vanavond es kijken want heb hier gene sound
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Die Golf TDI ging - voor een racewagen - dan ook helemaal niet zo snel. Een straatwagen moest al heel goed gereden zijn om 'm bij te houden, maar er waren een pak karren die harder gingen.
En zo is 't daar eigenlijk vaak : die ouwe 635CSi was sneller dan die retecoole Gulf-993GTR, bijvoorbeeld. Of die wij allen die sneller waren dan een uitgeklede en met plexi ruiten getooide Mégane coupé, ...
Je kan er niet echt op afgaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanimaar uw rijhouding is groovy man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAls je met 'technieken' werkelijk de "rijtechnieken" bedoelt, dan is de ERAN Circuit Experience niet meteen de ideale cursus voor je. De bedoeling daarvan is je wegwijs te maken met het rijden op circuit (vlaggen, rijlijnen, rempunten), maar rijtechniek komt niet of quasi niet aan bod.
Daarvoor zijn er meer dan voldoende rijvaardigheidstrainingen, misschien via ERAN zelf ook?
Vergeet niet dat we de eerste keer vooral bezig zijn met jullie "veilig" op de baan te zetten...
Ikzelf geef ook vaak lessen piloten om sneller te worden. Maar deze lessen zijn niet aan de orde tijdens een gewone ERAN dag.
geduld hebben en blijven oefenen is de boodschap, en als je de echte stap richting autosport zet, spreek me dan maar aan, dan helpen we u enkele tienden of zelfs seconden af te pitsen van jullie tijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoWaarom?
Ik heb 12 gordelbevestigingspunten die ik kan gebruiken. Ik dacht er daar wel 8 van te kunnen gebruiken en dat dat stevig genoeg is.
Rolkooi komt er mss wel in hoor, maar het spijtige is dat er enkel een rolbar achter de voorzetels mag staan...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimonOmdat als je overkop gaat, je dak indeukt, maar door het harnas kan jij je niet "platleggen"... See the picture?
Ja, daar heb je idd een punt.
Maar ik dacht gewoon puur aan de bevestiging. Dat ik mijn mini op zijn dak ga leggen is nog geen second in mij opgekomen
Comment
-
We hebben nieuwe data bekend te maken.
Reed op de kalender stonden :
4 oktober - 3 november ( typische ERAN dag) voormiddag cursus, namiddag vrij rijden
15 november enkel vrij rijden in de namiddag
3 december : test race in Croix en Ternois. Een open race waaraan iedereen kan deelnemen met race of baanwagen. Ook wagens te huur. voor reglementen en info stuur je mij aan mailtje andy@skylimitevents.be
27 december : normale trackday, de eerste keer dat we tussen kerst en nieuwjaar organiseren.
12 januari : normale trackday
21 januari, 4 februari en 25 februari : ERAN WINTER SUNDAYS
voor het eerst in onze geschiedenis gaan we ook op zondag organiseren. Tijdens de wintermaanden is dit mogelijk!
SEE YOU IN ZOLDER !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBHet nadeel met de 118d was dat ik dan in de bocht het stuur met één hand moet loslaten om op te schakelen om dan na de bocht weer te moeten terugschakelen voor de volgende bocht.
Hier de EVO VIII die van 3 naar 4 moet, ik op de passagierszetel vooraan:
http://video.google.nl/videoplay?doc...16031112840019
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzgTa heeft gelijk, ook benzinewagens hebben dat 'probleempje' in de kanaalbocht...Last edited by BMWMB; 16/09/2006, 11:06.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.J.Een open race waaraan iedereen kan deelnemen met race of baanwagen. Ook wagens te huur. voor reglementen en info stuur je mij aan mailtje andy@skylimitevents.be
Comment
Comment