Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Dat is begrijpelijk natuurlijk
Máár voor zo'n dingen zou ik op de Ring meer schrik hebben.
Comment
-
zo zie je maar dat je niet altijd op het weerbericht moet afgaan.
Weeral werd er regen voorspelt en hebben redelijk wat deelnemers afgezegd. Maar in Zolder is het weer goed gebleven. Geen enkele keer is de piste nat geweest, enkel 's morgens toen we begonnen omwille van de nachtelijke regen.
See You next time (16 augustus in de namiddag)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.J.zo zie je maar dat je niet altijd op het weerbericht moet afgaan.
Weeral werd er regen voorspelt en hebben redelijk wat deelnemers afgezegd. Maar in Zolder is het weer goed gebleven. Geen enkele keer is de piste nat geweest, enkel 's morgens toen we begonnen omwille van de nachtelijke regen.
See You next time (16 augustus in de namiddag)
Zolder heeft een nogal droog microklimaat, heb ik al vaker gemerkt. Al enkele keren een droog dagje Zolder, en ocharme 50 km bij ons thuis regent het heel den dag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannesik heb al de data opgeslagen in mijn agenda...als het weer meezit en ik heb tijd zal ik er zeker zijn ...als je wil kan je al eerder ...16 augustus is het ook .
zal volgeboekt zijn zeker.
Moet wel nog hele cursus doorlopen ....
Comment
-
Ik heb nu al een mailtje gedaan enkele dagen geleden en ik heb gisteren en vandaag meerdere keren gebeld naar de organisatie van skylimitevents, maar ze zijn onbereikbaar en reageren niet...
Ik ga wel pas betalen als ik zeker ben van een plaats, toch?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk heb nu al een mailtje gedaan enkele dagen geleden en ik heb gisteren en vandaag meerdere keren gebeld naar de organisatie van skylimitevents, maar ze zijn onbereikbaar en reageren niet...
Ik ga wel pas betalen als ik zeker ben van een plaats, toch?
Comment
Comment