Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Toch met de GSI hoop ik.

(wagen moet niet ingeschreven zijn voor ERAN)

of moet team RS meekomen?

Hangt er van af. Waarschijnlijk met de RS.

Wie regelt mij een helm XXXXXXXL hoofd hier!

Comment

• Je kan waarschijnlijk wel in de mijne (BMW-helm, op één na grootste maat, ik denk 63-64), maar da's wat stom om te moeten afwisselen, aangezien je "per uur" betaalt en dus rijdt.

Ook 'n jet-helm is goed, hè. Zoek anders een goedkopere scooter-helm in je maat, komt nog van pas op andere trackdays ook.

Comment

• ha, we moeten een hemmel opzetten

Comment

• 'k Ga dan trouwens éindelijk 'es dat brolrubber dat op m'n trackday-velgjes ligt, kunnen oprijden. Dan heb ik plaats voor semislicks! Yeey, kan al ni meer wachten tot volgend jaar, met 't ééntje op Zolder op MPSC's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            ben je daar zeker van?? ik heb daar toch een aantal 130i's met professionele piloten serieus de mist zien ingaan
            Ik haal geen snelheden dat die mannen halen natuurlijk...

Maar je moet al héél zot doen om daar in de vangrail te kwakken... (tenzij de chicane voor het rechte stuk)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              (tenzij de chicane voor het rechte stuk)...
              tis daar dak ze zien zot doen heb

wij stappen op die remorque om een beter overzicht te hebben en opééns kwakt daar een dukkie in de vangrail

Comment

• De chicane net voor de berg, daar kom je hogerop ook in een trechter van muurtjes terecht.
                En de bocht dáárvoor (de bianchi, dus de snelle rechtse die je naar het recht stuk parallel met start-finish voert, is een killer, want meestal kom je aan de binnenkant tegen de muur terecht bij een fout.
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ik wordt weer genegerd

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  @mensjes die daar al gereden hebben; valt daar iets te beginnen met een gewone, zwaar underpowerde FWD-kar?
                  Ik zou dat wel zien zitten om die cursus nu te volgen met m'n gewone kar, kwestie van wat circuit-ervaring op te doen, en het opdoen van circuit-ervaring en rij-ervaring met m'n 190 niet te moeten vermengen...

maar ik twijfel of er fun aan is, anderhalve ton en 130 dieselpk's

Comment

tis daar dak ze zien zot doen heb

wij stappen op die remorque om een beter overzicht te hebben en opééns kwakt daar een dukkie in de vangrail
                    Nee, dat was er nog voor, dat was in de Bolderberg. Wat Flurky bedoelt is de Ickx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                      ik wordt weer genegerd
                      Oei, sorry, must have missed it.

Ja, je kan daar met elke auto wat aanvangen. 't Is gewoon pokkeleuk om te leren wat je auto allemaal kan, vaak sta je daar versteld van. Oké, je moet je rijstijl aanpassen eerst en vooral aan 't feit dat 't een seriewagen is (remmen vooral, ook de banden), maar voor de rest is alles leuk op circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        De chicane net voor de berg, daar kom je hogerop ook in een trechter van muurtjes terecht.
                        En de bocht dáárvoor (de bianchi, dus de snelle rechtse die je naar het recht stuk parallel met start-finish voert, is een killer, want meestal kom je aan de binnenkant tegen de muur terecht bij een fout.
                        De chicane voor de berg is gevaarlijk, daar knalde ik ook aan 'n rotvoort overheen, en je auto komt als 't kwaad wil los van de grond. Dan heb je weinig nodig om naar links in de muur te knallen (enige plek waar de muur zo duidelijk "voor" je staat te gapen, eigenlijk).

De Bianchi is inderdaad gevaarlijk bij 't uitkomen (zeer moeilijke bocht eigenlijk), maar ik rem daar altijd voldoende af ervoor, zodat ik wat trager ben in de bocht en zeker niet voluit tegen de gripgrens (zijdelings) accelererend op de curbs kom, want 't is dan dat 't gevaarlijk wordt (overstuur naar links + te weinig of niet snel genoeg tegensturen = rechts *knal* de muur in).

Comment

ben je daar zeker van?? ik heb daar toch een aantal 130i's met professionele piloten serieus de mist zien ingaan
                          Ik heb ook is geweten dat er iemand z'n M5 tegen de kant parkeerde

Comment

• Ik wil ook
                            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                              Ik wil ook
                              Ik ook....maar moet nog een goede auto zien te vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Ik ook....maar moet nog een goede auto zien te vinden
                                Bwoah, de marshalls daar rijden ook met Ford Tournier-spul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  ik wordt weer genegerd
                                  De mannen van Ford zelf zetten tijdens de Autohappening de meest simpelste dieseltjes in om mensen eens een circuitrit te laten ervaren. Works fine!
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Als ik mijn dienst van die dag kan omzetten kom ik die dag af! Niet om zelf te rijden naar alle waarschijnlijkheid, maar wel om eens te zien hoe het er aan toe gaat.

Comment

• ERAN RACING DAYS woensdag 19 september 2007

CURSUS (vanaf 's morgens)
                                      • Tomski (als ik er nog bijkan)
                                      • Sinister ( Indien ik verlof krijg )
                                      • ...
                                      VRIJ RIJDEN (vanaf de middag; enkel mogelijk voor zij die de cursus reeds volgden)
                                      • gTa (BMW E46 320d touring)
                                      • Porker (BMW E30 318is)
                                      • Tomski (BMW E46 320Cd) (als ik nog in die cursus geraak)
                                      • ...
                                      passagiers :
                                      • Lotuzzz
                                      • Reynaerde
                                      • G55
                                      • ...

Quoten & untaggen !!!

Comment

• Voor Robin mijn rijk Zolder-archief geplunderd:

Die ging lekker hoor

(allebei )
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik kom in de namiddag ook eventjes kijken.

Comment

Working...
                                          X