Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie en wanneer gaat er nog iemand zijn rijkunsten laten bewonderen op Zolder? Het wordt tijd dat ik de M5 eens loslaat op het circuit!
    2014 Bmw 118d Estorill //M
    2000 Bmw 320d
    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
      Wie en wanneer gaat er nog iemand zijn rijkunsten laten bewonderen op Zolder? Het wordt tijd dat ik de M5 eens loslaat op het circuit!
      Ik had gedacht eerst die cursus te volgen op 23 Mei, mss in de namiddag eens wat rondjes afmalen.
      Last edited by ; 29/01/2007, 18:39.

Comment

• Als Babs terug op zomerschoeisel gaat, gaat ze ook terug naar Zolder, hoor. Ze vindt 't daar leuk.

- edit -

Nu ik eraan denk ... eigenlijk zou ik beter op winterbandjes gaan, die mag ik dan toch compleet kaal smoken...

Comment

• Zou de 335i het ook leuk vinden op Zolder...?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Je ging er toch nooit mee op Zolder gaan? Of was dat een belofte in de aard van die van John, "Ik ga die M5 nooit afraggen, maar opmaken en in originele staat herstellen." ?

Ik zou dat ding rond Zolder gassen, man. Miljaar. Ge leeft maar ene keer. Wel opletten : *plets* =/= verzekerd.

Comment

• Ik heb hier nog een kaart liggen voor 1u free driving op Zolder.Kost normaal 50€.Wie eerst is krijgt het voor 25

Comment

• afgeven sletik ruil het ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                  Ik heb hier nog een kaart liggen voor 1u free driving op Zolder.Kost normaal 50€.Wie eerst is krijgt het voor 25

zoek je dan niet meer op zolder te rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                    zoek je dan niet meer op zolder te rijden?
                    Nee,eMMa gaat nooit een stukje circuit zien Mss een toeristenrondje ring,om het ringstickertje te verdienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      afgeven sletik ruil het ...
                      Ruilen is ook lekker Kga van de week eens tot bij u komen.Tis zo lang geleden

Comment

• geen rondje ...geen stickertje

Comment

Ik heb hier nog een kaart liggen voor 1u free driving op Zolder.Kost normaal 50€.Wie eerst is krijgt het voor 25
                          Direct!!! Merci ;-)

Comment

• gij moet eerst terug nen auto kopen gij....

Comment

Nee,eMMa gaat nooit een stukje circuit zien Mss een toeristenrondje ring,om het ringstickertje te verdienen

ook een paleisrevolutie zoals bij brugge bij jouw precies

met den dolf deed je toch niet liever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                ook een paleisrevolutie zoals bij brugge bij jouw precies

met den dolf deed je toch niet liever
                                Dolf was in mijn ogen een auto zoals een andere.EMMa vind ik veel te speciaal om af te raggen

Comment

• Eerlijk waar ... ik had 't op voorhand nooit durven denken, maar ik ben gewoon compleet GÉK van de magistrale ingesteldheid van turboman ten aanzien van z'n eMMa.

Bart, je bent een schat.

Comment

• ik begrijp het niet...echt waar niet zonde vind ik dat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Eerlijk waar ... ik had 't op voorhand nooit durven denken, maar ik ben gewoon compleet GÉK van de magistrale ingesteldheid van turboman ten aanzien van z'n eMMa.

Bart, je bent een schat.
                                      Merci

Comment

• Komt er zondag toevallig nog iemand piepen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                                          Komt er zondag toevallig nog iemand piepen ?
                                          Zal er 'n beetje van af hangen wie er allemaal gaat.

Comment

Working...
                                          X