Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En iemand vandaag langs zolder gereden ?

Comment

• Ik ben er langs gereden, maar niks te zien.
      Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• www.testdriver.be

is dat niks om eens in groep te beleven? met BBQ en heel de rimram

Comment

• Topic hier ook net gevonden..
          Ben vandaag geweest met enkele kameraden, waren er AW forumers aanwezig ?
          Foto van de ITR in de pit

Comment

• Ik zoek op vrijdag 17 augustus een dagje verlof te pakken om dan vervolgens een dagje zolder te volgen van 's morgens af.

Iemand die op die dag mee wil om die curses te doen ed?

Comment

• Gisteren er even langsgeweest en waren toch wel enkele fijne bakskes, waaronder een VW passat W8 4motion, en kmoet zeggen die ging wel heel goed vooruit. Voor de rest veel donkevoort's en, caymann S en dergelijke.

Grtzzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fox Bekijk Berichten
                waaronder een VW passat W8 4motion, en kmoet zeggen die ging wel heel goed vooruit.
                Grtzzz
                Voor een 8 cyliner vind ik het toch wat tegenvallen hoor ...
                Last edited by DC2; 25/05/2007, 17:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                  Ik zoek op vrijdag 17 augustus een dagje verlof te pakken om dan vervolgens een dagje zolder te volgen van 's morgens af.

De cursus doe ik niet, maar als ik kan, kom ik wel meerijden die dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    De cursus doe ik niet, maar als ik kan, kom ik wel meerijden die dag.

Jij hebt die al gedaan dan zeker?

Is het een goeie ervaring?

Alle hopelijk tot dan

Comment

Jij hebt die al gedaan dan zeker?

Is het een goeie ervaring?

Alle hopelijk tot dan
                      Veel stelt die cursus niet voor; eerst een briefing waar je de veiligheidsregels op het circuit duidelijk gemaakt worden. Dan krijg je een instructeur mee de wagen in die je de ideale lijn op het circuit duidelijk maakt (echt wel nodig) , en later rij je achter de pace car aan die het tempo opdrijft. Daarna wordt je alleen los gelaten op het circuit

Comment

• is dat zoals in dit filmpje ?

Comment

• Ik ga toch ook 'es die Driftday doen. 'k Heb nu kale bandjes op andere velgjes, en al heb ik geen sperdiff: whatevvah.

Maken ze die drift-parking nat, als 't droog weer is? (herinner me dat niet meer)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                            is dat zoals in dit filmpje ?

Ja dat is het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Ik ga toch ook 'es die Driftday doen. 'k Heb nu kale bandjes op andere velgjes, en al heb ik geen sperdiff: whatevvah.

Maken ze die drift-parking nat, als 't droog weer is? (herinner me dat niet meer)
                              yep, ze wordt gesproeid

Comment

Ik zoek op vrijdag 17 augustus een dagje verlof te pakken om dan vervolgens een dagje zolder te volgen van 's morgens af.

Ik kon vorige keer spijtig genoeg niet mee. Maar ik wil zeker eens zo'n cursus op Zolder meemaken. Dat stond nog altijd op mijn verlanglijstje...

Ik ga kijken of ik op 17 augustus kan, en anders ga ik zeker mee !
                                Indien er voldoende interesse is kunnen we misschien een apart topic openen ? Het is toch altijd leuker om met wat AW leden te gaan, dan met een hoop wildvreemden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                                  Ik kon vorige keer spijtig genoeg niet mee. Maar ik wil zeker eens zo'n cursus op Zolder meemaken. Dat stond nog altijd op mijn verlanglijstje...

Ik ga kijken of ik op 17 augustus kan, en anders ga ik zeker mee !
                                  Indien er voldoende interesse is kunnen we misschien een apart topic openen ? Het is toch altijd leuker om met wat AW leden te gaan, dan met een hoop wildvreemden

idd de 15e die week heb je normaal een feestdag, dus ik ga dan verlof nemen.

Skilzz laat jij zo snel mogelijk iets weten ?

Greetz

Comment

• Volgende vrijdag ragdag op zolder

Comment

• Een vrijdag. Verdorie toch.

Dinsdag, woensdag of donderdag, ja!

Ik ga moeten passen.

Comment

• Woensdag 19 september
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Aha, interessant.

*agenda*

Comment

Working...
                                          X