Wie en wanneer gaat er nog iemand zijn rijkunsten laten bewonderen op Zolder? Het wordt tijd dat ik de M5 eens loslaat op het circuit!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenWie en wanneer gaat er nog iemand zijn rijkunsten laten bewonderen op Zolder? Het wordt tijd dat ik de M5 eens loslaat op het circuit!
Comment
-
Je ging er toch nooit mee op Zolder gaan? Of was dat een belofte in de aard van die van John, "Ik ga die M5 nooit afraggen, maar opmaken en in originele staat herstellen." ?
Ik zou dat ding rond Zolder gassen, man. Miljaar. Ge leeft maar ene keer. Wel opletten : *plets* =/= verzekerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIk heb hier nog een kaart liggen voor 1u free driving op Zolder.Kost normaal 50€.Wie eerst is krijgt het voor 25
zoek je dan niet meer op zolder te rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenzoek je dan niet meer op zolder te rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenafgeven sletik ruil het ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIk heb hier nog een kaart liggen voor 1u free driving op Zolder.Kost normaal 50€.Wie eerst is krijgt het voor 25
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenNee,eMMa gaat nooit een stukje circuit zien Mss een toeristenrondje ring,om het ringstickertje te verdienen
ook een paleisrevolutie zoals bij brugge bij jouw precies
met den dolf deed je toch niet liever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenook een paleisrevolutie zoals bij brugge bij jouw precies
met den dolf deed je toch niet liever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Eerlijk waar ... ik had 't op voorhand nooit durven denken, maar ik ben gewoon compleet GÉK van de magistrale ingesteldheid van turboman ten aanzien van z'n eMMa.
Bart, je bent een schat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk BerichtenKomt er zondag toevallig nog iemand piepen ?
Comment
Comment