Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHou het wa kalm hé gasten
Elke keer als de jerre hier komt moet ik het aanhoren achteraf
"Maar mama...die jongen kan der nie aan doen zene. Die draait echt op ralenti nu"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDaar moogt ge gerust in zijn, Boom zal nooit meer hetzelfde zijn . Gio, is er ergens een naftstatie in de buurt van uw woonst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenTja, die gasdoos is dan ook nen tjoeningbak eerste klas, daar zou ik ook niet tegen kunnen als da voor m'n deur stond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenJa,ik krijg net sms van M-optic.Hij heeft een andere uitlaat gestoken op de gaskachel Origineel,1 pijpke en hij klinkt ni luider dan een prius nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenGio, gaat ge met de bomma driften op Zolder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenGio, gaat ge met de bomma driften op Zolder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenAch , die weet van niks, die zit op een boot in de buurt van Miami...
*neemt ondertussen GSM vast*
Doe gerust Gio, niemand gaat je verlinken.
*gaat in telefoonlijst naar de D*
Echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVrienden....tot het einde der dagen te vertrouwen hé
Oh... Einde der DAGEN is dat ??
Ik dacht einde der WERKWEEK...
My bad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenAbsoluut !!
Oh... Einde der DAGEN is dat ??
Ik dacht einde der WERKWEEK...
My bad.
Trouwens...ge zou beter meekomen morgen! John die zich laat gaan op Zolder...zoiets wil je toch niet missen
Of is't some quality time met the misses zondag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenVanavond BASE-party, dat weet je toch ? Dus ik lig lekker lang in m'n bed morgen...
En wat doe ik meestal op momenten dat ik vrij heb ?? Juist... AFWAS !
Ow ja...jij en afwas...het is iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenHoewel Edith in deze post niks te zoeken heeft, laat ze toch weten dat Gio z'n avatar moet veranderen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenVETHEID !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenTot 11u in u bed ligt is lang genoeg.Dan kan je nog mee naar zolder de showkikker uithangen
Neenee, amuseer jullie maar.
Ik ga mee met de volgende Ringeling.
Comment
Comment