Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij hopen ons volgend jaar ook eens op het Zolderse asfalt te wagen met.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
      Wij hopen ons volgend jaar ook eens op het Zolderse asfalt te wagen met.....

...je fietsje?

Comment

• Dat heb ik al gedaan, wij is dan weer men vader en ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
          Wij hopen ons volgend jaar ook eens op het Zolderse asfalt te wagen met.....
          Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
          ...je fietsje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
            dan kan je hem ineens in de grindbak zetten
            En dan slippen, dwars erin en overkop.

Vanaf 35 km/h kan je al een "tripped rollover" doen.
            A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon
              Hangt er wat vanaf natuurlijk, als je je wagen tegen de vangrails parkeerd kan het iets duurder uitdraaien (niks persoonlijk hé )
              *lol* True! De vangrails zal je op Zolder niet zo snel te pakken krijgen...

Comment

• Oei, heb je een accident gehad op de ring? Hopelijk niks erg.

Eigenlijk moet ik me ook eens aan een zolderdoop wagen...

Comment

• Babs heeft ooit de vangrails gekust daar, ja. Gelukkig niks ergs, maar 't was wel m'n eigen domme fout. Per se voor die SLK willen geraken, ervoor geraakt, 'ie bleef "slipstreamen" en ik heb door teveel in m'n achteruitkijkspiegel te zitten turen de ideale lijn gemist, en een bocht aangesneden van ongeveer op 't midden van de weg, niet van de buitenkant. Zwaar overstuur gehad, ESP stond op, nog extra tegengestuurd ook (135° opposite lock), rechter achterwiel is toch in 't gras gegaan en vanaf dan hab ik niet voldoende grip meer : achterkant zijdelings *tik* tegen de vangrail en door die klap is m'n neus ook naar binnen geduwd geworden, en terwijl m'n kont al weer van de vangrail weg was heeft de rechter voorkant zijdelings ook 'es *tik* tegen de vangrail gezegd.

Niet leuk. Geleerd uit het voorval. Al lang verteerd.

Comment

• Dit waren mensen die hun examen voor een RACB racevergunning aflegden...

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                    Bijzondere trackday-bezoekers

Japy? Ben jij dit???

Gedroomde track-cars, wegens genoeg helmruimte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A.J.
                      Dit waren mensen die hun examen voor een RACB racevergunning aflegden...

Ah daarmee... Leuk!
                      Wat heb je aan een Z4 Coupé om een examen mee af te leggen als je 'm toch in de vangrail zet he
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zolder 3 December : Skylimit Winter Testrace & Time Trial
                        Wat origineel in Croix gepland was gaat nu plaatsvinden in Zolder.
                        We geven onze rijders de kans om een een oefenrace te rijden. Alle deelnemers rijden 1 trainingssessie van 30 minuten en 2 races van 12 ronden. Tussendoor is er een time trial sessie voor de niet racers. Ze kunnen zo ook een lijstje met hun rondentijden mee naar huis nemen.

De reglementen en tijdschema :

Oefenrace open voor leden van “SKYLIMIT RACE CLUB�

Groep A : Toerismewagens + GT's (-150 PK)
                        Groep B : Toerismewagens + GT's (+150 PK)
                        max 40 auto’s per groep (2 piloten per wagen mag)
                        Time Trial open voor alle wagens

Timing :
                        Administratie & technische controle:
                        Zaterdag 2/12/2006 van 16u tot 20u aan themacafé Wheels
                        Zondag 3/12/2006 van 7u tot 9u in box 40
                        Zondag
                        10u00-10u30 Groep A practice
                        10u40-11u10 Groep B practice
                        11u25 Groep A race 1 (12 laps)
                        11u55 Break
                        13u10 Groep B race 1 (12 laps)
                        13u55 – 15u15 Time Trial
                        15u40 Groep A race 2 (12 laps)
                        16u20 Groep B race 2 (12 laps)
                        18u prijsuitreiking in Wheels
                        Algemene regels :
                        • Maximaal geluid 95 dB
                        • Voor 10u, tussen 12u en 13u en na 18u is er absolute motorstilte
                        • 20 minuten voor de start moet iedereen aanwezig zijn aan de pré-grid achter pitbox 40. Indien u te laat bent start u achter op de grid of uit de pits. Er wordt niet gewacht.
                        • Als er minder dan 40 wagens zijn in groep A en B samen dan worden deze groepen samen gezet.
                        • Deze race is bedoelt om de vaste eran rijders eens te laten proeven van racen, starten in groep enz. Ook voor bestaande teams is het leuk om een mecanicien, helper of sponsor eens te laten rijden. De rijders ontvangen een cursus waarin de kneepjes van het racen wordt uitgelegd.
                        • Startnummers worden verdeeld volgens datum van inschrijving.
                        • Startopstelling race 1 is volgens nummer
                        • Startopstelling race 2 is omgekeerde volgorde van startnummers
                        • Inschrijvingen zijn geldig na ontvangst van 150€ rekeningnummer
                        735-0153243-68 met vermelding “3 december : oefenrace�
                        TIME TRIAL deelnemers schrijven €80 over op hetzelfde nummer met de vermelding “3 december : Time Trial�
                        • Toegang voor publiek is gratis
                        • Is bedoeld voor rijders zonder officiële racevergunning
                        • Indien nodig wordt er een safetycar ingezet. Deze zal de leider opvangen.
                        • Inhalen of gevaarlijk rijden in een gele vlag zone, achter een safetycar, zal een zwarte vlag tot gevolg hebben. Net zoals een valse start.
                        • Iedere piloot krijgt een schriftelijke briefing mee aan de inschrijftabel.
                        • De Races zijn enkel voor wagens met rolkooi, de anderen kunnen deelnemen aan de Time Trial
                        • Start race 1 = vliegende start, race 2 is stilstaand.

