Dat lijkt me VAB autohappening te zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWhat the heck !!!! It's a girl drivin' !!!!!
Gewoon 'n eigenaresje, of eentje from inside the job?
Geeft rijvaardigheidstraining enz.
In één of andere Autowereld staat dit Lotusje tegenover een MX-5, met de bekende AUD-105 plaat van de invoerder
Comment
-
En dan heb je ze in de regen nog niet bezig gezien he!
Comment
-
ERAN RACING DAYS woensdag 19 september 2007
CURSUS (vanaf 's morgens)- Tomski
- Sinister
- Daggie
- gTa (BMW E46 320d touring)
- Porker (BMW E30 318is)
- Tomski (BMW E46 320Cd)
- DC2 (Honda Integra Type R)
- Sinister (GTI)
- Daggie (Porsche Cayman - BMW 120d)
- Lotuzzz
- Reynaerde
- G55
- STA911
- ...
Ik moet wel nog verlof aanvragen, maar normaal kan dat geen probleem zijn.
Ik heb wel zo goed als geen enkele circuit-ervaring. Zou ik dan met mijn daily BMW 120D komen of met de Cayman? Ik kan mijzelf goed inhouden indien nodig, maar ik wil geen mensen provoceren opdat ze een Porsche kunnen voorbijrijden (waar absoluut geen eer aan is, gezien mijn gebrek aan ervaring).
Maar, maandag vraag ik verlof aan, en maandagavond hoor ik of er plaats is voor de cursus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIk kom ook zowiezo af, maar ik tfwijel of ik de cursus zou doen of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenWat houd je tegen ?
Comment
-
Is ie veel verlaagd?
dat juist betere wegligging man jij rijdt ons allen naar huis
Gewoon niet te overmoedig worden, eigen tempo rijden en als je maar plezier hebt zeker he.
Ik zoek ook niet al te snel te rijden tot ik wat vertrouwen heb.
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenEventuele mogelijke brokken..., plus het feit dat ik m'n auto dan best nog even op z'n 'hoge poten' laat tot 19 september. Want anders zou ik wel eens in de chicane e.d de kassen kunnen raken vooraan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenIs ie veel verlaagd?
dat juist betere wegligging man jij rijdt ons allen naar huis
Gewoon niet te overmoedig worden, eigen tempo rijden en als je maar plezier hebt zeker he.
I'll see...
Comment
-
Toch maar oppassen met dat "verlagen is goed voor de wegligging"
Carlito had eens een voorbeeld gepost waarbij een Golf GTI die met x cm verlaagd was meteen de hele ophanging omzeep was.
Allez ja, 't werkte natuurlijk nog wel, maar het effect was dat je veel meer onderstuur kreeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenToch maar oppassen met dat "verlagen is goed voor de wegligging"
Carlito had eens een voorbeeld gepost waarbij een Golf GTI die met x cm verlaagd was meteen de hele ophanging omzeep was.
Allez ja, 't werkte natuurlijk nog wel, maar het effect was dat je veel meer onderstuur kreeg...
Feit!
Je hebt verlagen en verlagen uiteraard. Er komt een punt bij het droppen van een wagen, waarbij je een averechts effect gaat bekomen door verder te gaan zakken.
Ik denk dat ik dat punt nog niet ben tegengekomen, de wegligging is met verlaging nog een tikkeltje beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk heb wel zo goed als geen enkele circuit-ervaring. Zou ik dan met mijn daily BMW 120D komen of met de Cayman? Ik kan mijzelf goed inhouden indien nodig, maar ik wil geen mensen provoceren opdat ze een Porsche kunnen voorbijrijden (waar absoluut geen eer aan is, gezien mijn gebrek aan ervaring).
Ik zou je ook aanraden om met de Porsche te komen, om de simpele reden dat die auto beter tegen een trackday bestand is dan je BMW. Zeker een (std.) BMW '1 heeft enorm last van slijtende voorbanden (buitenkant), en Porsche-remmen zijn nog altijd de meest tegen circuit-mishandeling bestendige standaardremmen op de markt, zelfs die van een 987 2.7.
Je 20"-wielen (dat was 't toch, right?) zullen wel een nadeel zijn, vrees ik. Als je nog 18" lichtmetaal en rubber liggen hebt, raad ik je aan om dat dan te monteren.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenGewoon niet te overmoedig worden, eigen tempo rijden en als je maar plezier hebt zeker he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk heb nog 17" liggen die er origineel opzaten.
Zal die monteren. Met 20" blijf ik liefst op grote afstand van de curbs .. En die banden mogen wel eventjes meegaan ook
Comment
Comment