Zijn er onnozelaars die al van 's voormiddags willen komen piccies trekken ? Ik trakteer dan een middagmaaltje (want ik vermoed dat er wel regenwormen te vinden zullen zijn in de grasveldjes langsheen 't circuit, immers 't gaat regenen morgennamiddag ).

Niet vergeten, guys : HELM MEEBRENGEN !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Ik ben er al van 's morgens 7u30. Zijn er onnozelaars die al van 's voormiddags willen komen piccies trekken ? Ik trakteer dan een middagmaaltje (want ik vermoed dat er wel regenwormen te vinden zullen zijn in de grasveldjes langsheen 't circuit, immers 't gaat regenen morgennamiddag ).

Ik moet werken tot 10u,dus ik ben er ten vroegste om 12u

Comment

Ik ben er al van 's morgens 7u30. Zijn er onnozelaars die al van 's voormiddags willen komen piccies trekken ? Ik trakteer dan een middagmaaltje (want ik vermoed dat er wel regenwormen te vinden zullen zijn in de grasveldjes langsheen 't circuit, immers 't gaat regenen morgennamiddag ).

Ik wil met plezier ne vroege trein pakken vanuit Torhout naar Izegem als m'n nonkel niet gaat. Probleem is dan wel om weer thuis te geraken

Edit: ******, kan pas ten vroegste om 7u45 in Izegem zijn
        Last edited by zwoemba; 20/07/2006, 14:59.

Comment

• Zwoemba, ik rijd van Izegem via de autostrade naar Brugge, en dan zo naar Gent en verder. Ik passeer dus de afrit Torhout. Any chance dat iemand jou vroeg genoeg kan afzetten daar ? Of als je niet al te ver van de afrit vandaan woont : ik wil je gerust komen oppikken.

PM je me anders je adres 'es ? Dan laat ik Agnes 'es op het vraagstuk los.

- edit -

En je kan uiteraard terug met me mee. Ik ga wel na de ERAN-dag 'es bij mijnheer en mevrouw Shauni binnen om gedag te zeggen, dus dan moet je wel nog effe mee daar een bezoekje doen. En ik weet niet of ze een nozem als jij binnen zullen laten...

Comment

• Effe gerekend. Aanmelden & administratie is vanaf 7u15 in 't themacafé "Wheels" op Zolder. Ik zou er dus ten laatste om halfacht willen zijn.

Laat ons zeggen dat we er maximaal 1u45 minuten over rijden, dan moeten we bij jou thuis ten laatste om kwart voor zes vertrekken.

Realistisch tijdschema :

5u30 : Izegem
            5u50 : Torhout
            7u20 : Zolder

Doenbaar voor jou ?

Comment

Effe gerekend. Aanmelden & administratie is vanaf 7u15 in 't themacafé "Wheels" op Zolder. Ik zou er dus ten laatste om halfacht willen zijn.

Laat ons zeggen dat we er maximaal 1u45 minuten over rijden, dan moeten we bij jou thuis ten laatste om kwart voor zes vertrekken.

Realistisch tijdschema :

5u30 : Izegem
              5u50 : Torhout
              7u20 : Zolder

Doenbaar voor jou ?
              Idealigheid. Ik ben het gewoon om rond 5 uur op staan om naar Zolder te gaan. PM gezonden trouwes

Comment

• Ik zal 's ochtends ook wel in Zolder zijn

Tegen welk uur eigenlijk?

Edith zegt dat ik m'n ogen moet open doen en wat hoger kijken
                Last edited by ; 20/07/2006, 15:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                  Idealigheid. Ik ben het gewoon om rond 5 uur op staan om naar Zolder te gaan. PM gezonden trouwes
                  Awel, deal dan. Ik kom je oppikken thuis, is inderdaad dicht bij de afrit. Geen idee wanneer we 's avonds terug thuis zullen zijn, maar dat geeft niet echt vermoed ik ? 't Is vakantie.

Comment

Awel, deal dan. Ik kom je oppikken thuis, is inderdaad dicht bij de afrit. Geen idee wanneer we 's avonds terug thuis zullen zijn, maar dat geeft niet echt vermoed ik ? 't Is vakantie.
                    't Is te zeggen, als me nonkel uiteindelijk toch zou gaan ben ik sociaal verplicht met hem mee te gaan Anders is dat in orde Wanneer we thuis komen... who cares

Comment

• Wanneer weet je ten laatste of je oom gaat of niet ? Want als zaterdag om kwart voor zes aan je deur sta, en je meldt door je slaapkamerraam dat je niet meegaat, dan mag je een pieske tegen de gevel en een drol in de brievenbus verwachten.

Comment

Wanneer weet je ten laatste of je oom gaat of niet ? Want als zaterdag om kwart voor zes aan je deur sta, en je meldt door je slaapkamerraam dat je niet meegaat, dan mag je een pieske tegen de gevel en een drol in de brievenbus verwachten.
                        Awel... geen id. Ten laatste morgenavond. If so, zend ik wel een sms

Comment

• Spijtig dat het nu zaterdag is.
                          morgen ben ik vrij en vanaf zondag ben ik gesloten.
                          zaterdag is juist men laatste dag dat ik nog open ben.

Comment

• gTa, pm sent

Comment

• Gelezen ! No probs, dan hoef je niet zo vroeg op te staan.

Comment

• Mjah, ik was liever vroeger gegaan

Anyway, dat zal beestig worden. Nu nog hopen dat het weer wat meevalt

Comment

• Nah, niet echt. Overtrokken met af en toe een bui.

Comment

• Als je als passagier wil meegaan heb je dus sowieso een helm nodig. Maar hoe zit dat dan met inschrijven en betalen als passagier? Moet dat op voorhand, kan dat ter plaatse?
                                    Op de website van Eran Racing of Circuit Zolder vind je daar allemaal bitter weinig informatie over terug...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom
                                      Als je als passagier wil meegaan heb je dus sowieso een helm nodig. Maar hoe zit dat dan met inschrijven en betalen als passagier? Moet dat op voorhand, kan dat ter plaatse?
                                      Op de website van Eran Racing of Circuit Zolder vind je daar allemaal bitter weinig informatie over terug...
                                      ter plaatse kan dit geregeld worden in box 35 (dus achteraan de pits).

Comment

• Hoeveel kost dat als passagier eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                                          Hoeveel kost dat als passagier eigenlijk?
                                          5 euro naar het schijnt.

Comment

Working...
                                          X