Als 'k zag hoe wannes altijd deftig uit die chicane kwam, dan moet 'k zeggen: respect! Er waren er veel die mis zaten. (onder andere die 323 die 2 keer in de zandbak gestaan heeft en die alfa die daar altijd serieus zwalpend langs kwam)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Voila ben ook thuis geraakt
Het was een frisse dag maar ik heb dan toch wat nieuwe mensen ontmoet. Willem-Jan, Lord Tom en Whipsy jullie waren aangenaam gezelschap
Verder nog wat foto's getrokken en met de GSM wat fragmenten opgenomen waar Wannes 3x voorbij komt Hij ging ervoor hehe.
Ik moet het filmpke nog op pc zetten, converter en dan load ik ze allemaal up!
Comment
-
hehe waar blijven die pic's / vids :p
had ook nog wel willen afkomen maar moest echt wel leren...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
-
het was echt wel de max met de silvia....zo een wagen zonder rijhulpsystemen , daar moet je toch weer even aan wennen....
het was dan ook telkens weer worstellen met dat krel , om zonder wielspin door de chican te stormen...
maar wat zijn die nissan's sterke bakken ...die kar had bijna een jaar stilgestaan en is compleet origineel, het enige wat we gedaan hadden was al de vitale sappen veranderd, en nieuwe bougiekes en remmen gestoken.
En dan gaan met die banaan...tot 6500 rpm raggen en sleuren.... en niks warm lopen of olie verbruiken....zelfs maar 16 liter benzine verbruikt vandaag....te gek gewoon...
Enig minpuntje ...de kofferspoiler die er na 3/4 rondje de brui aan gaf....begon daar langs alle kanten los te komen en ging er alle momenten afvliegen...dus maar even een snelle pitsstop...en de handel in de koffer frommelen....
Daarna nog één keertje binnen omdat ik dacht dat er iets in brand stond ...maar was de geur van de remmen die hun uiterste best moesten doen...
Dan is het beginnen regenen..en was het op eieren rijden..maar toch geen enkele keer gemist ..er zijn er vandaag nochtans een hele hop afgevlogen...
Het plezantste vond ik het raggen op de parking....zoveel plezier had ik lang niet meer gehad !!
zelfs nog even met de porker in de koffer gaan spinnen...
zeer leuke namiddag , juist spijtig dat ik de talrijk opgekomen forummers niet allemaal heb kunnen begroeten....het was dat moment ook wat beginnen regenen...en ik had wat last van de adrenaline ...
besluit: voor die 200 € heb ik me daar een dijk van een kar gekocht...denk wel dat ik hem wat ge verlagen , en de remmen en de turbo wat ga aanpassen...
Comment
-
Kan het zijn dat ik u gezien heb op de E314 bij het heenrijden?
Sylvia stond op een aanhangwagen, getrokken door een witte Mercedes camionette.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhopelijk heb ik aan jullie verwachtingen voldaan persoonlijk heb ik me geweldig kunnen geven...
@BMWMB: yep dat was ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhopelijk heb ik aan jullie verwachtingen voldaan persoonlijk heb ik me geweldig kunnen geven...
@BMWMB: yep dat was ik...
Wannes ruled
De geur van de remmen elke keer hij passeerde zalig gewoon!!!
We hebben ons kostelijk geamuseerd langs de baan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenBen bijna klaar hier
Dan post ik dat zot filmpke en die jerre maar ' ALLE ALLE WANNES GOGOGOGO YEAH YEAH "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenEnig minpuntje ...de kofferspoiler die er na 3/4 rondje de brui aan gaf....begon daar langs alle kanten los te komen en ging er alle momenten afvliegen...dus maar even een snelle pitsstop...en de handel in de koffer frommelen....
Comment
-
Hier alvast het filmpke. Duurt iets meer dan 1min. maar je ziet een Silvia 3x scheef passeren
En de jerre gone wild
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenHier alvast het filmpke. Duurt iets meer dan 1x maar je ziet een Silvia 3x scheef passeren
En de jerre gone wild
http://rapidshare.com/files/12720849...21_01_2007.rar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenHier alvast het filmpke. Duurt iets meer dan 1x maar je ziet een Silvia 3x scheef passeren
En de jerre gone wild
http://rapidshare.com/files/12720849...21_01_2007.rarOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenZalig filmke. Enkel spijtig dat die 323 niet op film staat. Die ging 2 keer na mekaar op dezelfde plaats in de fout.
Haha die gast was ook goed gaargestoomd 2x op dezelfde plaats te over enthousiast den bocht door , na 1x zo'n slipper denk je toch dat ze wat slimmer worden he, deze ezel blijkbaar niet
@ BMWMB: Heb je DIVX Codec op je WMP staan?
Comment
Comment