Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de wannes
komt er een race golf voorbij die wannes goed kan volgen.
kijkt de camera naar wannes en zie je die relaxed zitten met zijn linkerarm op de deur en losjes op zijn stuur. met een beat-plaat op de achtergrond.
Racen neen hoor chillen
ik zeg het u, ik moet een beetje op save rijden ik hoop dat ik mijn nieuwe aanwinst vlug klaar krijg , zodat ik me eens volledig ga kunnen geven...
ook de temperatuur was er niet naar om de wagen tot het uiterste te drijven....
maar heb me toch goed uitleven
Die Golf TDI ging - voor een racewagen - dan ook helemaal niet zo snel. Een straatwagen moest al heel goed gereden zijn om 'm bij te houden, maar er waren een pak karren die harder gingen.
Damn right. De Wannes zit zo licht naar voor gebogen in z'n auto, zeker als 'ie vertrekt. Net alsof 'ie z'n auto nog een extra zetje wil geven met z'n eigen poep, zoals ne kleine op een driewielerke.
Als je met 'technieken' werkelijk de "rijtechnieken" bedoelt, dan is de ERAN Circuit Experience niet meteen de ideale cursus voor je. De bedoeling daarvan is je wegwijs te maken met het rijden op circuit (vlaggen, rijlijnen, rempunten), maar rijtechniek komt niet of quasi niet aan bod.
Daarvoor zijn er meer dan voldoende rijvaardigheidstrainingen, misschien via ERAN zelf ook?
Wie interesse heeft om meer te leren moet ons dat gewoon melden. Dan kom je de volgende keer gewoon rijden tussen 11 en 12 en zet ik een instructeur naast je die dan doorgedreven lesgeeft.
Vergeet niet dat we de eerste keer vooral bezig zijn met jullie "veilig" op de baan te zetten...
Ikzelf geef ook vaak lessen piloten om sneller te worden. Maar deze lessen zijn niet aan de orde tijdens een gewone ERAN dag.
geduld hebben en blijven oefenen is de boodschap, en als je de echte stap richting autosport zet, spreek me dan maar aan, dan helpen we u enkele tienden of zelfs seconden af te pitsen van jullie tijd...
Ik heb 12 gordelbevestigingspunten die ik kan gebruiken. Ik dacht er daar wel 8 van te kunnen gebruiken en dat dat stevig genoeg is.
Rolkooi komt er mss wel in hoor, maar het spijtige is dat er enkel een rolbar achter de voorzetels mag staan...
Omdat als je overkop gaat, je dak indeukt, maar door het harnas kan jij je niet "platleggen"... See the picture?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
We hebben nieuwe data bekend te maken. Reed op de kalender stonden : 4 oktober - 3 november ( typische ERAN dag) voormiddag cursus, namiddag vrij rijden 15 november enkel vrij rijden in de namiddag 3 december : test race in Croix en Ternois. Een open race waaraan iedereen kan deelnemen met race of baanwagen. Ook wagens te huur. voor reglementen en info stuur je mij aan mailtje andy@skylimitevents.be
27 december : normale trackday, de eerste keer dat we tussen kerst en nieuwjaar organiseren.
12 januari : normale trackday
21 januari, 4 februari en 25 februari : ERAN WINTER SUNDAYS
voor het eerst in onze geschiedenis gaan we ook op zondag organiseren. Tijdens de wintermaanden is dit mogelijk!
Een open race waaraan iedereen kan deelnemen met race of baanwagen. Ook wagens te huur. voor reglementen en info stuur je mij aan mailtje andy@skylimitevents.be
Comment