Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De eigenaar van die EsCos ken ik nu sinds een aantal weken.
Die Sierra rijdt hier regelmatig rond dus die is ook van hier ergens in de buurt.
In ieder geval: wit wit wit
Trouwens, check hoe Babs rolt in die linkse na de rechte lijn ! Een E46 op M onderstel rolt quasi niet, of het moet zijn dat je aardig wat G's sprokkelt.
Ben trouwens wederom ferm tevreden van de Michelin Pilot Sport II.
Trouwens, check hoe Babs rolt in die linkse na de rechte lijn ! Een E46 op M onderstel rolt quasi niet, of het moet zijn dat je aardig wat G's sprokkelt.
Ben trouwens wederom ferm tevreden van de Michelin Pilot Sport II.
Chique Chique! gTa: De nieuwe stig?
rood: 'kheb het gehoord/gezien in je filmpje op de Ring
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
In m'n groep van de "cursus" zat nog een sjonnie NL verbrede Porsche 928 (pre-buttlift, maar wel een prollo "928 GTS" erachterop gehangen, en dan nog in 3 verschillende lettertypes), een Nederlandse patser met een mooie zilvergrijze Lotus Esprit (toen we toekwamen was 'ie precies een beetje van z'n oren aan 't maken dat we niet tegen 'm mochten rijden en dat we snellere rijders door moesten laten, maar wie stond er enkele rondjes later achterstevoren in de grindbak ? juist ja...), de zwarte Subaru Impresa WRX STI met z'n vriendelijke eigenaar (respect voor de man + de machine), een oud Ford Sierra krel op 14" economy-rubber met een stel trippende clubbers aan 't stuur (gaaaaaaaaan, maar toch owned ), twee identieke witte Honda Accord Type-R (van een Nederlandse club, ik dacht type R club dot NL, vriendelijke eigenaars) waarvan eentje een "K&N Typhoon" (dacht ik) inlaat had steken (wat een geluid bij acceleratie ), een vriendelijke jongeman met een vorig model Astra Caravan 1.6, een witte Integra Type-R en een zwart broertje van 'm, ...
In m'n snelste rondjes ging ik voorbij de meeste circuittraining E30 325i, ook die (overigens schitterende) vintage Alfa Giulia Sprint haalde ik zachtjes binnen (geen eerlijke strijd, i know), ... maar er waren ook veel dingen sneller dan me. Eerst en vooral door de ingesteldheid van de rijder, want b.v. die twee Accord Type-R, die zijn eigenlijk niet sneller in de bochten dan Babs (impressive), maar sneller nevertheless.
Twee zalige autodagen (gisteren Nordschleife, vandaag Zolder). Thx @ Stijn voor de foto's, thx @ Jonas voor het copiloteren en de complimentjes, thx @ Jurgen & American crew & Tom & Cedrick & all voor het gezelschap !!
De vier Type-R maakten een hels kabaal, maar ze reden niet van me weg.
In m'n groep van de "cursus" zat nog een sjonnie NL verbrede Porsche 928 (pre-buttlift, maar wel een prollo "928 GTS" erachterop gehangen, en dan nog in 3 verschillende lettertypes), een Nederlandse patser met een mooie zilvergrijze Lotus Esprit (toen we toekwamen was 'ie precies een beetje van z'n oren aan 't maken dat we niet tegen 'm mochten rijden en dat we snellere rijders door moesten laten, maar wie stond er enkele rondjes later achterstevoren in de grindbak ? juist ja...), de zwarte Subaru Impresa WRX STI met z'n vriendelijke eigenaar (respect voor de man + de machine), een oud Ford Sierra krel op 14" economy-rubber met een stel trippende clubbers aan 't stuur (gaaaaaaaaan, maar toch owned ), twee identieke witte Honda Accord Type-R (van een Nederlandse club, ik dacht type R club dot NL, vriendelijke eigenaars) waarvan eentje een "K&N Typhoon" (dacht ik) inlaat had steken (wat een geluid bij acceleratie ), een vriendelijke jongeman met een vorig model Astra Caravan 1.6, een witte Integra Type-R en een zwart broertje van 'm, ...
In m'n snelste rondjes ging ik voorbij de meeste circuittraining E30 325i, ook die (overigens schitterende) vintage Alfa Giulia Sprint haalde ik zachtjes binnen (geen eerlijke strijd, i know), ... maar er waren ook veel dingen sneller dan me. Eerst en vooral door de ingesteldheid van de rijder, want b.v. die twee Accord Type-R, die zijn eigenlijk niet sneller in de bochten dan Babs (impressive), maar sneller nevertheless.
Twee zalige autodagen (gisteren Nordschleife, vandaag Zolder). Thx @ Stijn voor de foto's, thx @ Jonas voor het copiloteren en de complimentjes, thx @ Jurgen & American crew & Tom & Cedrick & all voor het gezelschap !!
De vier Type-R maakten een hels kabaal, maar ze reden niet van me weg.
Tof verslagje!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ja, stints van 2 snelle rondjes is zowat wat een auto zonder competitie-geïnspireerde onderdelen (remmen, banden) op Zolder aankan. Meer is niet meer leuk. Even afkoelen en terug de baan op. Mooi zo!
Leuk verslag!
Eerder toevallig kwam ik terecht op zolder;
Welliswaar met een grondig vermoeden dat er AW-leden aanwezig zouden zijn, en jawel..
Superfotograaf Bralo was er en gTa beide sympathieke venten maar dat wisten jullie al.
Ik moest geen 2 keer nadenken toen gTa me aanbood met hem mee te rijden, het kriebelde zelf immers enorm, de geur van banden, het geluid en ruik van motoren die de zweep worden opgelegd .. het doet mijn bloed sneller stromen.
Eerst was ik nog met een doorwinterde instructeur / racepiloot meegereden, maar door pech aan zijn wagen (porsche) was het feest snel uit.
Daarna met gTa; het contrast was groot; niet wat rijkunsten betreft want gTa rijdt eveneens zeer goed maar kwa motorstijl.
Het verbaasd me steeds weer hoe zonder toerentalgeil heel elke rpm af te tasten de diesel erg snel voor de dag komt. En dan hield gilles haar nog in
Zeer volwassen chauffeur, waar je zonder verpinken nog eens langs wilt zitten.
Volgende keer zorg ik dat ik met mijn eigen wagen wat rondjes kan afhaspelen, hoewel ik eerlijk moet zijn, de ring doet me veel meer.
Comment