Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Ik heb nu al een mailtje gedaan enkele dagen geleden en ik heb gisteren en vandaag meerdere keren gebeld naar de organisatie van skylimitevents, maar ze zijn onbereikbaar en reageren niet...

Ik ga wel pas betalen als ik zeker ben van een plaats, toch?
    Nogal wiedes. Ik betaalde lang op voorhand, "reserveerde" dus m'n plaats. Vandaar startnummertje 1.

Ik zag wel dat er een pak mensen ter plekke betaalden. Natuurlijk niet zo leuk voor de organisatie, maar wel "veiliger" voor jezelf, want dat kan je ook aanzien als een gratis annulatieverzekering. Stel dat ik niet kon komen, om wat voor reden... zou ik m'n centen hebben teruggehad? Maybe, maybe not.

't Is natuurlijk wel leuker én beter voor de organisatie dat ze betalende inschrijvingen hebben op voorhand, en ik ben dan ook van plan (eerlijk is eerlijk) om dat in de toekomst ook te blijven doen.

Comment

• Ik heb uiteindelijk een mailtje gekregen. Er is dus nog plaats

Seffes effe de centjes overschrijven...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Met welke krel ga je, op welke dag en wanneer?

Comment

• Track Days is op woensdag 13 september vanaf 7.00 uur. Ik ga met de 118d...
          OO 00 OO

Comment

• Woensdag 13... da's volgende week.

*aaaaargh*

Ik zie wel wat ik kan forceren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Woensdag 13... da's volgende week.

*aaaaargh*

Ik zie wel wat ik kan forceren.

moete uzelf weer verlof geven hehe s toch niet moeilijk

j/k of was jij dat niet ?

Comment

Track Days is op woensdag 13 september vanaf 7.00 uur. Ik ga met de 118d...
                Nice! Ik voel een race aankomen

Comment

• had in de week zo een vervangwagen van bij vanosch,gaat eigenlijk wel vlot vooruit zo een 118...tegenover de 116i van de laatste keer...die is de naam BMW niet waar vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                    had in de week zo een vervangwagen van bij vanosch,gaat eigenlijk wel vlot vooruit zo een 118...

Nou, die van BMWMB zéker!!

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Inderdaad, onze 118d heeft een vitaminekuurtje achter de rug. +29pk en +60Nm zorgen ervoor dat de prestaties in de buurt komen van de 120d. Ook is het verbruik gedaald met meer dan 10%...
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
                      moete uzelf weer verlof geven hehe s toch niet moeilijk

j/k of was jij dat niet ?
                      Was ik.

Will happen again.

I will be present.

Zeker in de namiddag, misschien al van 's morgens.

Comment

• Vanaf welk uur mogen niet-cursisten rijden 's voormiddags? Toen ik de cursus deed, was dat vanaf 11u dacht ik.

En ik moet nog 'es die voucher voor 1u free driving zoeken... Hopelijk ben ik 'm niet kwijt.

Comment

Vanaf welk uur mogen niet-cursisten rijden 's voormiddags? Toen ik de cursus deed, was dat vanaf 11u dacht ik.

En ik moet nog 'es die voucher voor 1u free driving zoeken... Hopelijk ben ik 'm niet kwijt.
                          zie http://www.skylimitevents.be/Page_Ge...sp?DocID=10390 voor de timing

Comment

• Is er in de voormiddag ook Free Driving? Ik dacht enkel vanaf 13u??

Comment

• ik ben er rond een uur of 2...met de mini power

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                                Mjah, toen ik m'n cursus deed zaten "de anderen" erop vanaf 11u...

Comment

Ik heb uiteindelijk een mailtje gekregen. Er is dus nog plaats

Seffes effe de centjes overschrijven...
                                  Hoeveel kost zoiets? Woensdag ben ik nog vrij...

edith heeft me de weg al gevonden...

Comment

• is zoiets te doen met de clio?

Comment

• Laat maar al, ik besef net dat ik nog naar zaventem moet om 9 uur... käk

Comment

Mjah, toen ik m'n cursus deed zaten "de anderen" erop vanaf 11u...
                                        Ik hoop voor hen dat dat woensdag niet zal gebeuren, anders eis ik mijn geld terug...
                                        OO 00 OO

Comment

• *lol* Iese, onzen stoeren beer.

Je bent véél teveel bezig met rijden om je daar druk in te gaan maken. En als je je daar wel druk in maakt, dan moet je van 't circuit afblijven wegens een te lage mate van koelbloedigheid. Vrij circuitrijden vereist een hoge mate van tolerantie. En trouwens, je staat bol van de adrenaline en de funvibes, omdat 't zo weergaloos is.

Bovendien rijd je no way 15 rondjes na elkaar, eerder 4 tot 7, om daarna je auto terug binnen te halen en 'm 20 minuutjes te laten afkoelen (remmen, motor, ...). Zeker met 'n gechipte turbodiesel is dat een ferme aanrader (+ laten nadraaien, alhoewel dat doorgaans bij normaal gebruik niet nodig is bij 'n diesel, kan het na een circuitrit helemaal geen kwaad).

Vergeet je helm niet ! En ook voor iedereen die je mee wenst te nemen in je auto (en die moeten minstens 18 jaar zijn, kinderen kunnen niet als passagier mee).

Ik kom waarschijnlijk niét in de voormiddag, maar 't zal - als ik kom - waarschijnlijk in de namiddag zijn. Een héél erg klein kansje is er nog dat ik van 's morgens daar ben, en de cursus gewoon nog 'es opnieuw meedoe.

Comment

Working...
                                          X