Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrij rijden circuit van Zolder (Eran racing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Zelfs ik kom ploert
    Ma echt eh!
    Tot hoelaat duurt dat spel daar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Ma echt eh!
      Tot hoelaat duurt dat spel daar?
      Geen idee, ten laatste 15h kuis ik m'n schup af daar. Sommige mensen werken

Comment

• Komaan Benny

Comment

• oeveel man komt er nu kijken ?

stuk of 10

Comment

• Vrij is aangevraagd, jullie zien me wel ergens tussenuit duiken als ik er geraak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
              Vrij is aangevraagd, jullie zien me wel ergens tussenuit duiken als ik er geraak

Vrij ? lol is dat een commando uit de limburg ? of wat bedoel je juist

Comment

Geen idee, ten laatste 15h kuis ik m'n schup af daar. Sommige mensen werken
                Awel ja, ik ben dus pas om 15.30 ofzo thuis en dan ben ik pas rond 16u in Zolder (zonder boetes )
                Is het dan nog wel de moeite?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                  Vrij ? lol is dat een commando uit de limburg ? of wat bedoel je juist
                  Een dag vrij tiens

Comment

Is het dan nog wel de moeite?
                    Ik zal wel wat langer blijven voor je

Comment

Een dag vrij tiens

hier noemt dat verlof anyway tot zolder

Comment

• Aers-kerel, ge kunt zien dat ge er zijt

Ik ben er vanaf halftien met nieuwe schijven en blokken

jammer dat ik zelf niet ga rijden
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Woensdag domineren de wolken hetweerbeeld, doordat een zwakke storingovertrekt. Op wat lokaal gedruppel nais het echter droog. De maxima liggentussen 12 en 18 graden bij een matigeWZW-wind.

Ik haat druppels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                            Woensdag domineren de wolken hetweerbeeld, doordat een zwakke storingovertrekt. Op wat lokaal gedruppel nais het echter droog. De maxima liggentussen 12 en 18 graden bij een matigeWZW-wind.

Ik haat druppels
                            Dat wordt driften

Comment

• Dan zou ik beter nog vlug een sper laten steken tegen morgen Of zelf pon opengooien en tandjes aan mekaar lassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                Dan zou ik beter nog vlug een sper laten steken tegen morgen Of zelf pon opengooien en tandjes aan mekaar lassen
                                canadian flick...wees gerust, je kar gaat wel dwars

Comment

• hmmm kwil ook he, maarja kmoet er hier nog eentje overtuigen...

Comment

• Als het 's morgens zo regent als vandaag denk ik dat ik ga passen ...

Ik moet een uur rijden om in Zolder te geraken (6u vertrekken) en met regen lijkt het mij minder leuk ..

Comment

• Ik ben ook niet zo tuk op dat weer.

Comment

• Net nog even gekeken op de site van KMI en ook daar beloven ze droger weer deze namiddag en avond. Het zou wel koud worden. Morgen overwegend droog, reeds van smorgens... enkel in het noorden kans op lichte motregen af en toe.

De voorspelling ziet er vrij positief uit, geen paraplu nodig, enkel dik gevoerde winterjas en 3 sjaals voor de gure wind

Ja, ik zet ook niet aan bij regen hoor zoals vandaag... amai zeg, nie geweune, maar positief denken, als we morgenvroeg wakker worden horen we de vogeltjes fluiten in de bomen en de eerste kippen komen van stok en buiten ligt het lekker droog en voor de rest geen honger door de adrenaline die begint te werken Zonnebril check. Helmpje check. Racewantjes check. Beetje $$$$ check. Diesel check. En hop op cruisecontrol richting Zolder.

Comment

canadian flick...wees gerust, je kar gaat wel dwars
                                          scandinavian
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X