Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    maar ooit wil ik een racekar waar ik niet moet naar zien....en dan verstand op 0 en goooaaan!!!!
    Aangezien ge toch ne jeep + remorque hebt (niet?) moet je de advertenties met échte ex-race/rallywagens eens in't oog houden he...

Moet je zelf al niet meer teveel zitten frullen om 't ding circuitwaardig te krijgen, én, niet onbelangrijk, er zal wel 'n goede rolkooi inzitten... Safety first als ge echt wilt gooooooaaaaan
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Aangezien ge toch ne jeep + remorque hebt (niet?) moet je de advertenties met échte ex-race/rallywagens eens in't oog houden he...

Moet je zelf al niet meer teveel zitten frullen om 't ding circuitwaardig te krijgen, én, niet onbelangrijk, er zal wel 'n goede rolkooi inzitten... Safety first als ge echt wilt gooooooaaaaan
      idd is zeker de moeite om te bekijken...diene waar ik de silvia kocht heeft nu een golf 3 gekocht, compleet ex rallywagen, voor 4000€.zoiets is wel de max...

Comment

• onze races zitten vol.
        Meer deelnemers dan we hadden verwacht. Voor de time trial zijn er nog plaatsen vrij.
        Hieronder post ik de definitieve timing en de voorlopige deelnemerslijsten :

Comment

• Saturday 2 dec :

14u – 20u administration & technical control & wheels cafe

Sunday 3 dec :

7u – 8u30 administration @ Race control center (above box 1)
          technical control @ Technical control center in paddock

10u – 10u45 PRACTICE WINTER CLUB RACE klasse A & B

10u55 – 11u55 TIME TRIAL 1/ Free driving

12u – 13u BREAK & MOTOR SILENSE

12u30 PRE-GRID & BRETELLE (Backstraight post 7) klasse B

13u05 START RACE 1 (12 laps) Standing start klasse B

13u10 PRE-GRID & BRETELLE (Backstraight post 7) klasse A

13u40 START RACE 2 (12 laps) Standing start klasse A

14u10 – 15u55 TIME TRIAL 2/ Free driving

15u30 PRE-GRID & BRETELLE (Backstraight post 7) All cars A+B

16u START RACE 2 (12 laps) Flying Start All cars A+B

18u EVALUATION & DE-BRIEFING

Comment

• TIME TRIAL

die lijsten copieren lukt niet zo goed.

iemand die de deelnemerslijst wil hebben mag me mailen :

andy@skylimitevents.be

Comment

• Net de calender van de Eran Racing days 2007 gevonden.
              • Vrijdag 12 Januari 2007
              • Zondag 21 Januari 2007
              • Zondag 4 Februari 2007
              • Zondag 25 Februari 2007
              • Vrijdag 16 Maart 2007
              • Woensdag 25 April 2007
              • Woensdag 23 Mei 2007
              • Zondag 15 Juli 2007
              • Vrijdag 17 Augustus 2007
              • Woensdag 19 September 2007
              • Woensdag 31 Oktober 2007
              • Woensdag 21 November 2007

volgende week vrijdag al

Comment

• alle data even opgeslagen in de agenda op vrijdag is het wat moeilijk maar de zon en woesdagen ga ik zeker aanwezig zijn..

Comment

• Nu zondag 21 januari en zondag 4 februari is het wer zover.
                  De weergoden laten het niet winteren, dus kan u weer lustig erop los komen scheuren zondag.
                  Voordeel bij deze temperaturen is dat alles wat minder snel warm loopt...
                  mensen met interesse kunnen me steeds contacteren andy@skylimitevents.be

Ook wat betreft onze clubraces voor hobbyrijders gaan we verder.
                  deze data staan vast :

25 februari, 15 juli, weekend 1/2 december en sylvesterrace op 29/12 2007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A.J. Bekijk Berichten
                    Nu zondag 21 januari en zondag 4 februari is het wer zover.
                    De weergoden laten het niet winteren, dus kan u weer lustig erop los komen scheuren zondag.
                    Voordeel bij deze temperaturen is dat alles wat minder snel warm loopt...
                    mensen met interesse kunnen me steeds contacteren andy@skylimitevents.be

Ook wat betreft onze clubraces voor hobbyrijders gaan we verder.
                    deze data staan vast :

25 februari, 15 juli, weekend 1/2 december en sylvesterrace op 29/12 2007
                    Kan je op die dagen ook gewoon "beginnen" te rijden met begeleiding, of zijn die dagen al voorbestemd voor een clubrace?

