En iemand vandaag langs zolder gereden ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenIk zoek op vrijdag 17 augustus een dagje verlof te pakken om dan vervolgens een dagje zolder te volgen van 's morgens af.
Iemand die op die dag mee wil om die curses te doen ed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe cursus doe ik niet, maar als ik kan, kom ik wel meerijden die dag.
Jij hebt die al gedaan dan zeker?
Is het een goeie ervaring?
Alle hopelijk tot dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenJij hebt die al gedaan dan zeker?
Is het een goeie ervaring?
Alle hopelijk tot dan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichtenis dat zoals in dit filmpje ?
Ja dat is het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ga toch ook 'es die Driftday doen. 'k Heb nu kale bandjes op andere velgjes, en al heb ik geen sperdiff: whatevvah.
Maken ze die drift-parking nat, als 't droog weer is? (herinner me dat niet meer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenIk zoek op vrijdag 17 augustus een dagje verlof te pakken om dan vervolgens een dagje zolder te volgen van 's morgens af.
Iemand die op die dag mee wil om die curses te doen ed?
Ik ga kijken of ik op 17 augustus kan, en anders ga ik zeker mee !
Indien er voldoende interesse is kunnen we misschien een apart topic openen ? Het is toch altijd leuker om met wat AW leden te gaan, dan met een hoop wildvreemden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenIk kon vorige keer spijtig genoeg niet mee. Maar ik wil zeker eens zo'n cursus op Zolder meemaken. Dat stond nog altijd op mijn verlanglijstje...
Ik ga kijken of ik op 17 augustus kan, en anders ga ik zeker mee !
Indien er voldoende interesse is kunnen we misschien een apart topic openen ? Het is toch altijd leuker om met wat AW leden te gaan, dan met een hoop wildvreemden
idd de 15e die week heb je normaal een feestdag, dus ik ga dan verlof nemen.
Skilzz laat jij zo snel mogelijk iets weten ?
Greetz
Comment
-
Comment
Comment