Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20@ Zwoemba:
Nice pics m8te!
Wat die 156 betreft zal ik eens kijken maar 'k vrees er een beetje voor...
Het stak wel nogal af Allemaal gestripte wagens of dan wagens die echt voor het circuit bedoeld zijn (Ariel Atom, Elise en zo) en dan staat ge daar met een 156 SW Diesel
Maar goe, 't was wel geestig. Geen risico genomen met dat weer en moet tenslotte nog z'n wagen gebruiken om thuis te geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSWe zijn daar gisteren ook eens gaan kijken,
jammergenoeg geen aw-ers op circuit gezien.
Heb wel achter gTa gereden bij het buitenrijden vh circuit denk ik ?
En van ver nog een zwarte E30 M3 met zwarte velgen,
ook iemand van hier ?
ben in de namiddag ff in zolder geweest.
Spijtig genoeg was er toen niveel te zien een E30 m3 , skyline paar rondjes en da wast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SR ManJep
ben in de namiddag ff in zolder geweest.
Spijtig genoeg was er toen niveel te zien een E30 m3 , skyline paar rondjes en da wast.
Ahzo, dikke bak
't Was inderdaad geen vette qua auto's Alleen de 2 E30 M's en rond 15u kwam er een gele MkII GT3 CS toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaBen blij dat ik 't gedaan heb.
Eén groot nadeel echter : free driving is zot. Er zitten daar dan erg snelle mannen op (zelfs monoposto's, die ouwe met z'n gele wielen was trouwens ook *owned* ), en ik vind 't dan gewoon een beetje te link. Ik zit dan uit voorzicht constant in m'n spiegels te turen om alleman die maar een beetje sneller zou kunnen zijn, voor te laten ... maar dan is de fun eraf. Als er max. 15 man op circuit zit vind ik het leuk. Tijdens 't free driving in de namiddag deden waarschijnlijk wel 30 of meer (en veel snellere) auto's hun rondjes. Daar waag ik me niet tussen.
Tijdens de namiddag zijn de eerste twee uren free driving gebruikelijk druk. Van 15u tot 17u valt het op een gewone dag nogal mee.
Op 21 augustus in Spa trouwens ook, dat circuit is 6,9 km lang, bijna dubbel van Zolder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa"wisselende bewolking met onweersbuien"
Hmm, de verleiding is al verdwenen.
Andere keer, dan maar.
En ik die dacht dat ge in de regen wou rijden wegens meer fun, minder slijtage?
Comment
Comment