Ze pakken daar precies wel niet graag op ... Ik heb iets ingesproken ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk kijk ernaar uit!!
No more bodyroll, no more fading
Edith zegt dat ze 't al gezien heeft. Férm !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik ben ingeschrijft
alle cool
jij hebt toch geen splaakplobleem he ?
Comment
-
ERAN RACING DAYS woensdag 19 september 2007
CURSUS (vanaf 's morgens)- Tomski
- Sinister
- Daggie
- gTa (BMW E46 320d touring)
- Porker (BMW E30 318is)
- Tomski (BMW E46 320Cd)
- DC2 (Honda Integra Type R)
- Sinister (VW Golf GTI)
- Daggie (Porsche Cayman)
- ...
- Lotuzzz
- Reynaerde
- G55
- STA911
- Steven (maat gTa)
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenalle cool
jij hebt toch geen splaakplobleem he ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenTomski, Sinister: geef mailadres eens (en foto en BH maat)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenTomski, Sinister: geef mailadres eens (en foto en BH maat)
pronkoning@amateurwebcammeiden.be
Foto werkt niet
80-F
Nee pm mij u mailadres en ik stuur u een leeg inschrijvingsformulier en hoplelijk komt het nog in orde
Comment
-
ERAN RACING DAYS woensdag 19 september 2007
CURSUS (vanaf 's morgens)- Tomski
- Sinister
- Daggie
- Stevenvdw
- gTa (BMW E46 320d touring)
- Porker (BMW E30 318is)
- Tomski (BMW E46 320Cd)
- DC2 (Honda Integra Type R)
- Sinister (VW Golf GTI)
- Daggie (Porsche Cayman)
- Stevenvdw (BMW E39 525D)
- ...
- Lotuzzz
- Reynaerde
- G55
- STA911
- Steven (maat gTa)
- ...
Ik ga mij ook nog proberen inschrijven, heb daar ooit nog met de moto gereden op dat circuit en zei toen al dat ik het eens wou overdoen op 4 wielen. Nu lijkt me dit een geschikt moment. En de circuitadrénaline zit nog in mn bloed momenteel van vorige zondag op de Ring Hopelijk is er nog een plaatsje vrij... kan er iemand het inschrijvingsformulier doormailen naar mail@stevenvdw.be ? Alvast dank hiervoor !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenIk ga mij ook nog proberen inschrijven, heb daar ooit nog met de moto gereden op dat circuit en zei toen al dat ik het eens wou overdoen op 4 wielen. Nu lijkt me dit een geschikt moment. En de circuitadrénaline zit nog in mn bloed momenteel van vorige zondag op de Ring Hopelijk is er nog een plaatsje vrij... kan er iemand het inschrijvingsformulier doormailen naar mail@stevenvdw.be ? Alvast dank hiervoor !
Vlug nog wat raggen voor de verkoop...
J/k hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
Vlug nog wat raggen voor de verkoop...
J/k hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenZoiets ja Neen serieus, ik heb de smaak te pakken terug en zo overdreven rij ik niet hoor met de BMW, geen risico's. Natuurlijk zal die wel wat meer afzien dan bij gewoon woon-werk verkeer, ma bon, ze kunnen er wel tegen. Ie zal zodoende wel goed gerodeerd zijn voor de volgende eigenaar
staat ie te koop hou 'm heel zou ik dan zo zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenstaat ie te koop hou 'm heel zou ik dan zo zeggen
Ja, hij staat te koop... ofwel ruil ik hem in bij de garage voor een S4 / RS4
Voila, inschrijving gemaild + gefaxt, questie van zeker te spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk heb de mijne ook doorgemaild.
Laat je iets weten als je reactie krijgt aub?
Comment
-
Ik heb nog eens gebeld en heb Hanne aan de lijn gehad. Ze ging bevestiging nog via mail sturen.
So I'm in !!
Wat voor helm moet je daar juist aan doen? Een volledig dichte? Want daar zie je niet denderend veel in .. En een andere heb ik niet :-)
Maar ik kijk er al naar uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk heb nog eens gebeld en heb Hanne aan de lijn gehad. Ze ging bevestiging nog via mail sturen.
So I'm in !!
Wat voor helm moet je daar juist aan doen? Een volledig dichte? Want daar zie je niet denderend veel in .. En een andere heb ik niet :-)
Maar ik kijk er al naar uit!
Ik zou ook een open helm verkiezen maar dat heb ik nu eenmaal niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat maakt niet uit hoor, eender welke helm is goed..
Ik zou ook een open helm verkiezen maar dat heb ik nu eenmaal niet..
en moet je dat als passagier ook aandoen?
ideaal!
Comment
Comment