Comment

• ik heb gisteren mijn silvia een klein beetje gereanimeerd...olie , water, nieuwe remblokken, beetje gewicht eruit, andere bougiekes wind in de banden...
                      hiij staat klaar op de remorque en als er plaats is om te driften , ben ik zondag van de partij op zolder

Comment

• Kunt ge daar met een GS deelnemen?
                        wil het eens voorstellen aan men pa,maar als ge daarmee uwe wagen "verkracht"
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• dat valt allemaal wel mee...en je gaat zo ver als je zelf wil...als er natuurlijk een ander tegen u rijdt..ben je de peer want ieder voor zich...
                          maar op die eran day's zijn er heel veel met hun daily ride...en die passen wel op.

Comment

• Hoe komt het dat je het niet meer met je JCW doet wannes? is toch de ideale bak daarvoor...

Comment

dat valt allemaal wel mee...en je gaat zo ver als je zelf wil...als er natuurlijk een ander tegen u rijdt..ben je de peer want ieder voor zich...
                              maar op die eran day's zijn er heel veel met hun daily ride...en die passen wel op.
                              Ga je soms met de 535D?
                              Ik herinner me nog de Drift-pics!
                              Misschien kunnen we dan gezamelijk gaan?
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Hoe komt het dat je het niet meer met je JCW doet wannes? is toch de ideale bak daarvoor...
                                ik wil eens even met het verstand op 0 alles kunnen geven en nu zou ik gaan om te driften ....en daarvoor wil ik rwd.

het kan wel zijn dat ik de mini nog ga halen in de namiddag..valt te zien wat het weer gaat doen.

de bimmer is uitgesloten...vorige keer op een namiddag mijn achterste remblokken weggereden

Comment

ik wil eens even met het verstand op 0 alles kunnen geven en nu zou ik gaan om te driften ....en daarvoor wil ik rwd.

het kan wel zijn dat ik de mini nog ga halen in de namiddag..valt te zien wat het weer gaat doen.

de bimmer is uitgesloten...vorige keer op een namiddag mijn achterste remblokken weggereden
                                  Ah, k.

Ik dacht dat je de Mini mss niet voldoende vond om op Zolder te rijden ofzo...
                                  Voor driften heb je inderdaad RWD nodig

Ik hoop in September ofzo ook eens een Eran-day mee te kunnen doen. Lijkt me wel fun...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ah, k.

Ik hoop in September ofzo ook eens een Eran-day mee te kunnen doen. Lijkt me wel fun...
                                    september is wel lang... wat houdt je zo lang op...

ik wil tegen maart-april eens gaan
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                      september is wel lang... wat houdt je zo lang op...

ik wil tegen maart-april eens gaan
                                      een auto

waarschinlijk is mijn wagen pas klaar tegen augustus. Om dan direct op zolder te gassen is niets voor mij, eerst wat aan die wagen wennen enzo, en dan na een maandje lekker op circuit gaan gassen om de grenzen echt te leren kennen.

Op circuit gaan met een wagen waar je niet weet welke snelheid je in welke versnelling mag/moet rijden, en die je niet gewoon bent is een garantie om in de grindbak te belanden.

Comment

• ja ok daarin snap ik je wel... wist niet dat je autoloos bent voor de moment..
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                          ja ok daarin snap ik je wel... wist niet dat je autoloos bent voor de moment..
                                          Klik maar eens op de link van de mini in mijn onderschrift, dat is mijn eigen wagen. en die geit is ook van mij, maar daar zie je al helemaal niets op

Met de wagens van mijn ouders kom ik niet op zolder, veel te belastend. Die dingen zitten al door hun remmen als ik hier in de buurt nog maar wat rondrij en op de Nordschleiffe had ik tegen het einde van de ronde ook niet veel meer over...

Comment

Working...
                                          X