SKYLIMIT RACE CLUB :

Hiervan kan iedereen lid worden die aan een trackday van Skylimitevents of Eran Racing deelneemt. Lidmaatschap kost €25 per jaar. Iedereen die lid wordt in 2006 blijft lid tot eind 2007
                        Voordelen :
                        • Mogelijkheid tot deelname aan Open Club Winter Race 3 december
                        • In 2007 krijgen onze leden na 10 uren rijden (op verschillende dagen) 1 uur gratis.
                        • U bent lid na overschrijving van 25€ op 735-0153243-68 met vermelding naam & SKYLIMIT RACE CLUB

Comment

• Zijn er mensen die nu zondag 3 December naar de Eran Winter Race gaan kijken/meedoen te circuit Zolder?

Comment

• ik ga gaan zien...maar spijtig genoeg niet meedoen....dat kan ik de poeper niet aandoen...want daar kom ik niet ongeschonden uit....ik kan niet tegen mijn verlies, en zou veel te veel risico's gaan nemen .
                            ik ga nu wel met de mini naar daar gaan , want ik heb willen verstaan dat er tussentijds vrij kan worden gereden...en dat zie ik wel zitten

Mijn ander project ( de 325 E30 ) is in de soep gedraaid....heeft maar 4 cyl meer over....

volgend jaar zoek ik wel iets dat ik kan meedoen..

Comment

• Als ik zondag uit m'n bed geraak (wat ik durf te betwijfelen) ga ik wss ook eens kijken

Comment

• het zal de moeite zijn..ze geven regen...dan ga je daar nogal iets te zien krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  ik ga gaan zien...maar spijtig genoeg niet meedoen....dat kan ik de poeper niet aandoen...want daar kom ik niet ongeschonden uit....ik kan niet tegen mijn verlies, en zou veel te veel risico's gaan nemen .
                                  ik ga nu wel met de mini naar daar gaan , want ik heb willen verstaan dat er tussentijds vrij kan worden gereden...en dat zie ik wel zitten

Mijn ander project ( de 325 E30 ) is in de soep gedraaid....heeft maar 4 cyl meer over....

volgend jaar zoek ik wel iets dat ik kan meedoen..
                                  *denkt aan de net aangekochtte silvia*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    het zal de moeite zijn..ze geven regen...dan ga je daar nogal iets te zien krijgen
                                    I know, maar zaterdag vieren we bij de brandweer onze patroonheilige: Sint-Barbara. Een feest dat we 's ochtends vanaf 08h30 inzetten met een stevig ontbijt (een koppel worsten). Daarna volgt een korte bloemenhulde aan de kazerne en nadien (10h30) starten we met een inspectietocht langsheen de herbergen in het dorp, na deze inspectietocht nemen we omstreeks 16h plaats aan de feesttafels voor een uitgebreide feestmaaltijd om dan omstreeks 20h30 te verschuiven van de feestzaal (lees: onze sportzaal) naar de bar waar de DJ op ons staat te wachten voor het avondfeest...

Normaal gezien ben ik altijd bij de laatste die buitengaan en gewoonlijk is dit zo rond 06h00 à 07h00

Maw: 't valt te zien hoe de wijn smaakt en hoe laat het wordt...

Al zou ik wel graag foto's komen nemen...
                                    Last edited by ; 01/12/2006, 15:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      *denkt aan de net aangekochtte silvia*
                                      die moet ik eerst even een onderhoud geven en nieuwe remblokskes..want anders is het niet verantwoord...
                                      en ik ga hem niet gebruiken voor te racen , maar eerder om te driften...
                                      maar ooit wil ik een racekar waar ik niet moet naar zien....en dan verstand op 0 en goooaaan!!!!

Comment

• Rond hoe laat begint 't spel daar echt? Misschien dat 'k ook nog wel ne keer ga kijken.

Comment

• lees een paar post eerder...de volledige planning

Comment

Working...
                                          X