Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    een crosshelm dus?

en moet je dat als passagier ook aandoen?

ideaal!
    Jaheid!

Comment

• dat is echt alles waarvoor je zelf moet zorgen he ? een helmie ?

Comment

• Yep.

Comment

• Dat is dus de klxterij bij mij...met mijn huge hoofd ga ik no way ergens een helm kunnen lenen die past

Comment

• Mijn inschrijving is bevestigd.

Betalen voor de cursus is ter plaatse veronderstel ik?

Kijk er al naar uit !!

Comment

• Mijn inschrijving is ook bevestigd door Hanne, @ 7 o'clock @ themacafé Wheels.

Amai mn botten, da gaat weer vroeg opstaan zijn

Ik veronderstel dat ge met uw wagen daar voor de deur kunt parkeren ? Heb nieveel zin om daar 's morgensvroeg kilometers te voet af te leggen

Comment

• Je kan inderdaad ter plekke betalen, maar 't is al even makkelijk (+ de inschrijving gaat sneller) als je op voorhand overschrijft.

Je gaat 's morgens vroeg naar Themacafé Wheels. Als je binnenrijdt op 't domein Circuit Zolder (onder de brug door) draait de weg 90° naar links ... maar als je daar rechtsaf omhoog rijdt op die parking kom je 'n beetje verder bij 't café Wheels. Daar moet je zijn.

De theoriesessies beginnen om 8u, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Je kan inderdaad ter plekke betalen, maar 't is al even makkelijk (+ de inschrijving gaat sneller) als je op voorhand overschrijft.

Je gaat 's morgens vroeg naar Themacafé Wheels. Als je binnenrijdt op 't domein Circuit Zolder (onder de brug door) draait de weg 90° naar links ... maar als je daar rechtsaf omhoog rijdt op die parking kom je 'n beetje verder bij 't café Wheels. Daar moet je zijn.

De theoriesessies beginnen om 8u, dacht ik.
                  en wat doe je dan gedurende dat uur ? naar dat blondje achter den toog geilen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                    en wat doe je dan gedurende dat uur ? naar dat blondje achter den toog geilen
                    ... of achter den toog kruipen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                      ... of achter den toog kruipen

onder de toog

Comment

• Aaahh... daarom dat die Hanne nooit den telefoon oppakt, die is altijd bezig

Oeps, hopelijk leest ze hier niet mee, anders mag ik misschien niet eens starten de 19de

Comment

• gezocht: imolarode helm

Comment

• EBC RedStuff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              EBC RedStuff
                              Owkeetjes!!

Comment

• Willen diegene die van AW naar de cursus komen op voorhand ( paar min voor 7 ) al meeten op de parking van zolder daar? Kunnen we in tjoeke tjoeke tuut tuut naar ginder rijden

Comment

• ons silvia is voorzien van een nieuwe koppeling nu zijn we nog an het zien welke bandjes we nog op het schap hebben liggen om eronder te leggen....en dan is ze klaar tegen de volgende veldslag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    ons silvia is voorzien van een nieuwe koppeling nu zijn we nog an het zien welke bandjes we nog op het schap hebben liggen om eronder te leggen....en dan is ze klaar tegen de volgende veldslag

Zalig

Fak dat gaan nog leuke tijden worden, kadett vs silvia

Comment

• let wel...ik ga niet voor de snelheid..eerder voor de drifts effe de eerste links ingooien op verzoek van den gio....

Comment

• Voila aanvraag tot inschrijving is verstuurd nu nog afwachten of er nog plaats vrij is. Man man dat wordt vroeg opstaan.
                                        Edit zegt dat er plaats vrij is, dus ik zal er ook zijn.
                                        Last edited by ; 07/09/2007, 13:12.

Comment

• Ik moet mij met zéér veel spijt in het hart uitschrijven...

Comment

Working...
                                          X