Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• Het ongeluk op de terugweg...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  misschien even vermelden dat de datum op de foto's fout is
                  Daar ga ik nu eens wakker van liggen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Leuke dag.

M3 zag er goed uit.
                    M5 zag er ook goed uit Maar ik zou wel overal die zwarte velgen steken eerlijk gezegd
                    Die silvia, Tja...
                    Clio RS
                    Mini viel ook wel mee
                    Voor de rest bekende wagens, de nieuwe uitlaat op de gasdoos is veel beter dan het tjoeninggeval dat er eerst ophing.
                    Spijtig dat ik geen circuitkar heb

Comment

• Ik heb vandaag langst M-optic gestaan !
                      Maar mijn gezicht staat hier nergens dus niemand herkende mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                        Ik heb vandaag langst M-optic gestaan !
                        Maar mijn gezicht staat hier nergens dus niemand herkende mij
                        Heb ik met u niet even contact gehad om men wagen te verplaatsen voor jullie poort?
                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                        2000 Bmw 320d
                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                          Heb ik met u niet even contact gehad om men wagen te verplaatsen voor jullie poort?
                          Dat denk ik niet hoor

Comment

• geslaagde dag ....
                            heb het toch nog voor elkaar gekregen om hem naar de zak te krijgen...
                            de koppeling is er door gevlogen..tijdens het driften
                            al begrijp ik het niet goed hoe zoiets kan....ik gebruik op dat moment mijn koppeling niet..
                            straks eens even een kort filmpje van posten

we gaan er een koperen exemplaar in pluggen deze keer, en de achterste remmen zijn ook vastgekomen, maar voor de rest heb ik me kostelijk geamuseerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                              Dat denk ik niet hoor
                              Dan zal dat iemand anders geweest zijn, ik moest even weg voor de poort om buiten te kunnen rijden. Lekker ding die Z4M
                              2014 Bmw 118d Estorill //M
                              2000 Bmw 320d
                              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                Lekker ding die Z4M

Danku

Spijtig van de emme

Comment

• Ik ben maar een uurtje daar geweest.

Bij het aankomen heb ik enkele leden gezien...

Ook Wannes heb ik in de pits effe gespot.

Ook heb ik daar een prachtige zilveren 335i met rode lederen zetels gezien die enkele wagens van mijne stond geparkeerd, maar waar was de eigenaar?

Er was daar veel beweging met schitterende bolides.

Mijn zoontje vond het ook indrukwekkend want hij heeft enkele tranen gelaten toen we moesten vertrekken.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik heb Wannes 2 keer zien driften dat ik dacht dat ie eraf ging

Comment

• De grote ik steek mijn handen in mijn zakken AW meet.

Nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Kijk maar eens goed ja, zo'n performante engine hebben jullie nog nooit gezien!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

Kijk maar eens goed ja, zo'n performante engine hebben jullie nog nooit gezien!!
                                          Gij zou beter een andere motorkapopening steken.

Ik had verdomd veel zin om u bougies te pikken en een briefke te leggen waar ge ze kon afhalen

Comment

Working...
                                          X