Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa't Jammere is dat ik 'm niet zo kan bevestigen dat je 't stuur, of m'n rechterhand, of de tellers kan zien. Had ik een glazen zonnedak gehad, dat zou wel gekund hebben. (nog een voordeel van 'n zonnedak, zie )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa't Jammere is dat ik 'm niet zo kan bevestigen dat je 't stuur, of m'n rechterhand, of de tellers kan zien. Had ik een glazen zonnedak gehad, dat zou wel gekund hebben. (nog een voordeel van 'n zonnedak, zie )
On-boardbeelden waar je alleen een streep dashboard en de baan kan zien, zijn eeuwig saai
Toch wil ik ze zien
Je kan Malaise het sturen, of schakelen, of de tellers laten filmen, en als je een beetje video-montage doet ga je ze misschien wel een mooi resultaat krijgen als je één van de filmpjes in de rechterbovenhoek zet, maar dan moet de synchronisatie goed zijn he
Comment
-
Babs is er klaar voor. Daarnet nog effe bij de BMW-dealer binnengesprongen, en m'n remmen en ophanging laten checken. Blokjes achteraf waren halfweg, "och vervang ze maar". Handig zo'n onderhoudscontract. Daarstraks de blokjes wat gaan inrijden/inremmen (hoe zeg je dat).
Ik zou eigenlijk 'es moeten één of ander systeem ineen knutselen waarmee je een lat tussen de twee hoofdsteunen van de voorzetels kan monteren, en waarop een cameraschroef staat (met swivel) om een camera op te monteren.
Of bestaat zoiets? Online shop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MalaiseHeb je een deftige gordel achter in het midden? Van daaruit zie je denk ik alles niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaJa, deftige gordel daar (3-punts), maar ik vrees dat je van links naar rechts zult zwiepen over die achterbank. Nog een geluk dat 'k geen lederen zetels heb.
Euhm...
Never again
Comment
-
Wat ik wel al heb gedaan, is m'n camera aan de achterruit vasthangen, en een klein beetje inzoomen. Dan zie je 't interieur van de auto en ook de weg ervoor ... maar 't beeld is niet zo goed als bij 'n camera die net achter de voorzetels hangt (ik heb een touring dus da's een afstandje van de achterruit), voornamelijk omdat de camera ook hard trilt (achteraan meer bewegingen dan vooraan), en dat geeft een bibberbeeld.
Comment
Comment