Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    True. My mistake. Is al aangepast. (best je quote wegdoen, kan misleidend zijn) Thx!
    aangepast

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Altijd, maar 'k vind Spa gevaarlijker. Zelfs met 'n niet zo krachtige wagen ga je 'n pak sneller, er zitten enkele zeer snelle bochten in.

Maar ... 'k heb wel interesse, yep.

Spa is zalig idd

Comment

• Bon, i'm in.

ERAN RACING DAYS woensdag 19 september 2007

CURSUS (vanaf 's morgens)
      • Tomski (als ik er nog bijkan)
      • ...
      VRIJ RIJDEN (vanaf de middag; enkel mogelijk voor zij die de cursus reeds volgden)
      • gTa (BMW E46 320d touring)
      • Porker (BMW E30 318is)
      • Tomski (BMW E46 320Cd) (als ik nog in die cursus geraak)
      • ...
      passagiers :
      • Lotuzzz
      • Reynaerde
      • ...
      • ...

Quoten & untaggen !!!

Comment

• ook een kleine voorwaarde plaatsen, m'n ophanging moet tegen dan wel veranderd zijn, anders heeft het geen zin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Ik denk wel dat ik dan van de partij zal zijn, steeds welkom naast mij
          Uiteraard.

Als "co-driver" betaal je één maal 5 EUR, en dan krijg je 'n bandje en kan je zoveel meerijden met wie je wil. Vergeet niet 'n helm mee te brengen !!
          Thanx!
          Als ik thuis ben dan, kom ik zeker af!

ik zou graag eens zien hoe het er daar aan toe gaat, ben van plan als volgend jaar m'n eigen kar in orde is ook die cursus te volgen, maar daar is eerst nog wat werk aan... en eerst moet ik ook nog wat ervaring opdoen. Maar 't zou wel tof zijn als ik al eens mag meebollen dan

Comment

• ERAN RACING DAYS woensdag 19 september 2007

• ...
            • ...
            VRIJ RIJDEN (vanaf de middag; enkel mogelijk voor zij die de cursus reeds volgden)
            • Porker (BMW E30 318is)
            • ...
            • ...
            passagiers :
            • Lotuzzz
            • Reynaerde
            • G55
            • ...

Quoten & untaggen !!!

Comment

• Bon, i'm in.

• Tomski (als ik er nog bijkan)
              • ...
              • Porker (BMW E30 318is)
              • Tomski (BMW E46 320Cd) (als ik nog in die cursus geraak)
              • ...
              passagiers :
              • Lotuzzz
              • Reynaerde
              • G55
              • ...

Quoten & untaggen !!!

Ni lief é G55 mij zo uit de lijst zetten

Comment

• Ik ga eventueel ook de cursus volgen, moet enkel nog ff checken of ik die dag kan.

Comment

• Als je de cursus wil volgen: mailen of bellen met ERAN, en zo snel mogelijk overschrijven, dan ben je zeker. Je kan ook daar 's morgens toekomen en ter plekke de cursus betalen, maar als er teveel volk is zouden ze misschien een inschrijvingsstop doorvoeren (i don't know).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Ik ga eventueel ook de cursus volgen, moet enkel nog ff checken of ik die dag kan.
                    Zalig!

Zolder is echt dolle pret, daar kan je zonder angst écht doorgaan!

Ideale kans om dat Quattrodriften onder de knie te krijgen!

Comment

Als je de cursus wil volgen: mailen of bellen met ERAN, en zo snel mogelijk overschrijven, dan ben je zeker. Je kan ook daar 's morgens toekomen en ter plekke de cursus betalen, maar als er teveel volk is zouden ze misschien een inschrijvingsstop doorvoeren (i don't know).
                      Ik was in contact met een zekere Hanne Munters van skylimitevents. De cursus doen, daar twijfel ik niet over. Enkel over het feit of ik die dag tijd heb.

Comment

Ik was in contact met een zekere Hanne Munters van skylimitevents. De cursus doen, daar twijfel ik niet over. Enkel over het feit of ik die dag tijd heb.
                        Schrijf je in, je kan altijd annuleren als blijkt dat je niet kan

Comment

ook een kleine voorwaarde plaatsen, m'n ophanging moet tegen dan wel veranderd zijn, anders heeft het geen zin
                          Nog een voorwaarde, nieuwe banden, ik zit op het touw zie ik niet

Comment

Uiteraard.

Als "co-driver" betaal je één maal 5 EUR, en dan krijg je 'n bandje en kan je zoveel meerijden met wie je wil. Vergeet niet 'n helm mee te brengen !!
                            Bon, i'm in.

• ...
                            • ...
                            • Porker (BMW E30 318is)
                            • ...
                            • ...
                            passagiers :
                            • Lotuzzz
                            • Reynaerde
                            • ...
                            • ...

Quoten & untaggen !!!
                            Allright
                            Al weet ik nog niet of ik meekan, aangezien het op een woensdag is en de kans groot is dat ik naar de les moet

Mocht het gaan mag ik dus ook geen helm vergeten

Comment

Juste, die Hanne. Klopt.

I know, stom dat die dagen quasi altijd in de werkweek vallen. Ik neem een dagje verlof daarvoor.

Comment

Als je de cursus wil volgen: mailen of bellen met ERAN, en zo snel mogelijk overschrijven, dan ben je zeker. Je kan ook daar 's morgens toekomen en ter plekke de cursus betalen, maar als er teveel volk is zouden ze misschien een inschrijvingsstop doorvoeren (i don't know).
                                heb daarjuist al gemaild, als ik morgenvroeg nog geen antwoord heb dan bel ik

Comment

Zalig!

Zolder is echt dolle pret, daar kan je zonder angst écht doorgaan!

ben je daar zeker van?? ik heb daar toch een aantal 130i's met professionele piloten serieus de mist zien ingaan

Comment

Juste, die Hanne. Klopt.

I know, stom dat die dagen quasi altijd in de werkweek vallen. Ik neem een dagje verlof daarvoor.
                                    ik ben zowiezo nog een week in verlof die week én thuis én niks om handen

Comment

Ik ga eventueel ook de cursus volgen, moet enkel nog ff checken of ik die dag kan.
                                      Toch met de GSI hoop ik.

(wagen moet niet ingeschreven zijn voor ERAN)

of moet team RS meekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Ni lief é G55 mij zo uit de lijst zetten
                                        valt het op dat ik het gezelliger had gevonden zonder u?

(ik had het niet opgemerkt, m'n excuses )

@mensjes die daar al gereden hebben; valt daar iets te beginnen met een gewone, zwaar underpowerde FWD-kar?
                                        Ik zou dat wel zien zitten om die cursus nu te volgen met m'n gewone kar, kwestie van wat circuit-ervaring op te doen, en het opdoen van circuit-ervaring en rij-ervaring met m'n 190 niet te moeten vermengen...

maar ik twijfel of er fun aan is, anderhalve ton en 130 dieselpk's

Comment

• Hmm ik zou ook wel eens durven komen.

Comment

Working...
                                          X