Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als mijn nieuwe aanwinst tegen volgend seizoen klaar is , dan ga ik de driftlessen pakken...

even off topic: staat er op een 318 is zoals de porker een sperdiff?? en past dat op een 325 ( E30),
    ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
      als mijn nieuwe aanwinst tegen volgend seizoen klaar is , dan ga ik de driftlessen pakken...

even off topic: staat er op een 318 is zoals de porker een sperdiff?? en past dat op een 325 ( E30),
      ?
      ik dacht niet dat porker zijn 318is een sper had...
      maar ik kan me vergissen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
        als mijn nieuwe aanwinst tegen volgend seizoen klaar is , dan ga ik de driftlessen pakken...

?
        Nee ik heb geen sperdiff, er zijn enkele 'isjes die dat wel hebben maar de mijne dus niet.
        Uw aanwinst ook niet? Je kan dat wel makkelijk op de kop tikken hoor...

Comment

• @porkypork:als dit beestje af is moet je nog maar eens proberen van mij op te jagen ....nu kan ik mijn verstand op 0 zetten.....en moet ik geene schrik hebben van mijn madam ...als ik hare poeper plat rijd

Comment

• Je kon op de E30 in optie een sperdifferentieel krijgen, weliswaar niet op alle modellen. Op de 325i kon het zeker, op de andere modellen ben ik helemaal niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              *lol* Iese, onzen stoeren beer.

Je bent véél teveel bezig met rijden om je daar druk in te gaan maken. En als je je daar wel druk in maakt, dan moet je van 't circuit afblijven wegens een te lage mate van koelbloedigheid. Vrij circuitrijden vereist een hoge mate van tolerantie. En trouwens, je staat bol van de adrenaline en de funvibes, omdat 't zo weergaloos is.

Bovendien rijd je no way 15 rondjes na elkaar, eerder 4 tot 7, om daarna je auto terug binnen te halen en 'm 20 minuutjes te laten afkoelen (remmen, motor, ...). Zeker met 'n gechipte turbodiesel is dat een ferme aanrader (+ laten nadraaien, alhoewel dat doorgaans bij normaal gebruik niet nodig is bij 'n diesel, kan het na een circuitrit helemaal geen kwaad).

Vergeet je helm niet ! En ook voor iedereen die je mee wenst te nemen in je auto (en die moeten minstens 18 jaar zijn, kinderen kunnen niet als passagier mee).

Ik kom waarschijnlijk niét in de voormiddag, maar 't zal - als ik kom - waarschijnlijk in de namiddag zijn. Een héél erg klein kansje is er nog dat ik van 's morgens daar ben, en de cursus gewoon nog 'es opnieuw meedoe.
              Foto/Cameraman nodig?

Comment

• Goed. Breng een helm mee, anders kan je niet meerijden.

Comment

• Ik zie dat wannes er is vanaf 2h in de namiddag....kans is dan wel vrij groot dat ik wel langskom om te piepen

Comment

Goed. Breng een helm mee, anders kan je niet meerijden.
                    Ideaal, kan'k meerijden vanaf een bepaald punt Van aan de makro in Eke ofzo?

Comment

• Wie is er eigelijk allemaal present morgen en vanaf hoe laat?

En wie gaat er ook effectief de piste op?

Comment

• Héél misschien kom ik zien, maar heb geen helm (om mee te rijden ) en zit eigenlijk heel het weekend al in Zolder...
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Cursus Circuit Experience vanaf 7.00uur
                          • BMWMB

Free driving (gelieve ook te vermelden vanaf welk uur)

Toeschouwer

quoten en untaggen...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Is er eigenlijk nog plaats voor de Circuit Experience? Ik wil die wel nog 'es weer opnieuw doen. Eigenlijk enkel en alleen maar om wille van het "gereserveerd" vrij rijden, maar bon.

Effe bellen naar Eran.

Comment

Is er eigenlijk nog plaats voor de Circuit Experience? Ik wil die wel nog 'es weer opnieuw doen. Eigenlijk enkel en alleen maar om wille van het "gereserveerd" vrij rijden, maar bon.

Effe bellen naar Eran.

Ik dacht dat, als je die ooit gedaan had, je altijd nog eens een instructeur kon meenemen voor verdere vragen of verfijning...
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zalig. Er is nog plaats.

Maar belangrijker : het is dus inderdaad zo dat men ook vrij kan rijden vanaf 11u. Dus net zoals ik toen ook meemaakte op m'n cursus : niet-cursisten vanaf 11u.

Dan denk ik niet dat ik nog de cursus opnieuw doe. Ik rijd gewoon van 11u tot 12u (allez, een stint of 3 van een rondje of 6 à 7, toch). En misschien nog in de namiddag.

Nu nog die bon voor één uur gratis vrij rijden terugvinden, miljaar waar heb ik die gelaten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                                  Ik dacht dat, als je die ooit gedaan had, je altijd nog eens een instructeur kon meenemen voor verdere vragen of verfijning...
                                  Ja dat is zo, maar dat heb 'k niet nodig. Veel meer dan een beetje uitleggen wat de ideale lijnen zijn, doen die mannen niet. 't Is geen rijstage, wel een wegwijs op het circuit. En de juiste lijnen rijden heb ik geen moeite mee.

't Was 'm te doen om 't "gereserveerd" vrij rijden, dus zonder snellere deelnemers. Maar van 11u tot 12u kan iedereen er al op, net gebeld naar Hanne van Skylimit Events en ze bevestigde dat.

Comment

• Bon. Ik post vanavond nog wel hoe en waar en wanneer ik vertrek. Malaise, jij brengt fotomateriaal mee? Ik ook. Met voorruit-houder. Rondjes filmen, zalig.

Comment

Bon. Ik post vanavond nog wel hoe en waar en wanneer ik vertrek. Malaise, jij brengt fotomateriaal mee? Ik ook. Met voorruit-houder. Rondjes filmen, zalig.
                                      't zal wel alleen maar mijn fototoestel zijn, maar de filmpjes daarvan zijn ook nog te pruimen... (zie parijsding).

Comment

• zogauw ik een auto heb wil ik dat ook wel es doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                          zogauw ik een auto heb wil ik dat ook wel es doen
                                          Ik heb hier wel weer iets ontketend hoor
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X